Welke serie heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

Ozark uitgekeken tot mid season 4. Damn.

Nu maar eens begonnen aan All of us are dead.
Zit aan aflevering 3. Het is niet slecht, maar ik voel niet de neiging om verder te kijken. Zal het wel uitkijken, maar met Ozark kon ik niet wachten om de volgende te zien.

Peacemaker

Zeer zéér tof en sowieso de tofste superhelden serie die ik al heb gezien (weet niet of ik er überhaupt ooit al een andere heb uitgekeken :unsure:). Raar eigenlijk, want 't is echt wel 'belachelijk' met momenten - op het infantiele af. Maar omdat het bewust zo gedaan is, werkt het. De (soms behoorlijk foute) humor, die dialogen, de brute actie,... Genoten van de eerste tot de laatste seconde! Laat dat tweede seizoen maar komen.

En die intro is awesome! :evil:

Net de vijfde aflevering gezien van de luchthaven. Sterk!
Maar ep 7, zit nog maar daar dus weet niet of daarna nog beter wordt, is toch nog beter, die kan je 10 keer zien na elkaar bij wijze van spreken, echt knap. Vind tot nu toe de serie in zijn geheel sterk, paar dipjes maar mss krijgen die stukken later in de serie meer context, vind ik net ook wel 1 van de sterktes van de serie, de laagjes en die ep na ep verder duidelijk worden. Hopelijk trekken ze het nog 3 eps door op dit niveau.

Peacemaker

Zeer zéér tof en sowieso de tofste superhelden serie die ik al heb gezien (weet niet of ik er überhaupt ooit al een andere heb uitgekeken :unsure:). Raar eigenlijk, want 't is echt wel 'belachelijk' met momenten - op het infantiele af. Maar omdat het bewust zo gedaan is, werkt het. De (soms behoorlijk foute) humor, die dialogen, de brute actie,... Genoten van de eerste tot de laatste seconde! Laat dat tweede seizoen maar komen.

En die intro is awesome! :evil:
Idd. Voor mij is dit ook de beste superhero-serie tot nu toe. Veel actie en humor, tegelijk compleet gestoord, maar het verhaal zit goed en de karakters zijn interessant. Laat S2 maar komen :)

Ook bezig aan seizoen 4 samen met de vrouw.

Iemand hier zei me: 'Feelgood van de bovenste plank.'
Geen idee wat jij ervan vindt, maar de miserie spat van het scherm. Goede serie, maar feelgood vind ik het allerminst.
Ik zou het eveneens niet als feelgood omschrijven. Kijkt 'luchtig' weg omdat het wat soapy is maar feelgood, nee dat niet.

Ook bezig aan seizoen 4 samen met de vrouw.

Iemand hier zei me: 'Feelgood van de bovenste plank.'
Geen idee wat jij ervan vindt, maar de miserie spat van het scherm. Goede serie, maar feelgood vind ik het allerminst.

Dat was ik, denk ik. 'Bittersweet' is misschien een betere term. Maar enfin, het is een serie die gevoelens oproept.

Escape at Danemora

Pretty good! Gekeken omdat ik wel hou van gevangenisdrama's, en de titel deed ook al vermoeden dat er ontsnapping aan te pas ging komen. Wist ik veel dat Benicio del Toro, Paul Dano en Patricia Arquette de hoofdrollen vertolkten in deze miniserie. Tempo zat goed, spanning werd mooi opgebouwd, muziek zeer goed gekozen en bovenal: geen tweede seizoen.

Aanrader.

What If?

Best goed, maar ik merkte dat ik vrij vaak zat te kijken hoe lang het nog altijd ging duren een aflevering. Voor mij mochten het dus afleveringen van max 20minuten zijn. Einde was wel spannend
Ultron die ineens de watcher zag was best wel scary

Escape at Danemora

Pretty good! Gekeken omdat ik wel hou van gevangenisdrama's, en de titel deed ook al vermoeden dat er ontsnapping aan te pas ging komen. Wist ik veel dat Benicio del Toro, Paul Dano en Patricia Arquette de hoofdrollen vertolkten in deze miniserie. Tempo zat goed, spanning werd mooi opgebouwd, muziek zeer goed gekozen en bovenal: geen tweede seizoen.

Aanrader.
Tijdje geleden al gezien en is idd zeer goed. Echt gebeurd trouwens!

Terug
Bovenaan