Welke wagen heb jij? Post your pics!

Ik lees hier en daar wat over die Pilot Sport 4S bandjes. Is dit dan zo'n verschil ten opzichte van een meer 'standaard' band? Wat zorgt hier dan voor dat er meer grip is?

Die slijten dan ook waarschijnlijk een stuk sneller wegens sportieve band (en sportieve rijstijl)? :p
Ligt eraan met welke band je vergelijkt.
Tegenover een budget band is dat dag en nacht.

Maar iedereen weet dat als je echte goeie banden wilt je voor Pirelli P zero’s moet gaan!

Ligt eraan met welke band je vergelijkt.
Tegenover een budget band is dat dag en nacht.

Maar iedereen weet dat als je echte goeie banden wilt je voor Pirelli P zero’s moet gaan!
Hier komen er volgende keer toch terug michelins onder ze. Ik moet eigenlijk echt niks hebben van p zero's

Hier komen er volgende keer toch terug michelins onder ze. Ik moet eigenlijk echt niks hebben van p zero's
c5yoq.jpg

Pirelli p zero nero grip
Hier ook voor mij geen pirelli

MIJN topband allertijden was de toyo r1r maar spijtig genoeg uit gamma
R888 was wat extreem voor gewoon verkeer(en regen en rolgeluid)

Hier doen de michelin 4s allround alles super

P zero's leg ik nog niet onder mijn dochter haar trontinet!

Dichtstbij de PS4S tot nu toe zijn de Dunlop Eagle F1 asymmetric 5.

Tijdens Corona kon ik geen pilot sports krijgen toen ik er eentje kapot had gereden.

Ik zie ook niet het nut om sportbanden te steken op een opawagen. Oftewel rijd je als een marginaal met dat ding, of je hebt ze niet nodig.

pziMHMP.jpg

Allee, nog een fotoke omdat ik hem éindelijk sinds dinsdag heb. Dempers waren gelukkig vrij snel geleverd waardoor hem maandag al groene kaart had en ik hem dinsdag avond kon gaan ophalen 🤩

LEZ: Lage Emissie Zone.

Ben ik de enige die bij elke nr-plaat de reflex heeft om van die drie letters een woord te maken of begrip?

Ben ik de enige die bij elke nr-plaat de reflex heeft om van die drie letters een woord te maken of begrip?

Er zijn er die er zinnetjes mee maken :unsure:

telt VAN en NAAR het werk ook mee?

Ik heb iets met nummerplaten. Telkens er ene voor mij rijd, probeer ik een zinnetje te maken met de nummerplaat voor mij.

KME: komkommer met erwten
VOA: voor altijd alleen
PZC: pijpen zonder condoom
KMP: konijn met peren

en als er dan eens een moeilijke voor me zit, zoals bv AQP, zit ik daar dan minutenlang op te zoeken, wat we daar van zouden kunnen maken.

Haha idem hier. Ge maakt daar automatisch iets van en ge krijgt dat niet meer uit uw hoofd. Al gehad:
FLB - friends love boobs
PTH - party too hardy
WMD - weapons (of) mass destruction
BGA - boygame advance
CEZ - communicatie en zever

20230526_160538.jpg

20230526_181251.jpg

Voila, ondertussen staat ze thuis. Vandaag toch al wat kilometers afgemaald ... 't is wat meer werken achter het stuur, maar dat was juist de bedoeling. :)

Terug
Bovenaan