Welke serie heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

Eerste twee aflevering van Yellowjackets gezien op VTM3: voetbal, kickass 90's soundtrack, Christina Ricci, Juliette Lewis, kannibalisme....what's not to like?
Ook net bekeken, ziet er veelbelovend uit, alleen nogal vreemd dat de clou al snel duidelijk is. Tenzij ze ons op een dwaalspoor willen brengen natuurlijk.

De soundtrack is idd wel :music:

Yup, ik vind het ook alvast veelbelovend na de pilot aflevering gezien te hebben! Spijtig dat ze op VTM niet alle afleveringen ineens lossen.

Get ready to be dissappointed. Het is niet slecht, maar gaandeweg gaat het tempo er wat uit en op het einde van het seizoen zat ik toch nog op mijn honger.

Ik vond ook het survival-gedeelte nogal "makkelijk" geschreven.

Dag 1 vinden ze een meer voor water met een hut en een geweer. Verder wordt er ook nooit een missie opgezet om hulp te zoeken.

Get ready to be dissappointed. Het is niet slecht, maar gaandeweg gaat het tempo er wat uit en op het einde van het seizoen zat ik toch nog op mijn honger.

Dag 1 vinden ze een meer voor water met een hut en een geweer. Verder wordt er ook nooit een missie opgezet om hulp te zoeken.
Ik dacht eerst dat ge een review schreef over een serie genaamd "Get Ready to be Dissapointed". :unsure:

Sjans dat ik uwen spoiler niet heb opengeklikt.

Voor mij was dit alleszins wel een topper. Geeft mij een beetje een Lost gevoel.
Ik weet niet wat jij daar makkelijk aan vindt, maar kom.

Voor mij was dit alleszins wel een topper. Geeft mij een beetje een Lost gevoel.
Ik weet niet wat jij daar makkelijk aan vindt, maar kom.
Ik bedoel maar dat het makkelijk geschreven is. Ik had wat meer survival-toestanden verwacht as in : overnachten in het wrak van het vliegtuig, houten speren ipv een geweer

Begrijp mij niet verkeerd : ik kijk wel uit naar S2 hoor. Maar er had meer ingezeten.

Ik bedoel maar dat het makkelijk geschreven is. Ik had wat meer survival-toestanden verwacht as in : overnachten in het wrak van het vliegtuig, houten speren ipv een geweer

Begrijp mij niet verkeerd : ik kijk wel uit naar S2 hoor. Maar er had meer ingezeten.
Ik vond dat net mysterieus, een hut in de middle of nowhere met een "lijk" op de zolder. De kans is toch groot dat er een wapen ligt in zo'n hut.
Ik heb het gevoel dat er ons nog veel te wachten staat alleszins!

Yellowjackets
Dit is ook nog maar het begin, eens de kogels op zijn en ze echt afglijden in tribalism zal het wel zoals in de opener van de eerste aflevering brutaal met stokken en stenen gebeuren. De winter is nog maar net begonnen, de echte ontbering moet nog komen.

Ben 150 jaar na iedereen The Office US erdoor aan ‘t jagen, wat heb ik al die jaren gemist. The UK wel ooit paar keer gezien en vond het heiligschennis om de Amerikaanse versie te kijken maar wow dit is geweldig.
Zit alleen met dilemma. Nu ergens in seizoen 6 en is ‘t de moeite om na seizoen 7 verder te kijken of stopt ge dan beter?
Begint nu ook bij mij minder interessant te worden bij seizoen 7 maar ga wel uitzien

Ik zit halverwege The Righteous Gemstones en het kan me wel bekoren eigenlijk. Wel een typisch Danny McBride personage maar toch entertainend.

Yellowjackets
Dit is ook nog maar het begin, eens de kogels op zijn en ze echt afglijden in tribalism zal het wel zoals in de opener van de eerste aflevering brutaal met stokken en stenen gebeuren. De winter is nog maar net begonnen, de echte ontbering moet nog komen.
Denk ik ook, kannibalisme is niet iets waar je snel in overgaat. Ik hoop alleszins dat het dark as fuck wordt. :unsure:

Deze serie is VEEL beter dan ik had verwacht. Het verhaal breidt verder na suicide squad (2e film!) en zit vol maffe, en gestoorde grappen en het verhaal zit erg goed in elkaar. Als je suicide squad goed vond, dan ga je deze geweldig vinden. Beste "super-hero" reeks die ik tot nu toe gezien heb.

Also : winnaar van de meest cringy intro ever :)

Intro is FIREEEEEEEEE.
Do you really wanna do you really wanna taste it? Fuck yeah!

Ik vond het in ieder geval ook geweldig.

Severance
Eerste twee afleveringen gezien. Bizarre sfeer, vrij traag, maar heel mysterieus en concept is heel cool. Alles samen vind ik dit momenteel heel goed! De openingsscene van de eerste aflevering was geniaal ook vond ik!

Side note: The Afterparty en Suspicion blijven steengoed. Vooral The Afterparty vind ik een komisch pareltje dat ik nooit had verwacht!

Severance
Eerste twee afleveringen gezien. Bizarre sfeer, vrij traag, maar heel mysterieus en concept is heel cool. Alles samen vind ik dit momenteel heel goed! De openingsscene van de eerste aflevering was geniaal ook vond ik!
Bedankt voor de tip, ook eens bekeken en ik ben geintrigeerd, benieuwd welke richting dit zal volgen.

Ik was nu net gewoon aan het feit dat streamers gewoon een heel seizoen dumpen en je dus gelijk je zelf wil veel of weinig kan zien, nu heb ik dingen die ik graag volg en die komen maar wekelijks.

Terug
Bovenaan