Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Na al de lovende kritieken moet ik misschien Succession eens uit proberen.
Is er een serie waarmee je het kunt vergelijken ?
Arrested DevelopmentNa al de lovende kritieken moet ik misschien Succession eens uit proberen.
Is er een serie waarmee je het kunt vergelijken ?

Te gekke serie ja. Zeer leuke mix tussen Lynch en Cronenberg vond ik.Brand New Cherry Flavor
Hier had ik echt heel veel plezier aan. Ticks every box als het aankomt als breinloos fucked up vertier. Leuke soundtrack ook. En een crush gekregen op Rosa Salazar. Wat heeft een mens meer nodig?
Seizoen 3 gaat aanvankelijk denk ik moeizaam aanvoelen en het wordt allemaal nog wat ingewikkelder. Maar ik vond dat ze er in de laatste afleveringen wel in slaagden het mooi af te ronden en alles samen te brengen.Dark, seizoen 1: een rewatch van dit seizoen want toen het net uitkwam enkele jaren geleden ook al eens gezien. Op 2 dagen het seizoen gekeken. Vond het opnieuw heerlijk.
Omdat het tweede seizoen wat op zich liet wachten, heb ik daarmee gewacht tot ook het laatste seizoen uit was om dan alles in 1 keer na elkaar te kijken. Zeker omdat je uw kopje er wat moet bij houden.
Hopelijk zijn seizoen 2 en 3 nu ook even goed.
Er is echt niemand waarvoor je sympathie kan hebben. Het is een kunst om een serie volledig op te bouwen rond verschrikkelijke personen en het zo entertainend en fun te houden. Net zoals de acteurs ben ik er nog steeds niet uit of dit een drama of komedie is. Probably both at the same time.Arrested Development
-> Familieleden die proberen de macht te grijpen in het imperium van hun vader, met al de nodige familiedrama, ahja en alle karakters zijn vreselijk op hun eigen manier.![]()
Ik ga er binnenkort ook eens aan beginnen, maar het is exact hier dat ik bang voor heb. Ik heb enorm moeite met series / films waar ik geen enkel karakter sympathiek kan vindenEr is echt niemand waarvoor je sympathie kan hebben. Het is een kunst om een serie volledig op te bouwen rond verschrikkelijke personen en het zo entertainend en fun te houden. Net zoals de acteurs ben ik er nog steeds niet uit of dit een drama of komedie is. Probably both at the same time.
.Gewoon doen! Fantastische serie. Vaak kapot gelachen tijdens het kijken.Ik ga er binnenkort ook eens aan beginnen, maar het is exact hier dat ik bang voor heb. Ik heb enorm moeite met series / films waar ik geen enkel karakter sympathiek kan vinden.
En LaRusso is toch eigenlijk een irritante vent heCobra Kai seizoen 4 gisteren uitgekeken. Onwaarschijnlijke nonsens maar ik amuseer me er kostelijk mee. Ik kijk alweer uit naar seizoen 5!
Coolste karakter blijft Johnny Lawrence.

Ik vind Dennis wel sympathiekYou're going to have a bad time with It's Always Sunny in Philadelphia then![]()

Ja zuh, maar ik heb daar een meer condensed L.I.N.T. systeem van gemaakt:"D.E.N.N.I.S" Dennis?![]()
Ja zuh, maar ik heb daar een meer condensed L.I.N.T. systeem van gemaakt:
- LIST your value
- INTERACT physically and INSPIRE hope
- NURTURE independence and NEGLECT emotionally
- TRY to run
Nooit te laat om de juiste partner te vinden.(full disclosure: Ik heb eigenlijk helemaal niet zoveel It's Always Sunny gezien omdat mijn vriendin niet wil meekijken)