Welke wagen heb jij? Post your pics!

Hier is da meer van... ''Schatje ik moet u iets vertellen''

Vrouw: zucht, wa heb je gekocht

:laugh:

Wat is dan eigenlijk de 'gezegende oudere' leeftijd als ik vragen mag? Want alles tussen de 40 en de 60 mag je wat mij betreft verantwoorden onder het motto mid-life crisis, dus lijkt me zeker fine hehe

Ze heeft ook een aversie aan auto's met een "strijkplank" :D

Ik word er volgend jaar 45 jaar. Ik denk niet dat ik in een mid-life crisis zit hoor. Een GT3 staat al meer dan 10 jaar als droomwagen op het lijstje. Ik weet begot ook niet aan wat ik mij zou moeten verwachten als ik een mid-life crisis heb.

Ik droom toch ook van zo'n oldtimer 911.
Maar ik zou het dan ook niet kopen om op circuit te gaan sjeezen. Zondagnamiddagritjes rond de kerktoeren naar een terrasje in de buurt will do

Hehe. Waar ik wel het licht heb gezien is het "gewicht" van een wagen. Eerste dat ik check bij de specs. Ik zag onlangs dat de nieuwe M2 1800kg weegt. Als dat de nieuwe standaard wordt :unsure:

Zelf heb ik in mijn gedachte: alles onder de 1500kg lijkt me fun kwa wegligging.

Ik heb in mijn leven nog niet veel wagens in bezit gehad. Maar mijn beste funwagen blijft toch een Mazda MX5. Budgetvriendelijk en toegankelijker in dagelijks gebruik als ge niet hoeft te stressen bij het achterlaten op een parking :D Zou ik terug kopen in een heartbeat.

Misschien om de Porsche route uit te sluiten in de verre toekomst: Kan je een Porsche huren?

Hehe. Waar ik wel het licht heb gezien is het "gewicht" van een wagen. Eerste dat ik check bij de specs. Ik zag onlangs dat de nieuwe M2 1800kg weegt. Als dat de nieuwe standaard wordt :unsure:

Zelf heb ik in mijn gedachte: alles onder de 1500kg lijkt me fun kwa wegligging.

Ik heb in mijn leven nog niet veel wagens in bezit gehad. Maar mijn beste funwagen blijft toch een Mazda MX5. Budgetvriendelijk en toegankelijker in dagelijks gebruik als ge niet hoeft te stressen bij het achterlaten op een parking :D Zou ik terug kopen in een heartbeat.

Misschien om de Porsche route uit te sluiten in de verre toekomst: Kan je een Porsche huren?
Kan toch met de Lotus ook? Net door het formaat is da zo chill om overal in te zwieren haha.

Laatst nog gespot geweest in de Mcdo in Kampenhout. Vrouw niet thuis, man moet zelf zijn eten fixen, ergo Mcdonalds.

396693200_10160078641879005_550217489685117759_n.jpg

@Kattekrab , die strijkplank kan je ook gebruiken als picknick tafel.

Ze heeft ook een aversie aan auto's met een "strijkplank" :D

Ik word er volgend jaar 45 jaar. Ik denk niet dat ik in een mid-life crisis zit hoor. Een GT3 staat al meer dan 10 jaar als droomwagen op het lijstje. Ik weet begot ook niet aan wat ik mij zou moeten verwachten als ik een mid-life crisis heb.

Zo'n Corvette uit de jaren '90? 😬

Kan toch met de Lotus ook? Net door het formaat is da zo chill om overal in te zwieren haha.

Volgend jaar toch es wat meer "carefree" rondrijden. Den Elise begint een garage queen te worden. Minder dan 5000km gereden afgelopen jaar :'(

Ik heb vrij veel vrije tijd en rij eigenlijk ook graag rond. Dus kijk soms met veel nostalgie terug op den tijd met den Miata :p

Mazda Mx5, Lotus Elise, (betaalbare Porsche Cayman) als funwagen=> Ik denk dat overal wel sterktes liggen dus is een afweging wat ik het belangrijkst vind. Als beginnend 40-tiger beginnen interesses toch ook te veranderen en hecht ik soms wat meer belang aan comfort ^^

Laatst nog gespot geweest in de Mcdo in Kampenhout. Vrouw niet thuis, man moet zelf zijn eten fixen, ergo Mcdonalds.

@Kattekrab , die strijkplank kan je ook gebruiken als picknick tafel.
Voila se, very BG. Direct eigen private bewaking erbij (y)

Heb deze wagen sinds begin augustus gezien de reparaties voor mijn Impreza iets te veel is naar mijn zin voor het moment.

Niet letten op die gloed in den hoek, is oftewel ne regendruppelke of mijn dikke lompe vinger.

Ne Seat Leon 1.4 TSI FR van 2016. 150pk, trekt aardig genoeg op. Verschillen met de Impreza zijn wel gigantisch zeg. De Impreza was van 1999 en had niks van rijhulpsystemen, zelfs geen airco. De Seat heeft automatische koplampen, automatische klimaatregeling, automatische regenwissers. Ook parkeersensoren en digitale snelheidsmeter.

Het voelt aan alsof ik opnieuw moet leren rijden. Bij de Impreza zat ik altijd een paar kilometers boven de snelheidslimiet, met de Seat een paar onder. Heb ook wat minder zicht rondom mij heen, dat vind ik nog het lastigste, zeker bij parkeren want die sensoren zijn overgevoelig imo en maken mij soms paranoid. :p

Impreza zet ik bij een familielid zijn opslagplaats voor de komende 6 jaar. Over 6 jaar is die oud genoeg om old-timer te zijn, dan herstel ik hem en heb ik ne weekendwagen for fun. Om dan hopelijk ooit te verkopen voor meer dan em mij gekost heeft. Gelijkaardige Impreza's op autoscout gaan al voor een schone prijs weg, benieuwd wat dat zal zijn over 6-8 jaar.

Seat mag dan minder indrukwekkender zijn dan mijn Impreza maar nog altijd straffer dan 90% van de geposte tractors hier. :cool: #shotsfired

Tuurlijk, Boxster GTS aan 2000€ per dag hier :D

Mijn eigen ervaring is dat zo'n ritje absoluut niet helpt trouwens. Integendeel...

Terug
Bovenaan