Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zou eerst Breaking Bad zien.Kun je better call Saul zien zonder breaking bad gezien te hebben?
Ja. Dikke serie.Iemand 1899 al gekeken?
Absoluut. Het is leuk om personages te zien passeren uit BB, maar imo totaal niet nodig als achtergrond. BCS is een losstaand verhaalen volgens mij beter als BB.Kun je better call Saul zien zonder breaking bad gezien te hebben?
Als het na de eerste niet aanslaat is het uw ding niet.Stranger things nog eens begonnen, maar het kan me weer niet echt boeien, wel nog maar twee afleveringen ver. Zijn die tekenend voor de rest van de serie of moet ik nog wat doorbijten?
Staat hier blijkbaar gewoon op Amazon prime. Toegevoegd aan men kijklijst, merci voor de tip.Begonnen aan Reply 1988.
Koreaanse serie over een wijk in Seoul en de families in die wijk tijdens 88-89. Iedere aflevering zowat de lengte van een film (1,5hr +/-). Genre comedy/drama.
Het centert zich rond de Olympische spelen in Seoul van dat jaar.
Ik was zelf nog niet ter aarde gekomen in de jaren 80 maar ik herken toch zoveel dingen die me nostalgisch doen voelen.
De eerste 4 afleveringen zijn achter de kiezen en ik heb al iedere aflevering gigantisch moeten lachen maar ook al geregeld meerdere tranen moeten wegpinken. Het is echt een slice of life uit het leven toen, in alle facetten. Doet me met momenten denken aan het werk van Ozu, het sober in beeld brengen van het normale leven, uiteraard op een modernere (iets plattere, komische) Koreaanse manier.
Tot nu toe grote fan van. Vond de eerste twee afleveringen heel sterk, de voorbije twee iets minder met wat sterke momenten.
Minpunt is de wat platte comedy soms, en zeker het geit geluid dat ze op de achtergrond afspelen op zulke momenten.
Staat hier in Azie op Netflix, weet niet of dat ook zo is in Belgie.
Minpunt? Nu moet ik het op zijn minst proberen.Minpunt is de wat platte comedy soms, en zeker het geit geluid dat ze op de achtergrond afspelen op zulke momenten.
Idem, ik heb het wel voor die humor.Minpunt? Nu moet ik het op zijn minst proberen.
Word nog beter. Believe you me.Seizoen 2 van Silicon Valley. Blijft geweldig!
Hoe komt het? Van The Boys?Word nog beter. Believe you me.
Door Jared zal ik weldegelijk ooit eens beginnen aan de Amerikaanse versie van The Office.
Na niet meer de interesse te vinden om het 2e seizoen van The Boys uit te kijken eindelijk eens aan S2 van Pose begonnen. Veel te lang met gewacht. Blijft een geweldige kijk in de LGBTQ "Ballroom" cultuur van het ruwe New York eind jaren 80 begin jaren 90.
GE-BLEIT.
Verder Silicon Valley s5. Eerste dipje, maar recupereert nog snel.
Het concept van meer "realistische superhelden" vind ik super, maar het beperkt zich nogal sterk door het bij relatief brave satire te houden. En de waarde van satire, is in dit tijdperk nogal sterk gedaald.Hoe komt het? Van The Boys?
Ik denk toch dat je eens zou moeten verder kijken danHet concept van meer "realistische superhelden" vind ik super, maar het beperkt zich nogal sterk door het bij relatief brave satire te houden. En de waarde van satire, is in dit tijdperk nogal sterk gedaald.
Moesten de personages zoals Butcher of Homelander dan ook meer geloofwaardig overkomen dan zou ik nog blijven kijken maar het is allemaal zo voor de hand liggend geschreven met parallellen te trekken dat al van begin s2 niets meer echt verrassend was, buiten hier en daar een komisch moment.