Welke serie heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

Ivm Banshee, de momenten wanneer Clay zijn bril afdeed wist ge al wat ging komen en had ik al ne smile op mijn gezicht 😁

Ijzersterke serie, bruut geweld + tettn = win
au8j3vq7vk031.jpg

...ik bedoel maar. 😅

Strafste aan Banshee blijft dat onder al dat geweld en de schoon vrouwen met niet altijd veel kleren aan, ook gewoon een sterk crimedrama gaat met memorabele personages en een verrassend kloppend hart.

Ah Banshee en Luther, ik ga nooit stoppen met die twee aan te prijzen denk ik. ( Is ook samen met Band of Brothers en The Wire de enige tv show die ik op blu ray gekocht heb omdat die gewoon in mijn collectie moet zitten.)

The Stand Zoals we gewoon zijn van Stephen King : sterk verhaal met duistere en bloederige taferelen en daarna shitty verfilmd. Laat deze maar rustig passeren. 5/10.

The Stand Zoals we gewoon zijn van Stephen King : sterk verhaal met duistere en bloederige taferelen en daarna shitty verfilmd. Laat deze maar rustig passeren. 5/10.
Thx voor de waarschuwing. Ik heb even staan twijfelen om het te bekijken maar door de slechte reviews op imdb was ik het blijven uitstellen.
Nog een extra bevestiging van jou helpt ook :thumb:

Gisteren Exit S01 uitgekeken. Geweldig.
Jon Øigareden (Jeppe) steelt de show. Zoals hij in Norsemen ook deed.
Dat die nog geen carrière heeft gemaakt over de oceaan.

The Walking Dead, Home Sweet Home

Nja, je ziet dat we op het einde zitten.. Begrijp nog altijd niet dat Rick eruit is.

The Walking Dead, Home Sweet Home

Nja, je ziet dat we op het einde zitten.. Begrijp nog altijd niet dat Rick eruit is.
Dacht dat ze een film gingen maken met zijn verhaal wat er gebeurd is.

Nu ja, de kwaliteit is serieus achteruit en het niveau van de comics zullen ze nooit halen.

Ik heb alle 6 seizoenen van the sopranos gezien. Alleen het einde? Iemand die dat ook raar vond of wat moet ik er me bij voorstellen of heb ik iets over het hoofd gezien?

Laatste beeld is van Tony en het geluid dat ik hoorde toen Tony zijn dochter binnen kwam en dan gedaan?

Ik heb alle 6 seizoenen van the sopranos gezien. Alleen het einde? Iemand die dat ook raar vond of wat moet ik er me bij voorstellen of heb ik iets over het hoofd gezien?

Laatste beeld is van Tony en het geluid dat ik hoorde toen Tony zijn dochter binnen kwam en dan gedaan?
Dat einde is gewoon ambigu. Het kan gewoon zijn dochter zijn die binnen komt of hitmen die hem omver maaien. Het einde is wat je voor jezelf invult wat het is.

Ik heb het einde nu al gezien van deze heerlijke serie maar misschien best even in spoilers zetten?

Ik ging hetzelfde zeggen. Over dat einde is toen al onmenselijk veel geschreven (mensen kunnen echt niet om met een open einde :p), maar het is vriendelijk even spoiler tags te gebruiken.

Omdat het niet altijd fictie moet zijn naar BDW gekeken, een docureeks over Bart De Wever op VRT NU. Dikke aanrader en bonuspunten voor het gebruik van de Succession OST.

Wel jammer. Ik heb het boek zéér graag gelezen en was opgetogen omdat ze een serie maakten. In de jaren '90 was hier al een serie van, maar die is zeer belegen geworden dus een opfrissing was nodig. Misschien dat ik deze nieuwe serie wel ga proberen, maar ik ben alvast gewaarschuwd.

11.22.63 vond ik wél een sterke King-verfilming met een verdraaglijke James Franco.

Gisteren aan seizoen 3 van Breaking Bad begonnen. Het begint echt beter en beter te worden. 1e seizoen was toch wel inkomen. Ik ben benieuwd naar de finale waar veel mensen zo positief over zijn.

Wel jammer. Ik heb het boek zéér graag gelezen en was opgetogen omdat ze een serie maakten. In de jaren '90 was hier al een serie van, maar die is zeer belegen geworden dus een opfrissing was nodig. Misschien dat ik deze nieuwe serie wel ga proberen, maar ik ben alvast gewaarschuwd.

11.22.63 vond ik wél een sterke King-verfilming met een verdraaglijke James Franco.
Dat is waar, die heb ik met plezier bekeken. Beetje gelijk het boek : geen hoogvlieger, maar kijkt wel goed weg en interessante benadering van timetravel.

Nu wat ik wel erg goed vond wat betreft recente series was Castle Rock. Aanrader mocht je die nog niet gezien hebben.

Zit 3/4 door seizoen 2 van 24.
Echt een heerlijke serie, ik heb me al beklaagd dat ik dit zo lang heb uitgesteld.
Vreemd genoeg heb ik toch redelijk veel punten van kritiek :p Er zitten nogal wat plotholes in, en enorm onlogische beslissingen en ontwikkelingen wat heel de verhaallijn met momenten onrealistisch en ongeloofwaardig maakt. Maar goed, het blijft gewoon puur entertainment.
En omdat ze zo graag uitpakken met het "real-time format", bekijk ik dat aspect ook wel met een loep. Logistiek gezien zijn er een paar details die gewoon niet kloppen.
En Kim.... Wat die toch altijd allemaal meemaakt op zulke korte tijd... :LOL:

Ik denk dat de plotholes bij 24 gewoon vroeger een stuk minder opvielen omdat je maar om de week een ep had. Als je binged zie je natuurlijk sneller daar doorheen.

Terug
Bovenaan