Jip. Lang mee gewacht. Nu wel alles gezien.Eerste keer?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jip. Lang mee gewacht. Nu wel alles gezien.Eerste keer?
Stond ook op netflix. Ik heb het daar gezienEigen kweek
Geniaal. Zalig om te volgen.
.IdemStond ook op netflix. Ik heb het daar gezien.
Enkel de eerste episode? Ik heb enkel een demo van het spel gehad, maar ik vond het wel een interessante eerste aflevering.Halo tv series is beschikbaar op streamz
Zal wel elke week een afl zijnEnkel de eerste episode? Ik heb enkel een demo van het spel gehad, maar ik vond het wel een interessante eerste aflevering.
Je vergeet nog de kleine dealer te vermelden die op het eind speciaal een hele aflevering kreeg. Maar eigenlijk was het onrealistisch en weinig relevant met de andere personages.Ook het vierde seizoen van Mocro Maffia afgekeken. Het niveau van de eerste twee seizoenen haalt het niet meer. Het probleem is dat het te druk wordt met al die clans (Mexicanen, Turken, Colombianen,...) Ik heb de eerste drie seizoenen dan ook opnieuw moeten kijken om het terug te kunnen volgen.
Ga één dezer ook eens aan seizoen 3 beginnen. Het is volledig Shyamalan zijn stijl, niet echt horror maar mysterieus en creepy.3 seizoenen van Servant gezien. Ik had meer horror verwacht toen ik de beschrijving las, maar op zich best nog een deftige reeks. Laatste is iets minder, maar lijkt me prima als overgang naar het vierde, laatste? seizoen.
Ja klopt. Ik ben er zonder al te veel voorkennis aan begonnen, had enkel de korte beschrijving gelezen.Ga één dezer ook eens aan seizoen 3 beginnen. Het is volledig Shyamalan zijn stijl, niet echt horror maar mysterieus en creepy.

Ik heb wel enorm genoten van de cinematografie. Alles is blijkbaar geschoten op film. Beeldtaal was absolute top.Het tweede seizoen van Euphoria.
Zoals iemand al aanhaalde in deze thread was het eerste seizoen top maar bij het tweede was de inspiratie duidelijk op en het bekijken niet waard.
Hopelijk is het laatste seizoen van The Last Kingdom beter.
Misschien had ik ook teveel verwacht omdat ik het eerste seizoen zo goed vond.Ik heb wel enorm genoten van de cinematografie. Alles is blijkbaar geschoten op film. Beeldtaal was absolute top.
Storywise inderdaad een pak minder, maar toch een paar heel coole afleveringen tussen.
Ik vond dat zeer goed, en heb juist vernomen dat er geen vervolg komt, terwijl het echt een open einde heeftArchive 81 - Netflix
Heeft iets donker en mysterieus. Tot nu toe wel goed, alhoewel het af en toe beetje langdradig begint te worden. Laten we hopen dat het einde wel een knaller wordt.
echt een hekel aan.Alé da weten we nu alIk vond dat zeer goed, en heb juist vernomen dat er geen vervolg komt, terwijl het echt een open einde heeftecht een hekel aan.
kan beter dan maar al stoppen..Hier ook uit.Het laatste seizoen van The Last Kingdom gezien. Alles is mooi afgerond, de verhaallijnen worden gedurende 10 afleveringen een voor een beeïndigd, daar hebben ze goed aandacht aan besteed. De allerlaatste aflevering heeft zelfs een erg lang einde à la "Return of the King" zodat je ervan kan genieten.
Er volgt nog een film maar die is niet strikt noodzakelijk. Seven kings must die lijkt een "epic" sequel met een groot gevecht die in 2023 moet uitkomen. Fans zullen zeker kijken, in het buitenland staat de serie volgens Flixpatrol op 1, dus er zullen er genoeg zijn. Ik vrees dat voor nieuwe kijkers meteen de film induiken verwarrend zal zijn, maar mss is kijken naar middeleeuwse gevechten op zich ook entertainment, zonder te letten op wie er allemaal in zit.

Het speelt zich af in dezelfde periode, het heeft meer weg van drama (en romantiek) dan de actie die je in Vikings ziet. Alles draait ook rond 1 hoofdpersonage Uhtred die je in alle seizoenen ziet opduiken. Vikings heeft een hele reeks personages.Nog geen The Last Kingdom gezien, hoe vergelijkbaar is dat met Vikings?
Net zoals ik overweeg Netflix gewoon te stoppen. Heel hun bibliotheek is een kerkhof aan het worden van open eindes, onafgewerkte series en tijdverlies.Alé da weten we nu alkan beter dan maar al stoppen..