Welke tijdschriften koop jij?

Hoeveel tijdschriften koop jij?


  • Totaal aantal stemmers
    55
Bij mij op school hadden de vaders met prestigejobs (dokter, professor, econoom) allemaal abo op Knack. Ik dacht dat er een periode was dat de toon iets anders was toen o.m. Walter Pauli er werkte, nu weer anders. Soit, ik zie het niet als een magazine voor twintigers/dertigers.
Walter Pauli is nog altijd actief trouwens.
 
Focus Knack vind ik soms wel wat te zagerig met hun woke-interviews.
Kan ik je wel in volgen. Daarom blijft het bij mij bij een sporadische koop van het trijdschrift en geen abonnement. Ligt vooral aan het feit dat je met zo weinig redacteurs zit, en iedereen heeft altijd wel ergens een agenda. Als er te weinig verschillende stemmen zijn, valt dat des te meer op.

Eind december ook Dave Mestach met zijn stuk over de doorbraak van vrouwelijke filmregisseurs, om dan in het artikel zelf er keihard de nadruk op te leggen met dan als afsluiter dat hij in de toekomst niet meer zulke artikels hoeft te schrijven. Nogal tegenstrijdig.
 
Vroeger had ik een abonnement op Empire (Brits filmtijdschrift) en kocht ik regelmatig de Ché en de PC Gameplay. Ik heb hier ook nog ergens alle 9lives magazines liggen :)

Nu koop ik geregeld Perswijn en uitzonderlijk eens Wine Life, ma that’s it. Ohja, omdat ik aangesloten ben bij de Vlaamse Wielerbond, krijg ik ook gratis dat maandelijks magazine.
 
Focus Knack vind ik soms wel wat te zagerig met hun woke-interviews.
Focus (en Weekend) is voor mij de reden eigenlijk om geen abonnement te nemen. Ik heb het gevoel om gewoon veel bij te betalen voor iets waar ik totaal geen interesse in heb. Jammer, maar helaas.
Het enige magazine dat ik lees, is bikepacking journal, komt 2x per jaar.
 
Lang 'Wetenschap in beeld' abonnement gehad. Nu eventjes stopgezet wegens tijdsgebrek. Wanneer er weer wat meer tijd is, neem ik terug een abonnementje.
Quest -> nu net abonnementje van 6m (Promo met Historia er bij)
HLN -> gedeeld abonnement met m'n vader
DeStandaard -> via het werk heb ik een login :p

Zou nog graag abonnement op de tijd hebben maar vind het echt te prijzig.
 
Abonnement op Columbus Travel magazine. 1x per maand. Heerlijke reportages, schitterende fotografie. En het boekje voelt ook gewoon heel lekker :p
 
Terug
Bovenaan