Welke serie heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

Die eerste US episode is gewoon 100% een kopie van de UK versie. Pas een paar afleveringen later gaat het zijn eigen kant op.

Vandaag eens gekeken naar “zijn daar geen beelden van” op Play 4.

Het zoveelste flauwe sketchprogramma. Zonde, want 2 sketchprogramma’s uit het verleden behoren tot mijn favo tv aller tijden mss. (In De Gloria, Willy’s en Marjetten) Helaas is het blijkbaar heel moeilijk om een goed sketchprogramma te maken sindsdien.

Over The Office: moeilijk te vergelijken. De UK versie was geniaal, de US versie heeft zeker ook zijn momenten wel, maar inderdaad 2-3 seizoenen te veel jammer genoeg..

Het zoveelste flauwe sketchprogramma. Zonde, want 2 sketchprogramma’s uit het verleden behoren tot mijn favo tv aller tijden mss. (In De Gloria, Willy’s en Marjetten) Helaas is het blijkbaar heel moeilijk om een goed sketchprogramma te maken sindsdien.
Echt slecht.
Ik vond de recente 'Influencers' dan wel heerlijk (maar ik was de enige als ik zo kan horen).
It's ya girl Debsie!

Echt slecht.
Ik vond de recente 'Influencers' dan wel heerlijk (maar ik was de enige als ik zo kan horen).
It's ya girl Debsie!
Ja sorry, dat vond ik zelfs nog slechter denk ik. :)

Er was een paar jaar geleden ook nog zo een sketchreeks met Frank Focketeyn en co, die helaas ook niet je dat was.

Wat als was soms wel geestig, en leuk gevonden, maar hilarisch vond ik het ook niet echt. Loslopend wild is ook soms nog aanvaardbaar, maar een topper vind ik dat ook niet echt.

De sketch programma’s lijken mij echt morsdood.

Over The Office: moeilijk te vergelijken. De UK versie was geniaal, de US versie heeft zeker ook zijn momenten wel, maar inderdaad 2-3 seizoenen te veel jammer genoeg..

Is ook gewoon een gans andere reeks imo.
De reden dat dat eerste seizoen van US minder is, is omdat het een mindere versie is van de UK versie. Vanaf seizoen 2 krijgen de personages veel meer diepgang. Michael wordt meer dan de akward David Brend, maar krijgt ook een zeer menselijk karakter. De Office US haalt zijn sterkte ook door de combinatie tussen het komische, maar ook vaak het drama.

Beide versies ijzersterke reeksen, op hun eigen manier.

Achter de feiten was ook nog een goed sketchshow.

man man man, waarschijnlijk de beste intro ooit gemaakt voor een serie. Begonnen met Peacemaker en in een zitting uitgekeken. Op geen enkel moment kan ik zeggen dat het kwaliteit is, maar het is verdomme wel goed en verslavend.
Merci voor de aanraders hier. Tjeees wat een pareltje toch. Deze serie heeft eigenlijk nergens recht zo te rocken.

man man man, waarschijnlijk de beste intro ooit gemaakt voor een serie. Begonnen met Peacemaker en in een zitting uitgekeken. Op geen enkel moment kan ik zeggen dat het kwaliteit is, maar het is verdomme wel goed en verslavend.
Merci voor de aanraders hier. Tjeees wat een pareltje toch. Deze serie heeft eigenlijk nergens recht zo te rocken.
Ik heb de tijd nog niet gehad te kijken, maar die intro heb ik al 10 keer ofzo gezien :laugh:

Wordt die intro pas leuk als je fan geworden bent van de serie? Zonder context heb ik nu niet iets van "damn, dit wil ik zien" :p

Terug
Bovenaan