Die serie heeft de box gekloond, beide uit mekaar getrokken, gespiegeld, in een andere orde terug in mekaar gezet, en dan in stukken verpreidt over verschillende dimensiesDie serie had serieus wat out of the box thinking![]()
.Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die serie heeft de box gekloond, beide uit mekaar getrokken, gespiegeld, in een andere orde terug in mekaar gezet, en dan in stukken verpreidt over verschillende dimensiesDie serie had serieus wat out of the box thinking![]()
.
). Maar een tweede seizoen leek mij dan weer niet perse nodig.
.Is te bekijken op prime voor 2.99€/mnd.Fringe-L'intégrale de la série : Saisons 1 à 5 [Blu-Ray]: DVD et Blu-ray : Amazon.fr
Noté /5 : Achetez Fringe-L'intégrale de la série : Saisons 1 à 5 [Blu-Ray] au meilleur prix : Séries TV ✓ Livraison gratuite dès 25€www.amazon.fr
35 EUR. Interessant.
Je kijkt voor de quotes van Walt:Fringe aan het kijken. Wa is dees?![]()
YesFringe staat ook al een tijd op mijn radar. Lees wel overal dat je eerste seizoen moet doorzetten tot de mythology arc begint (einde seizoen 1). En dan zou het blijkbaar heel goed zijn?
Als ge Walter niet kunt uitstaan, dan wordt het wel een moeilijke watchIk heb onlangs mijn derde Fringe-poging ondernomen maar ik geraak gewoon niet voorbij de eerste paar afleveringen. De personages doen mij niks en Walt kan ik gewoonweg niet uitstaan.

Het eerste echte 'holy shit' moment had ik in de finale van s2, maar de build-up daarnaar toe is ook goed. Ik denk dat ik s2 wel sterker vond dan s1.Begonnen aan Succession, S1. 3 afleveringen gezien. Voorlopig gewoon goed, nog niet waanzinnig maar dat komt hopelijk nog wel. Vanaf welke aflevering barst het echt los?

Ik zal het ooit nog eens een kans geven als ik weer in een dip zit.Allez doe verder met The Shield!!!
Deze gezien en vond ik allemaal wel echt heel goed dus ga de rest van uw lijst eens in mijn to-do zwieren.Weet niet welk genre je genegen bent maar heb mijn IMDB eens nagekeken met de ratings en buiten the usual stuff ben ik deze nog tegen gekomen die ik hoog of op zijn minst 7 ge-rate had maar niet zo super bekend hier
- Southland
- Justified
- Show Me A Hero
- Rectify
- The North Water
- Get Shorty
- Heels
- Snowfall
- Veep
- Hell On Wheels
- Animal Kingdom
- StartUp
- Generation Kill
- City On A Hill
Wil ik ook eens zien, maar ik heb geen Apple+. Benieuwd of het Teheran van de serie wat overeenkomt met het Teheran dat ik al heb bezocht.Volledig door Tehran. Wat een serie! Vind ik ijzersterk, hier mogen ze meer van maken. Van begin tot einde geen minuut verveeld: alleen in de voorlaatste aflevering hebben ze even gas terug genomen om dan te knallen in de finale.
In mei komt blijkbaar seizoen 2 (laatste aflevering op 17/06). Dus misschien dan eens een maandje nemen en bingenWil ik ook eens zien, maar ik heb geen Apple+. Benieuwd of het Teheran van de serie wat overeenkomt met het Teheran dat ik al heb bezocht.
.Zou ik inderdaad kunnen doen, zelfde met Prime voor de LOTR-serie. Er zijn toch geen zware instapkosten, dus dat doet geen zeer.In mei komt blijkbaar seizoen 2 (laatste aflevering op 17/06). Dus misschien dan eens een maandje nemen en bingen.