Welke serie heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

Chantal - 6.5/10:
Leuk tussendoortje maar ik snap niet altijd de hele hype rond mensen die praten alsof er een hete patat in hun mond zit.
Dat heet West-Vlaams :p is dat een hype?
Ik vind dat soms wel bijdragen tot de humor. Chantal vond ik ook zeer flauw, maar Eigen Kweek vond ik geweldig en imo zou dat niet werken in een neutraal of ander Vlaams accent.

Dat heet West-Vlaams :p is dat een hype?
Ik vind dat soms wel bijdragen tot de humor. Chantal vond ik ook zeer flauw, maar Eigen Kweek vond ik geweldig en imo zou dat niet werken in een neutraal of ander Vlaams accent.
Tis misschien wat overdreven uitgedrukt, maar als je kijkt naar de hyped series van de laatste jaren zit je al vaak in die streek.
Nu, daarvoor was het Antwerps al wat de klok sloeg. Dan heb je nog even een Limburgse periode gehad.
Ik hoor het gewoon niet graag als accent.

Algemeen toch een teleurstelling die "reeks"... Ik zal de laatste nog wel zien om het af te hebben, maar toch wat tijdverspilling geweest. De derde is wel echt goed en het bekijken waard.
De voorlaatste (The Viewing) vond ik ook wel nog goed, maar is iets specialer.
Pickman's Model is ook wel OK, maar blijkbaar als je het geschreven verhaal kent niet.

Dreams in the Witch House had voor mij een goede eerste helft, daarna valt het ineen.
@zwarten Gisteren heb ik de laatste bekeken en die vond ik dan ook wel weer goed. Dusja, het gaat wat op en neer :)

Mr Inbetween: Echt goei serie. Afleveringen van 20 min dus vliegt er vlot door, maar is wel een leuke tussendoor.
Cyberpunk Edgerunners ook afgezien. Toch wel heel goeie anime, een van de betere die ik gezien heb. Had iets goed nodig na het erbarmelijk slechte laatste seizoen van Attack on Titan.

The walking dead

‘t is eindelijk gedaan, heeft mij altijd kunnen blijven boeien.
Er zaten er wel verschrikkelijke, maar ook geniale afleveringen tussen.

Het einde was…. Er snel vanaf gemaakt. En ik begreep het ook niet zo goed, eigenlijk was het einde meer een trailer voor de spin off’s i guess

You're in for a wild ride 🥰
Wow, inderdaad een wild ride. Zalig!

Aflevering 2 van 1899.
Wat een zalige reeks ^^
Ja, is 't goed? Staat ook op m'n watchlist. Black vond ik alvast ook de max, maar afgehaakt ergens in het laatste seizoen. Ik was volledig den draad kwijt. De verschillende tijdlijnen gingen nog, maar eens de andere realiteiten erbij kwamen met hun verschillende tijdlijnen was 't om zeep.

The walking dead

‘t is eindelijk gedaan, heeft mij altijd kunnen blijven boeien.
Er zaten er wel verschrikkelijke, maar ook geniale afleveringen tussen.

Het einde was…. Er snel vanaf gemaakt. En ik begreep het ook niet zo goed, eigenlijk was het einde meer een trailer voor de spin off’s i guess
Heb juist hetzelfde gevoel, heb begrepen dat er nog paar spin off's gaan komen idd maar ze zijn het nu toch wel aan het uitpersen me dunkt

Wow, inderdaad een wild ride. Zalig!

Ja, is 't goed? Staat ook op m'n watchlist. Black vond ik alvast ook de max, maar afgehaakt ergens in het laatste seizoen. Ik was volledig den draad kwijt. De verschillende tijdlijnen gingen nog, maar eens de andere realiteiten erbij kwamen met hun verschillende tijdlijnen was 't om zeep.
Dark bedoel je?
Is goed ja al netjes uitgezien gelijke ne echte penspony zonder leven :unsure:

The Walking Dead

Was fan van het eerste uur, de serie kende wel een serieuze dip bij het opkomen van the whisperers, toen kon het me minder boeien. Maar het laatste seizoen was er toch vaak boenk op, daarnet toch met een krop in de keel de laatste aflevering zitten bekijken.

En idd, het einde zet de deur natuurlijk wagenwijd open voor spinoffs van Rick en Michonne, Daryl, Negan en mss zelfs Judith en RJ.
Enneuh, toch een krop in de keel bij de dood van Rosita. Na al die seizoenen leef je toch mee met die serie.

Wil wel in die zombie sfeer blijven, is Fear The Walking Dead eigenlijk goed?

Ik was beginnen kijken, vond het zeer goed. Alleen had ik de indruk dat er in een bepaald seizoen “magie” aan te pas kwam?
Is ook al jaren geleden.

Ben alles vergeten waardoor de goesting om verder te kijken over is.

The Walking Dead

Was fan van het eerste uur, de serie kende wel een serieuze dip bij het opkomen van the whisperers, toen kon het me minder boeien. Maar het laatste seizoen was er toch vaak boenk op, daarnet toch met een krop in de keel de laatste aflevering zitten bekijken.

En idd, het einde zet de deur natuurlijk wagenwijd open voor spinoffs van Rick en Michonne, Daryl, Negan en mss zelfs Judith en RJ.
Enneuh, toch een krop in de keel bij de dood van Rosita. Na al die seizoenen leef je toch mee met die serie.

Ja dat is niet slecht

ik ga ook fear the walking dead is beginnen denk ik. Ik snap wel dat het ooit moest stoppen, maar het laatste seizoen vond ik idd wel terug ok

ik ga ook fear the walking dead is beginnen denk ik. Ik snap wel dat het ooit moest stoppen, maar het laatste seizoen vond ik idd wel terug ok
Ik ben daar indertijd mee begonnen maar na het 2de seizoen afgehaakt. Het is ongeveer hetzelfde als TWD maar dan gewoon (nog) minder goed.

Enkel nog maar de eerste ep. Smaakt wel naar meer.
Vergeet wel niet de default taal "English Dubbed" naar gewoon "English" te zetten, zodat je de internationale cast in hun originele taal hoort spreken, wat veel aan de sfeer toevoegt, en ook beter past bij het wantrouwen onder de personages.

Wij kijken Breaking Bad. Halverwege het derde seizoen nu. Ik vind het soms echt heel traag gaan, soms dan weer heel snel. Skyler is zo’n irritant mens. Ik vind het nu wel al beter nu Saul er in zit.

Terug
Bovenaan