Welke wagen heb jij? Post your pics!

Zit volgens mij niet meer op het forum. Maar kan wel eens checken :p
Ondertussen ook papa geworden, dus de Porsche plannen zijn wat naar de achtergrond verhuist :D
Hier gaat er ipv de GTI binnenkort ook een Porsche op de oprit staan.. de deal is nog niet helemaal rond, to be continued :p

It is I, Nijntje

Whats-App-Image-2023-06-06-at-14-32-39.jpg

Kwestie dat @anders. mijn levensverhaal niet meer zomaar moet uitschrijven hier zonder dat ik er weet van heb :p

Laatst bewerkt:
Is dat de nieuwe spoet

Is dat de nieuwe sport of een velar?
Sport PHEV.

Whats-App-Image-2023-05-04-at-11-15-19.jpg

Heb hem van begin mei ergens. Ondertussen ergens 2700km erop. Ongezien goede zetels, massagefunctie supernice en de koelkast in de armsteun is ook verrassend goed. Verder rijdt het wel extreem saai. Comfy maar saai.

Mijn vrouw is alleszins content (en happy wife, happy life) :laugh:

Laatst bewerkt:
Sport PHEV.

Heb hem van begin mei ergens. Ondertussen ergens 2700km erop. Ongezien goede zetels, massagefunctie supernice en de koelkast in de armsteun is ook verrassend goed. Verder rijdt het wel extreem saai. Comfy maar saai.

Vet! Je was er dan ook op tijd bij om deze te bestellen? Bij m'n ouders is het nog een jaar wachten nu.

Sport PHEV.

Nice! Stockwagen of eigen config? Bewust niet voor de 23 inch velgen gekozen? Hier begin dec 2022 ook een nieuwe sport phev besteld maar is voorlopig wachten tot einde zomer 2024 😅 De zetels zijn inderdaad enorm comfy, algemeen gewoon een top wagen 👌🏼

De piemel van mijn papa is langer dan die van jouw mama

Komt daar dan je screenname van? Sorry to hear that!
Nice! Stockwagen of eigen config? Bewust niet voor de 23 inch velgen gekozen? Hier begin dec 2022 ook een nieuwe sport phev besteld maar is voorlopig wachten tot einde zomer 2024 😅 De zetels zijn inderdaad enorm comfy, algemeen gewoon een top wagen 👌🏼

Eigen config. Vrijwel meteen na voorstelling besteld.

Velgen waren standaard bij uitvoering. HSE gekozen. Zag de meerwaarde niet voor de autobiography. Vrijwel full option met rood/bruin interieur. Is eens wat anders dan de doorsnee interieur kleuren. Doet me wat denken aan Bentley qua kleur. Daar ben ik wel erg tevreden over. Ziet er erg mooi uit IRL.

wanneer de eerste garagebezoeken officieel zijn?

Wanneer hij op onderhoud moet of kapot is.

All jokes aside, dat zien we dan wel. Wel stevige step up van de vorige RRS. Duidelijk segmentje hoger. Staat wel beduidend trapje hoger dan de X5e nu. Mag ook wel aangezien basis prijs ook stevig de hoogte is in gegaan.

Terug
Bovenaan