Welke serie heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

The Terror (Season 1)
Wauw, waarom had ik nog nooit van deze serie gehoord! Een heel goede horror/thriller serie over 2 Engelse schepen die rond 1850 opzoek gaan naar een passage door de Noordpool. Gebaseerd op een boek van Dan Simmons, dat dan weer gebaseerd is op een waargebeurd verhaal (natuurlijk zeer gedramatiseerd). Maar wauw, top prestaties van Jared Harris, Tobias Menzies en meer. Echt een aanrader.

Season 2 gaat blijkbaar over een volledig ander verhaal en heb ik nog niet gezien.

The Terror (Season 1)
Wauw, waarom had ik nog nooit van deze serie gehoord! Een heel goede horror/thriller serie over 2 Engelse schepen die rond 1850 opzoek gaan naar een passage door de Noordpool. Gebaseerd op een boek van Dan Simmons, dat dan weer gebaseerd is op een waargebeurd verhaal (natuurlijk zeer gedramatiseerd). Maar wauw, top prestaties van Jared Harris, Tobias Menzies en meer. Echt een aanrader.

Season 2 gaat blijkbaar over een volledig ander verhaal en heb ik nog niet gezien.
ik was ook grote fan van S1, zeker de tijdsperiode en locatie, maar inderdaad S2 is veel minder.
ik ben daar gestopt met kijken na een paar EPs.
The North Water is ook een aanrader als je fan bent van deze tijdsperiode en locatie.

The Terror (Season 1)

Waar hebt je dit gekeken? Klinkt erg interessant, maar ik vind enkel het tweede seizoen op Amazon Prime.

Eerste 3 afleveringen van The Great, comedy drama over een jonge Catherine the Great die trouwt met Peter 3 van Rusland. De humor zit goed en het verhaal is leuk om te volgen. Huzzah!

Met open mond naar The Dropout aan het kijken. Als de BS die zij verkocht nog maar een tiende is van wat ze dramatiseren… Wie daar intrapte is echt ongelofelijk. Elizabeth Holmes is niet meer of minder dan een psychopaat en niet eentje van de goeie.

Voor de 5e of 6e keer zit ik weer aan het einde van The Office...

Net de laatste episode van seizoen 7 gezien voor de zoveelste keer en blijft toch elke keer emotioneel :D
Het leuke aan die laatste 2 episodes van seizoen 7, dat zijn de echte emoties tussen michael en de cast bij het afscheidslied.
En vooraal het afscheid met Jim.

Zo'n zalige serie is dat toch. Ik kijk die jaarlijks toch eens opnieuw moet ik zeggen. Is echt ideaal om tussendoor eens te kijken of om enkele afleveringen te bingen.

1 van mijn all time favo's toch zeg.

image-2022-04-17-T22-50-23-397-Z.png

Laatst bewerkt:
From gisteren ook uitgekeken. Deze kwaliteit van horror/mysterie series mogen er meer zijn!
  • From
  • Yellowjackets
  • Midnight Mass
  • Brand New Cherry Flavor
  • Them
Het laatste jaar hebben ze ons al goed verwend 🙂

Volgende zal Severance zijn dat ik ga bekijken.

Voor de 5e of 6e keer zit ik weer aan het einde van The Office...

Net de laatste episode van seizoen 7 gezien voor de zoveelste keer en blijft toch elke keer emotioneel :D
Het leuke aan die laatste 2 episodes van seizoen 7, dat zijn de echte emoties tussen michael en de cast bij het afscheidslied.
En vooraal het afscheid met Jim.

Zo'n zalige serie is dat toch. Ik kijk die jaarlijks toch eens opnieuw moet ik zeggen. Is echt ideaal om tussendoor eens te kijken of om enkele afleveringen te bingen.

1 van mijn all time favo's toch zeg.
Hier ook afgelopen weekend net uitgekeken. Iemand een idee waar de UK versie nog (legaal) te streamen valt in België? Dacht eerst Amazon prime maar daar vind ik het precies niet.

Atlanta FX seizoen 3 is momenteel lopende. Vind het maar wat plat en nogal pretentieus i.v.m. seizoen 1 en 2. Benieuwd of hier nog mensen kijken en wat ze ervan vinden?

Atlanta FX seizoen 3 is momenteel lopende. Vind het maar wat plat en nogal pretentieus i.v.m. seizoen 1 en 2. Benieuwd of hier nog mensen kijken en wat ze ervan vinden?
Ik vind ‘t super goed eigenlijk. Lekker veel WTF momenten en je weet nooit wat de aflevering wordt: drama, humor, maatschappijkritiek of alles door elkaar.

From gisteren ook uitgekeken. Deze kwaliteit van horror/mysterie series mogen er meer zijn!
  • From
  • Yellowjackets
  • Midnight Mass
  • Brand New Cherry Flavor
  • Them
Het laatste jaar hebben ze ons al goed verwend 🙂

Volgende zal Severance zijn dat ik ga bekijken.
Waar is From te bekijken?

Iemand die weet wanneer Atlanta s3 op Disney+ komt?

Outer range
Wel nog maar twee afleveringen maar tis speciaal. Cinematografisch sterk, degelijke acteerprestaties.

Wel een hoog 'lost' gehalte tot nu toe.

Gisteren S4 van Cobra Kai uitgekeken, maar was teleurgesteld om te leren dat het daarmee niet ophoudt. Ik vond het een leuke serie, maar valt ontzettend in herhaling en had na drie seizoenen allang gedaan moeten zijn. Nu nog een, en wie weet wat erna nog komt. Pff...

Gisteren S4 van Cobra Kai uitgekeken, maar was teleurgesteld om te leren dat het daarmee niet ophoudt. Ik vond het een leuke serie, maar valt ontzettend in herhaling en had na drie seizoenen allang gedaan moeten zijn. Nu nog een, en wie weet wat erna nog komt. Pff...
Chance dat het korte afleveringen zijn.

Terug
Bovenaan