Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oeioei... Ik ben bij HIMYM al na 2 seizoenen afgehaakt omdat dat voor mij de saaiste sitcom personages ooit hadHow I met your father s1 gezien, aangezien het toch een (op zijn minst) tweede seizoen gaat krijgen. Tja, je merkt wel dat ze het ietwat in de lijn van HIMYM proberen te houden maar het mist de legen....dary personages (voorlopig). Niet hardop moeten lachen, maar me er toch wel mee geamuseerd.

seizoen langer dan ik, sterkOeioei... Ik ben bij HIMYM al na 2 seizoenen afgehaakt omdat dat voor mij de saaiste sitcom personages ooit had![]()
Oke ja, maar Barney maakt veel goed imo. Denk dat zonder hem de reeks nooit zo lang geduurd had.Oeioei... Ik ben bij HIMYM al na 2 seizoenen afgehaakt omdat dat voor mij de saaiste sitcom personages ooit had![]()
Eerste twee gezien hiervan en ik stoor me aan Pam en Tommy. Not a good start.Pam & Tommy. Zou het nooit uit mezelf gekeken hebben, maar door de goeie reviews maar een kans gegeven. Hooked van de eerste episode. Damn, veel beter dan verwacht!

Ik denk dat dat wel deels de bedoeling is natuurlijk. Althans zeker Tommy Lee, die komt er uit als een complete douche, wat hij volgens mij ook gewoon is. Pamela een simpel dom blondje, wat ze volgens mij ook gewoon isEerste twee gezien hiervan en ik stoor me aan Pam en Tommy. Not a good start.![]()

ze komt er net NIET als een dom blondje uit, imo, maar eerder als iemand die weet wat ze wil maar die slachtoffer wordt van de tijdsgeestPamela een simpel dom blondje, wat ze volgens mij ook gewoon is
Oeioei... Ik ben bij HIMYM al na 2 seizoenen afgehaakt omdat dat voor mij de saaiste sitcom personages ooit had![]()
Nog eens wat anime gekeken na lange tijd:
Attack on Titan: Final Season part 2
Gaat verder op zijn elan, een van de sterkste anime series van het laatste decennium. Merk bij dit seizoen wel harder de shift in animatiestijl door het veranderen van animation studio. Vooral de CGI van de Titans is met momenten jarring.
Demon Slayer season 2
Een van de best geanimeerde anime series ooit denk ik. Heel heel mooi. Jammer dat het verhaal niet geweldig is imo. Iedere "arc" loopt vrijwel op dezelfde manier.
Goed of niet? Lijkt mij beetje op ERASED te lijken wat ik ook wel een heel heel goeie anime vond.Tokyo Revengers
Concept dat wel al eens is gedaan (volwassen man met een vrij nutteloos leven sterft en wordt getransporteerd in zijn jongere lichaam 12 jaar terug in de tijd). Het interessante is vooral de leefwereld van zijn jeugd, hij zit namelijk in een Japanse jeugdbende / delinquenten / motor gang.
Inderdaad. De eerste 5 seizoenen zijn geweldig. Daarna gaat het niveau naar beneden.HIMYM verloor wat allure tijdens de latere seizoenen, maar de eerste 4/5 seizoenen vond ik echt top.
En het laatste ook overigens, maar dat was persoonlijk. Seizoen 9 speelde extreem op de emoties en ik was dat jaar in een zeer emotionele plaats.
Kga HIMYF sowieso kijken, maar ik verwacht er niet te veel van. De rewatch van HIMYM daarentegen kijk ik wel naar uit.
Inderdaad, ik heb de manga ook wel uitgelezen en ik vind het verhaal ook niet geweldig, maar de animatie is echt wel film waardig imo.Ooit S1 begonnen en hoewel niet slecht, ook gewoon na aflevering 10 ofzo ergens gestopt. Greep mij niet geheel mee hoewel alle comments zeer lovend zijn.
Ik heb het gebinged maar ik vind het moeilijk om het echt goed te noemen... Was meer fan van ERASED maar ze hebben wel veel gelijkenissen. Vooral het hoofdpersonage kan echt vervelend en idioot zijn maar de side characters zijn wel de moeite. Volgens mij is het een van die anime die je super vindt als tiener maar als je ouder bent een stuk minder goed overkomtGoed of niet? Lijkt mij beetje op ERASED te lijken wat ik ook wel een heel heel goeie anime vond.
Eerste keer?Eigen kweek
Geniaal. Zalig om te volgen.