White lotus 3 ook na enkele afleveringen gestopt. Tis mooi gebracht maar het boeide mij totaal niet meer. 't is precies puur prestige geworden, mooie locaties en sterren lanceren maar de magie is allang weg.
Net begonnen aan Silo, een aflevering of 5 ver.
Smaakt wel naar meer, ook al heb ik het gevoel dat ik dit concept al eens gezien heb. Misschien te dicht bij het gedeelte van Fallout dat zich in de bunker afspeelt over het onbekende van de buitenwereld. Kijk wel uit naar de rest en de reviews van komende seizoenen zijn veelbelovend.
Ook Dutton ranch begonnen. Meer van hetzelfde maar dat is niet negatief want Yellowstone was gewoon top. 't Nieuwe is er wat af maar kijkt wel lekker weg. Ik zit wel niet op een nieuwe aflevering te wachten zoals ik dat bij Yellowstone deed. Beetje 't zelfde gevoel als bij Landman van dezelfde schrijver. Zeer degelijk, goed geacteerd, interessante personages, afwisseling tussen humor, luchtig en harde drama, altijd met de obligatoire babe erbij, maar niet baanbrekend.
Is Yellowstone officieel gedaan dan? Want ze verwijzen nogal veel naar het 'einde' van Yellowstone maar ik had niet het gevoel dat dat verhaal af was?