Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nooit de originele UK versie gezien dan?![]()
Die is pas cringeNeen, nooit op Netflix gezien.

Maar wel op een goede manier! De US versie vond ik niet echt grappig, de UK original daarentegen wel.Die is pas cringe![]()
Echt slecht.Vandaag eens gekeken naar “zijn daar geen beelden van” op Play 4.
Het zoveelste flauwe sketchprogramma. Zonde, want 2 sketchprogramma’s uit het verleden behoren tot mijn favo tv aller tijden mss. (In De Gloria, Willy’s en Marjetten) Helaas is het blijkbaar heel moeilijk om een goed sketchprogramma te maken sindsdien.
Ja sorry, dat vond ik zelfs nog slechter denk ik.Echt slecht.
Ik vond de recente 'Influencers' dan wel heerlijk (maar ik was de enige als ik zo kan horen).
It's ya girl Debsie!

Over The Office: moeilijk te vergelijken. De UK versie was geniaal, de US versie heeft zeker ook zijn momenten wel, maar inderdaad 2-3 seizoenen te veel jammer genoeg..
Achter de feiten was ook nog een goed sketchshow.Vandaag eens gekeken naar “zijn daar geen beelden van” op Play 4.
Het zoveelste flauwe sketchprogramma. Zonde, want 2 sketchprogramma’s uit het verleden behoren tot mijn favo tv aller tijden mss. (In De Gloria, Willy’s en Marjetten) Helaas is het blijkbaar heel moeilijk om een goed sketchprogramma te maken sindsdien.
Peacemaker zien. Zelfde crap, maar o zo goed.Cobra Kai gedaan, bummer dat gedaan was![]()
Ik herken die wel van ergens. Waar te zien?Peacemaker zien. Zelfde crap, maar o zo goed.
Ik heb de tijd nog niet gehad te kijken, maar die intro heb ik al 10 keer ofzo gezienman man man, waarschijnlijk de beste intro ooit gemaakt voor een serie. Begonnen met Peacemaker en in een zitting uitgekeken. Op geen enkel moment kan ik zeggen dat het kwaliteit is, maar het is verdomme wel goed en verslavend.
Merci voor de aanraders hier. Tjeees wat een pareltje toch. Deze serie heeft eigenlijk nergens recht zo te rocken.

Wordt die intro pas leuk als je fan geworden bent van de serie? Zonder context heb ik nu niet iets van "damn, dit wil ik zien"man man man, waarschijnlijk de beste intro ooit gemaakt voor een serie. Begonnen met Peacemaker en in een zitting uitgekeken. Op geen enkel moment kan ik zeggen dat het kwaliteit is, maar het is verdomme wel goed en verslavend.
Merci voor de aanraders hier. Tjeees wat een pareltje toch. Deze serie heeft eigenlijk nergens recht zo te rocken.

Het lijkt eerder zo'n intro van Jimmy Kimmel show ofzoWordt die intro pas leuk als je fan geworden bent van de serie? Zonder context heb ik nu niet iets van "damn, dit wil ik zien"![]()