Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb hier voorlopig de eerste 3 afleveringen van gezien. Die Gerald, zo'n figuren kunnen ze niet verzinnen. :')Clarkson Farm - snel uitgekeken, was echt goed. Ben sowieso fan van Clarkson en was beetje bang dat hij in een andere stijl ging vallen omdat het niets met wagens te maken had, echter blijft hij zichzelf. Ondanks het een "grappig" programma is, geeft het een serieuze kijk op het landbouw (boeren)leven. Jezus, wat onderschat men dit. En wij maar zagen dat de patatten duur zijn, of niet goed zijn..
Clarkson Farm - snel uitgekeken, was echt goed. Ben sowieso fan van Clarkson en was beetje bang dat hij in een andere stijl ging vallen ...
Dan gaan er nog een hoop leuke afleveringen volgen.Aflevering 1 van Mr Robot achter de rug. Het gebeurt bij series maar zelden, maar deze heeft mij wel vanaf de eerste aflevering al beet!
). Nu wat andere type series bezien.Ted Lasso
Net op tijd het eerste seizoen gezien voor het tweede begon. Fantastische reeks.
Dat is nu een serie die ik normaal nooit zou kijken omdat voetbal mij geen fluit interesseert, maar ik had overal positieve commentaar gelezen en wou het toch een kans geven. En echt, zalige reeks!
Ted Lasso
Shit ik had gehoopt dat ik alleen was met dat gevoel ...De nieuwe The Grand Tour Lochdown aflevering in Schotland met oude Amerikaanse sleeën (in corona tijden). Leuk om de 3 nog eens bezig te zien maar verre van hun beste werk. Er begint jammer genoeg wat slijt aan het concept en de heren zelf te komen.

De kerstspecial vond ik veruit de beste aflevering uit de hele serie, over alle seizoenen heen.Black Mirror seizoen 1 aflevering 1-3 en seizoen 2 aflevering 1-3: Volgende aflevering die ik moet zien is de kerstmisspecial. Van de afleveringen waar ik aan begonnen ben, lijkt dit mij de beste serie die ik op dit moment aan het zien ben. The Entire History of You en Be Right Back vind ik de beste afleveringen. 15 Million Merits en The Waldo Moment waren zeer interessant en hadden meer potentieel, want het einde is wat afgeraffeld of het gaat te weinig ergens naartoe. White Bear vind ik te overdreven en The National Anthem de minste aflevering.
Bij The Waldo Moment toch echt wel het gevoel dat deze serie een beetje "Trump" voorspelde. Sommigen vinden het de minst realistische aflevering, maar in zekere zin is het wel de aflevering die wel het dichtst bij de realiteit is nu, gevolgd door 15 Million Merits.
Ik vind het heel moeilijk om een serie te vinden die interessant EN goed is EN dezelfde kwaliteit hanteert van begin tot eind. Ik vraag me zelfs af of ze bestaan. The End of the F**cking world is de enige serie die voor mij slaagt in die drie facetten, van al de rest die ik gezien heb, ligt de lat behoorlijk laag.
Is dat die met Jon Hamm?De kerstspecial vond ik veruit de beste aflevering uit de hele serie, over alle seizoenen heen.