Welke wagen heb jij? Post your pics!

Als uw TC ingrijpt in 6e, dan is vooral al de rest van uw auto rommel...

Ik snap bij Honda-fans wel echt de focus op RPM niet. Dat zegt namelijk helemaal niks...
Motoren die graag hoge RPM’s maken is wel leuk. Ik denk aan de rs5 met het atmosferisch V8 blok waar ik eens mee op weekend ben gegaan :love:

Jamaar, jamaar, het ging over revs hé en niet over geluid 😜
Maar zelfs dan, de V8 van Mercedes staat ook bekend als topmotor, en die gaat maar tot 7000 RPM in de AMG GT.

Pas op, Honda maakt over het algemeen goeie motoren he, maar het feit dat ze een hoge red line hebben voegt eigenlijk weinig toe.

Als uw TC ingrijpt in 6e, dan is vooral al de rest van uw auto rommel...

Ik snap bij Honda-fans wel echt de focus op RPM niet. Dat zegt namelijk helemaal niks...
Enkel op nat fluisterasvalt.
Ik rijd op Michelin Pilot sport 4s.
Mijn auto is alles behalve rommel,zoek het maar eens op wat je standaard op een Fk8 type R al meekrijgt.
Als dat rommel is ben ik sinterklaas.
En het is niet om wreed te doen ofzo of te stoefen,traction grijpt wel degelijk in in 6de...ik denk dat jij eerder niet weet waarover je spreekt.

Kan je mij zeggen wanneer je juist op de baan bent?
Want dan blijf ik binnen.

De combinatie van die twee uitspraken boezemen mij geen vertrouwen in. Een echt held rechtendoor.
In Duitsland waar het mocht...om uw gemoed gerust te stellen.
Int dagelijks leven ben ik een hoffelijk chauffeur.
Er zou anders ook niet veel meer van overschieten.
Doe toch gewoon man op de autostrade hier doe je toch zo geen snelheden.

Laatst bewerkt:
Maar zelfs dan, de V8 van Mercedes staat ook bekend als topmotor, en die gaat maar tot 7000 RPM in de AMG GT.

Pas op, Honda maakt over het algemeen goeie motoren he, maar het feit dat ze een hoge red line hebben voegt eigenlijk weinig toe.
Ik beweer toch nergens het tegendeel.

Waarom voegt dat weinig toe? Een atmosferische motor die zeer hoog in toeren gaat is toch super!
Alsof Honda de enigste is hiermee, hoeveel sportwagen merken hebben ook een hoog toerige atmo motor.
Mijn auto is alles behalve rommel,zoek het maar eens op wat je standaard op een Fk8 type R al meekrijgt.
En het is niet om wreed te doen ofzo of te stoefen,traction grijpt wel degelijk in in 6de...ik denk dat jij eerder niet weet waarover je spreekt.
Niet op letten.
Veel vermogen op de voorwielen kan idd voor tractieproblemen zorgen, zelfs in hoge versnelling, als het vochtig ligt.

Meer dan 300pk op een FWD is overkill. Toch es besproken geweest in een hot hatch video dat ik gezien heb :unsure:

Ik kan het me eigenlijk ook wel voorstellen.

Ik weet goed genoeg waarover ik spreek. Het schakelpunt om naar 6e te schakelen in een fk8 is 230km/u. Ge moet mij eens uitleggen hoe je TC ingrijpt op die snelheid.

Ik heb hier echt iets in gang gestoken dat ik niet wou.
Ik ben fier op mijn wagen en that's it,ik heb nooit maar dan ook nooit iemand in gevaar gebracht zover ik weet.
En mijn oprechte excuses aan iedereen dat ik een Hondafan ben.
Het meest betrouwbare merk dat ik ooit heb gehad
Ik laat het woord verder over aan de SUV drivers en de absoluut zelfverklaarde kenners.
Mijn excuses,

Ik weet goed genoeg waarover ik spreek. Het schakelpunt om naar 6e te schakelen in een fk8 is 230km/u. Ge moet mij eens uitleggen hoe je TC ingrijpt op die snelheid.
Djeezes kerel moet ik u is komen halen? Das zeker geen positief punt dat ik aanhaal hé....wat is uw probleem eigelijk.
Mijn auto is brak ok dan is em brak voor u.
Ik ben hier niet voor te strijden met wat jij vind tov mezelf ze
Ja sorry ma ik kan niet tegen dat soort zever.
Ik redline mijne auto niet hé.
Ik zou allang men rijbewijs kwijt zijn .
Enja ik rijd al is te snel....my god man...ik zen gene satan ofzo.
Als autoliefhebber sta ik hier echt v te kijken.
Amai.. ik ben er 41 en altijd into auto's geweest,ik mis een detail of zeg iets verkeerd en voila.
Proper.

Laatst bewerkt:
Djeezes kerel moet ik u is komen halen? Das zeker geen positief punt dat ik aanhaal hé....wat is uw probleem eigelijk.
Mijn auto is brak ok dan is em brak voor u.
Ik ben hier niet voor te strijden met wat jij vind tov mezelf ze
Ja sorry ma ik kan niet tegen dat soort zever.
Ik redline mijne auto niet hé.
Ik zou allang men rijbewijs kwijt zijn .
Enja ik rijd al is te snel....my god man...ik zen gene satan ofzo.
Als autoliefhebber sta ik hier echt v te kijken.
Amai.. ik ben er 41 en altijd into auto's geweest,ik mis een detail of zeg iets verkeerd en voila.
Proper.

Even wat gas terugnemen zou zeker geen verkeerde keuze zijn.
En dat kan je op meerdere manieren interpreteren.

Je komt hier met de zotste verhalen hoe BR prutsers zijn en je naar Flevoland knotst om uw tune op punt te krijgen.
Hoe je allerlei aanpassingen aan uw waggie hebt gedaan. Leuk maar oprecht is de vraag dan wat je eraan hebt op dat type wagen.

Hoe je zeer hoge snelheden hebt gereden, maar je niet wilt zeggen waar. Maar enkele minuten later dan zegt dat het in Duitsland was.
Vreemd op zijn minst.

Hoe schijnbaar je tractiecontrole kan laten werken in 6de, terwijl je niet redline trekt. Vreemd als je zelfs maar enige notie hebt van hoe de vermogencurve werkt en hoe een versnellingsbak werkt.

Je bevestigt alvast wel de algemene perceptie dat Honda fanaten uit een speciaal hout zijn gesneden, om het zacht uit te drukken.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan