Welke serie heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

Married With Children.
Ik heb voor € 40 een DVD-box met alle 11 seizoenen op de kop kunnen tikken. Heerlijk om nog eens een serie te zien die niet politiek correct moest zijn in die tijd.
Idd, geweldige reeks. Zoiets kan men de dag van vandaag helaas niet meer maken :(

The Kominsky Method op Netflix, nu aan seizoen 3. Grappig, roerend… Een testament dat Michael Douglas echt wel iets kan.

The Big Bang Theory

Afgelopen maanden telkens tijdens de lunch en 's avonds een paar afleveringen bekeken. Eindelijk alle 12 seizoenen uitgekeken. Begon in het midden wat te vervelen, maar doorgezet omdat ik het uit wou kijken en toch blij dat ik het gedaan heb. Ik vond seizoen 11 en vooral 12 toch van een aangenaam niveau. De laatste aflevering was ook zeer sterk, met een ontroerende speech van Sheldon.

Nu toch maar iets korter kiezen, 4 maanden lang dezelfde show kijken, is niet voor herhaling vatbaar.

The Big Bang Theory

Afgelopen maanden telkens tijdens de lunch en 's avonds een paar afleveringen bekeken. Eindelijk alle 12 seizoenen uitgekeken. Begon in het midden wat te vervelen, maar doorgezet omdat ik het uit wou kijken en toch blij dat ik het gedaan heb. Ik vond seizoen 11 en vooral 12 toch van een aangenaam niveau. De laatste aflevering was ook zeer sterk, met een ontroerende speech van Sheldon.

Nu toch maar iets korter kiezen, 4 maanden lang dezelfde show kijken, is niet voor herhaling vatbaar.
De laatste maanden ook veel afleveringen opnieuw gekeken in de rapte tijdens het eten of iets anders te doen. Zo goed als de eerste 3 seizoenen wordt het nooit meer maar ja het is leuk voor tussendoor. Leonard is wel veruit het meest oninteressante personage in die reeks.

Zelf nu in de helft van Your Honor. Het acteerwerk is wel ok maar sommige onlogische en gewoonweg domme beslissingen van sommige personages ergeren mij wel hard.

Laatst bewerkt:
de laatste aflevering van het laatste seizoen van Mr Inbetween.
spijtig dat het ermee gedaan is maar toch een waardig einde van een fantastische show.
zeker de moeite waard om eens te checken want lijkt mij nogal redelijk onbekend.

Ja, ook wel van genoten eigenlijk. Alhoewel over de 2 seizoenen bekeken het eigenlijk meer een drama serie is dan een ruimte serie.
Ik heb bepaalde delen van seizoen 2 gewoon geskipt. De space race is vooral in seizoen 1 te zien, het tweede seizoen laat vooral innerlijke worstelingen zien. Voor mij ging enkel de helft van de screentime over het ruimteverhaal. Er zijn wel vele kijkers die dat leuk vinden, tonen dat ruimtevaarders ook maar mensen zijn.

Hm als ik het zo wat lees, doet het wat denken aan Halt & Catch Fire, een ondergewaardeerde reeks over de opkomst van pc’s. Daar was het in het begin ook wat zoeken naar het juist evenwicht tussen het persoonlijk drama en de focus op het tech gebeuren, maar dat werd vooral in S3 en S4 echt goed.

Ik vind in For All Mankind de space race en de technische kant voorlopig ook interessanter.

Ben aan For All Mankind begonnen. Tot nu toe beter dan ik op basis van de reviews verwacht had.
Ik heb gisteren seizoen 2 uitgekeken, zeker de moeite. In seizoen 2 stoorde ik me wel aan hoe voorspelbaar / karikaturaal de Russen werden neergezet. Hoe vaak kan je personages Borscht laten eten...

Gisteren Parks & Recreation begonnen. Heeft een goeie reputatie maar ben toch wat teleurgesteld. Heb nu een paar afleveringen gezien maar lijkt op sommige vlakken gewoon een kopie van The Office, vooral dat hoofdpersonage wiens naam ik nu even kwijt ben :unsure:
Maar ik ga wel verder kijken.

Nog niemand The Mosquito Coast gezien dan?
Via de zoekfunctie krijg ik toch geen hits.
Gisteren aan begonnen en het triggert mij wel, benieuwd waar het naartoe gaat.

Gisteren Parks & Recreation begonnen. Heeft een goeie reputatie maar ben toch wat teleurgesteld. Heb nu een paar afleveringen gezien maar lijkt op sommige vlakken gewoon een kopie van The Office, vooral dat hoofdpersonage wiens naam ik nu even kwijt ben :unsure:
Maar ik ga wel verder kijken.
Het eerste seizoen is wat minder, daarna wordt het echt goed.

Terug
Bovenaan