Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mja, probleem is dat Primevideo op zich ook geen vette is. Helft van de films die wel precies goed zijn die zijn dan ineens in frans met geen ondertitelsNet zoals ik overweeg Netflix gewoon te stoppen. Heel hun bibliotheek is een kerkhof aan het worden van open eindes, onafgewerkte series en tijdverlies.
Halverwege seizoen 2 gestopt dacht ik. Niet slecht maar niet goed genoeg om te blijven boeien.S4 van Disenchantment bekeken en heb er nog steeds een 'meh' gevoel bij.
Met momenten echt wel goede serie, maar over het algemeen voor mij toch net niet.
Ook al gezien. Was zelfs al vergeten dat die bestondGisteren beginnen kijken naar Taboo met Tom Hardy (netflix). Had er nog nooit van gehoord en toch al van 2017. Eerste ep gezien en ziet er wel ok uit, dus toch maar wat verder kijken. Early 19th century England setting, die voorlopig niet teleurstelt.
Er zou een tweede seizoen kunnen komen, vanaf 2023. De populariteit op Netflix kan mss de nodige boost geven.Ook al gezien. Was zelfs al vergeten dat die bestond
Komt daar eigenlijk nog een seizoen van?
Eerste drie seizoenen vind ik zalig!Eindelijk begonnen met Banshee. Die serie stond eigenlijk al jaren op mijn to watch list, maar aangezien ik die nog niet op een legale manier kon bekijken heb ik steevast de voorkeur gegeven aan andere series. Tot we vorig weekend 4 dagen zonder internet zaten en we van Telenet een maand gratis Streamz ter compensatie hebben gekregen.
Pilot is uitstekend en smaakt naar meer!
Eindelijk begonnen met Banshee. Die serie stond eigenlijk al jaren op mijn to watch list, maar aangezien ik die nog niet op een legale manier kon bekijken heb ik steevast de voorkeur gegeven aan andere series. Tot we vorig weekend 4 dagen zonder internet zaten en we van Telenet een maand gratis Streamz ter compensatie hebben gekregen.
Pilot is uitstekend en smaakt naar meer!
Is het derde season momenteel ook niet bezig?Vond het over de hele lijn wel vrij goed, maar nooit echte pieken. De actie stak op den duur ook een beetje tegen als ik mij goed herinner.
Atlanta daarentegen is imo echt een verborgen parel. We volgen een opkomende rapper die gemanaged wordt door zijn neef en beide zitten aan de afgrond. Dit zou op zoveel manieren kunnen in clichés vervallen, maar deze show blijft constant verrassen. De aflevering met Teddy Perkins... WTF man, hoe ze een drama/comedy plots kunnen doen overslagen naar 30 min thriller waar de meeste blockbuster thrillers een puntje aan kunnen zuigen. Geen lof genoeg voor Atlanta, check it out peepz.
Jup, maar nog niet op D+.Is het derde season momenteel ook niet bezig?

Oww ik dacht dat s3 ook al meteen op Disney + kwam. Ik was van plan het vanaf vandaag een maandje te nemen om het te kunnen zien.Jup, maar nog niet op D+.
Atlanta![]()

Staat die al op Netflix? Of via BBC gekeken?Peaky blinders is afgelopen
Geweldige serie geweest toch
Staat hier ook op de lijst. God I love Gary Oldmanbegonnen aan Slow Horses op apple tv en volledig mijn ding. alvast een aanrader voor de mensen die Tinker, Tailor, Soldier, Spy een goede film vonden.
Gary Oldman heerst hier terug weer ferm in

gedownload op de verboden sitesStaat die al op Netflix? Of via BBC gekeken?