Welke serie heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

Ik heb nu 6 afleveringen gezien. Ik kan uiteraard nog niet oordelen, maar voorlopig ben ik het totaal niet eens. Ik vind het echt awesome. En sommige personages janken wel geregeld, maar wat wil je, als vrienden/familie...opgefreten worden. Ma bon, smaken verschillen uiteraard. Voorlopig vind ik het alvast top.
Allez, dat kon al opgelost zijn in 2 afleveringen als iemand daar zijn verstand gebruikte :unsure:

Goh ja, op die manier. Ik probeer het ook niet te serieus te nemen he 😅. Dat is idd wel zo geregeld. Maar blijft toch tof voor mij.
Visueel is het sowieso wel in orde dus op dat vlak vond ik het ook wel goed. Heb het daarom ook wel helemaal uitgekeken, met de nodige facepalms van tijd tot tijd :p

The Knick al gezien?
Yep,

Om eerlijk te zijn bestaat mijn vrije tijd de afgelopen 15 jaar uit gamen, series zien en fitness. Er zijn weinig dingen die ik nog niet gezien heb die hier de revue passeren, maar ik volg hier alles op de voet op in de hoop de next best thing tegen te komen.

The Expanse blijft hier ook terug komen, maar na eerste aflevering was ik echt niet gelukkig. The Shield ook al 4 keer gestart en altijd goed gevonden maar om een of andere reden blijft dat dan liggen.

Omwille van de goeie recensies hier ook aan Yellowstone begonnen maar ik was duidelijk niet in de stemming voor dit soort serie. Voelde voor mij iets te 'soapy' aan maar eigenlijk moet ik zwijgen want heb het na ocharme een half uur al afgezet. Ga dit zeker nog een eerlijke kans geven maar had nu nood aan iets luchtiger. Is er trouwens een reden waarom die serie (of dat eerste seizoen alleszins) zo'n slechte recensies krijgt van de critics?

Dan maar Peacemaker opgezet en voor dat soort ongein was ik duidelijk wél in de stemming. Behoorlijk wtf-gehalte met momenten (die arend :laugh:) maar de humor, de dialogen, het foute hoofdpersonage,... Dit smaakt naar meer.

Ik zag dat Pam & Tommy nu ook op Disney+ stond, of toch alvast de eerste drie afleveringen (om een of andere reden dacht ik altijd dat dit een film ging worden). Zelf nog niks van gezien maar ga ik sowieso ook wel checken. Zijn toch twee figuren met een behoorlijk onstuimige levensloop dus daar moet een goede serie van te maken zijn. :tongue:

Yep,

Om eerlijk te zijn bestaat mijn vrije tijd de afgelopen 15 jaar uit gamen, series zien en fitness. Er zijn weinig dingen die ik nog niet gezien heb die hier de revue passeren, maar ik volg hier alles op de voet op in de hoop de next best thing tegen te komen.

The Expanse blijft hier ook terug komen, maar na eerste aflevering was ik echt niet gelukkig. The Shield ook al 4 keer gestart en altijd goed gevonden maar om een of andere reden blijft dat dan liggen.
Allez doe verder met The Shield!!!

Yep,

Weet niet welk genre je genegen bent maar heb mijn IMDB eens nagekeken met de ratings en buiten the usual stuff ben ik deze nog tegen gekomen die ik hoog of op zijn minst 7 ge-rate had maar niet zo super bekend hier

• Southland
  • Justified
  • Show Me A Hero
  • Rectify
  • The North Water
  • Get Shorty
  • Heels
  • Snowfall
  • Veep
  • Hell On Wheels
  • Animal Kingdom
  • StartUp
  • Generation Kill
  • City On A Hill

And Just Like That
Gisteren S1 uitgekeken en langs de ene kant enorm van genoten, langs de andere kant totaal niet.

Sure, goed dat ze dingen als gender identity erin stoppen. Maar half de cast is plots lesbisch of non-binary of trans en het voelt gewoon geforceerd aan.

Hopelijk komt er een S2 dat terug wat de normale SATC toer op gaat.

Reacher op Amazon prime : hetzelfde personage als de twee Jack Reacher films met Tom Cruise. Gewoon een goede politie/Crimi met een erg likeable hoofd personage. Nu is de acteur wel echt 1m95 zoals het personage in de boeken in tegenstelling tot Tom Cruise in de films.

Tehran
Eerste 2 afleveringen gezien en smaakt heel hard naar meer. Heel tof dat ze de talen behouden hebben en niet gewoon alles in het Engels gedaan hebben. Toch al paar keer op het puntje van mijn stoel gezeten!

Is er hier geen aparte thread van Avatar Last Airbender fans 🤪 Heb 't nooit gezien als kind, nu toch aan het kijken en best wel goed. Verhaal lijnen, muziek, enorm veel dingen in verwerkt van karakter ontwikkeling etc.

Is er hier geen aparte thread van Avatar Last Airbender fans 🤪 Heb 't nooit gezien als kind, nu toch aan het kijken en best wel goed. Verhaal lijnen, muziek, enorm veel dingen in verwerkt van karakter ontwikkeling etc.
Ik kende dit vroeger, maar nooit gezien. Vorig jaar (of twee jaar geleden) dan toch aan begonnen en vond dit ijzersterk! Zou je op het eerste zicht niet zeggen.

Reacher gezien. Bad people get the shit kicked out of them, I like it. Tom Cruise kon wel beter acteren, maar Alan Ritchson lijkt dan weer meer op zoals hij beschreven wordt in de boeken. Het was vermakelijk :)

Is dat iets dat je een tijdje moet volhouden? Tijdje geleden aan begonnen en 8 afleveringen ver geraakt, maar deed mij niks. Vond het precies een tikkeltje te veel op kinderen gericht.
Moet je langer volhouden dan dat, of zal het gewoon mijn ding dan niet zijn?

Is dat iets dat je een tijdje moet volhouden? Tijdje geleden aan begonnen en 8 afleveringen ver geraakt, maar deed mij niks. Vond het precies een tikkeltje te veel op kinderen gericht.
Moet je langer volhouden dan dat, of zal het gewoon mijn ding dan niet zijn?
The Last Airbender wordt wel dé shit later. Heb er de bluraybox van 🥰

Terug
Bovenaan