Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zit volgens mij niet meer op het forum. Maar kan wel eens checkenUser Flatsix, waar is die eigenlijk heen? Of loopt die hier rond?

Hier gaat er ipv de GTI binnenkort ook een Porsche op de oprit staan.. de deal is nog niet helemaal rond, to be continuedZit volgens mij niet meer op het forum. Maar kan wel eens checken
Ondertussen ook papa geworden, dus de Porsche plannen zijn wat naar de achtergrond verhuist![]()

Wacht wat?Hier gaat er ipv de GTI binnenkort ook een Porsche op de oprit staan.. de deal is nog niet helemaal rond, to be continued![]()
more details!Ik heb nog niksWelke wagen heb jij? Post your pics!

Dan heb je hier niets te zoekenIk heb nog niks![]()

proficiatSport PHEV.Is dat de nieuwe spoet
Is dat de nieuwe sport of een velar?

Vet! Je was er dan ook op tijd bij om deze te bestellen? Bij m'n ouders is het nog een jaar wachten nu.Sport PHEV.
![]()
Heb hem van begin mei ergens. Ondertussen ergens 2700km erop. Ongezien goede zetels, massagefunctie supernice en de koelkast in de armsteun is ook verrassend goed. Verder rijdt het wel extreem saai. Comfy maar saai.
Mijn vrouw is alleszins content (en happy wife, happy life)![]()
Nice! Stockwagen of eigen config? Bewust niet voor de 23 inch velgen gekozen? Hier begin dec 2022 ook een nieuwe sport phev besteld maar is voorlopig wachten tot einde zomer 2024Sport PHEV.
![]()
Heb hem van begin mei ergens. Ondertussen ergens 2700km erop. Ongezien goede zetels, massagefunctie supernice en de koelkast in de armsteun is ook verrassend goed. Verder rijdt het wel extreem saai. Comfy maar saai.
Mijn vrouw is alleszins content (en happy wife, happy life)![]()
De zetels zijn inderdaad enorm comfy, algemeen gewoon een top wagen 
De piemel van mijn papa is langer dan die van jouw mama
Nice! Stockwagen of eigen config? Bewust niet voor de 23 inch velgen gekozen? Hier begin dec 2022 ook een nieuwe sport phev besteld maar is voorlopig wachten tot einde zomer 2024De zetels zijn inderdaad enorm comfy, algemeen gewoon een top wagen
![]()
Ben is benieuwd naar de bouwkwaliteit of wanneer de eerste garagebezoeken officieel zijn?![]()
Iets minder rood IRL.
wanneer de eerste garagebezoeken officieel zijn?