Welke serie heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

0-FDCE26-F-542-E-41-F1-8-E51-5-DF4-BB30097-F.jpg

Luchtige komische serie over verkopers van ramen in de jaren 80: White Gold

Link naar Netflix
Link naar IMDB

Vikings S6. Trage eerste helft, maar het tweede gedeelte maakt al iets goed. Beter dan S5, maar ik heb wel het gevoel dat het best is dat ze met S7 gaan eindigen. Het vet is van de soep.

Cobra Kai seizoen 1 in 3 dagen erdoor gejaagd. Dat... dat is gewoon goed?
Ik kan er eigenlijk mijne vinger niet op leggen waarom, but I really like it. Tzal de mengeling van nostalgie, mid life crisis en escapistisch entertainment zijn ofzo.

Cobra Kai seizoen 1 in 3 dagen erdoor gejaagd. Dat... dat is gewoon goed?
Ik kan er eigenlijk mijne vinger niet op leggen waarom, but I really like it. Tzal de mengeling van nostalgie, mid life crisis en escapistisch entertainment zijn ofzo.
Vind ook dat er een soort van low-budget / amateuristische vibe overhangt, maar ik blijf ook wel kijken, deze week begonnen aan S3. Zal idd wel voor een stuk nostalgie zijn.

Ik ben eindelijk begonnen aan Peaky Blinders, eerste seizoen gezien en het is best sterk.
Niet van hetzelfde niveau als Boardwalk Empire maar dat mag je ook niet verwachten vind ik.

Vind ook dat er een soort van low-budget / amateuristische vibe overhangt, maar ik blijf ook wel kijken, deze week begonnen aan S3. Zal idd wel voor een stuk nostalgie zijn.
Ja indeed, die B-movie (serie) vibe die erover hangt, zal ook wel helpen. Zo neeeeeeeet genoeg om leuk te zijn, maar niet erover om te storen.

Ik ben dit beginnen volgen, maar na twee (en een halve) afleveringen ben ik er niet zo wild van. Komt niet in de buurt van het niveau van Deadwood.
Er is dan ook maar zeer weinig dat in de buurt komt van Deadwood. Als dat de minimum requirement is, hebt ge niet veel om te kijken :ROFLMAO:.

Ik ben dit beginnen volgen, maar na twee (en een halve) afleveringen ben ik er niet zo wild van. Komt niet in de buurt van het niveau van Deadwood.
Ik kijk erg graag westerns dus heb wel alles gezien, maar stop gerust met kijken, zo goed is die serie echt niet.
Ik voelde me ook een beetje opgelicht door de zogezegd feministische insteek van de serie, die nogal tenietgedaan wordt doordat alles uiteindelijk om de mannen in de show draait.

Vikings S6. Trage eerste helft, maar het tweede gedeelte maakt al iets goed. Beter dan S5, maar ik heb wel het gevoel dat het best is dat ze met S7 gaan eindigen. Het vet is van de soep.
Seizoen 6 is het laatste. Ik ben nu ook bezig met het tweede deel van S6.

Zwaar teleurgesteld in prins Oleg en “ik zal iedereen doen boeten voor hun verraad”. Ik had wat meer gruweldaden verwacht. :D Zeer benieuwd hoe dit seizoen nog gaat eindigen. Van mij hadden ze precies hier al mogen stoppen. :unsure:

Op Netflix eindelijk The Queen's Gambit bekeken, hele goede serie.
Nu ik Streamz heb, eindelijk de kans om de HBO series te zien. Begonnen met Chernobyl, ook een hele goede serie al vond ik het spijtig dat het enkel Britse/Amerikaanse acteurs had. Dat Britse accent was soms een beetje storend en minder authentiek.

Terug
Bovenaan