Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De tijdsprongen op zich stoorden mij niet, maar idd, sommige acteerprestaties waren niet helemaal overtuigend.The Serpent
Iets wat veel voorkomt bij films/series over seriemoordenaars. Weinig overtuigende acteerprestaties en niet al te best verfilmd, maar omdat het verhaal op zich al sterk is, blijft het interessant. Ook de tijdsprongen waren nogal verwarrend.
Ik kende ze niet maar Jenna Coleman![]()
Dat is waar, maar vooral de niet Engelstalige vond ik niet overtuigend eerlijk gezegd. Vooral het personage van Knippenberg vond ik maar matig.De tijdsprongen op zich stoorden mij niet, maar idd, sommige acteerprestaties waren niet helemaal overtuigend.
Behalve en vnl dan toch Tahar Rahim als Sobhraj, wat een charisma straalde die uit.
Was wel fan van de serie, de broeierige zoete sfeer van die zuiderse locaties vond ik wel heel goed gebracht.
idd, die viel idd tegen, ook die Belg vond ik maar zwak.Dat is waar, maar vooral de niet Engelstalige vond ik niet overtuigend eerlijk gezegd. Vooral het personage van Knippenberg vond ik maar matig.
Eindelijk ook uitgekeken.Yellowjackets
Begon sterk, had een dipje in het midden, maar kon de set up op het einde wel smaken
Perfecte casting ook

Eindelijk ook uitgekeken.
Toch best sterk, vooral inderdaad de casting maar ook de soundtrack met heerlijke 90's muziek.
Benieuwd naar S2, al hadden ze voor mij nog wel wat meer tipjes van de sluier mogen lichten in S1. Een beetje een Lost gevoel, maar ik hoop dat ze hier wel perfect weten waar ze naartoe gaan of willen.
En mss een beetje weird, maar Cristina Ricci is![]()
Ik vond Lost ook goed hoor, los van het feit dat het beide over een gestrande groep gaat na een vliegtuigcrash, is de opbouw ook best vergelijkbaar. Week na week wat meer prijs geven over wat er gaande is. Maar bij Lost had je wel na enkele seizoen het gevoel dat ze niet meer wisten waar ze naartoe gingen met het verhaal, de clue kwam voor mij dan ook heel geforceerd en unsatisfying over. Ik hoop dat ze hier toch een duidelijk plan hebben.Niks weird aan. Ricci speelt awesome en ziet er awesome uit
Voor mij is dat Lost gevoel net een pluspunt alvast. Mijn favoriete serie allertijden. Als het op het einde 50% van het voldaan gevoel als Lost aan me geeft, gaat Yellowjackets zeer hoog op mijn lijst eindigen.
Dit is voor mij het grootste probleem met deze serie. Het moddert imo maar wat aan, gaat nergens naartoe, terwijl er in de eerste aflevering idd naar coole obscure shit gehint werd. Ik zit wel nog maar 6 afleveringen ver, dus ik wacht nog even met een finaal oordeelNu ik er wel aan denk, in de eerste aflevering, voor de begingeneriek, tonen ze eigenlijk een pak meer dan wat ze nadien prijs gegeven hebben in de afleveringen.

In de laatste 2 afleveringen gaat dat obscure wel weer een niveautje hoger, efkes volhouden dusDit is voor mij het grootste probleem met deze serie. Het moddert imo maar wat aan, gaat nergens naartoe, terwijl er in de eerste aflevering idd naar coole obscure shit gehint werd. Ik zit wel nog maar 6 afleveringen ver, dus ik wacht nog even met een finaal oordeel![]()
Na 5 min moest ik het al afzetten. Dat accent is gewoon ondraaglijk.Inventing Anna. Halverwege. Ik wil dat mens een dreun geven.
Welke streaming dienst?Zondag het vijfde en laatste seizoen van The Affair gekeken. Mooie aflevering om het geheel af te sluiten.
Qua acteerwerk misschien wel goed, maar ik kan haar triestig gezicht niet meer zien na Ozark. Voor mij het hatelijkste personage uit de reeks.Spijtig, want het onderwerp interesseerde me wel, en Julia Garner is goed (Ozark).
Geen idee. Bekeken op een piratenboot.Welke streaming dienst?

Ik vind Ruth (en ook wel Marty uiteraard) net het leukste personage.Qua acteerwerk misschien wel goed, maar ik kan haar triestig gezicht niet meer zien na Ozark. Voor mij het hatelijkste personage uit de reeks.

Idem!!Ik vind Ruth (en ook wel Marty uiteraard) net het leukste personage.
Top acteerwerk van die actrice ook gewoon.
Greg wordt door iedereen dankbaar gebruikt als een pion in het schaakspel (Tom, Logan, Kendall, zijn opa, ...). Misschien het staakstuk dat het minst waard is, maar je ziet hem toch liever niet naar de tegenstander gaan.Succession helaas uitgekeken
Wat een fantastische serie.
Maak me enkel 1 bedenking die wat afbreuk doet aan de geloofwaardigheid: de alomtegenwoordigheid van Greg vind ik een beetje raar. Hij is een totale nietsnut die nog niks bewezen heeft en wordt toch overal bij betrokken... En dan toch niet serieus genomen. Los daarvan is hij wel een van mijn favoriete personages, vooral in de scènes met Tom.