Welke serie heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

Spider-Noir uitgekeken: 7/10
coole visuele stijl (in zwart/wit gekeken) maar op verhaalvlak precies iets te mager om mij echt geboeid te houden tot het einde.
Nicolas Cage blijft cool en zorgt alleen al voor groot deel van de charme van de serie. 1 ander personage vond ik echter zo ergerlijk (al dan niet zo bedoeld door de schrijvers) dat ik mij er naar het einde toe heb moeten doorsleuren.

Megawatt: had soms de indruk dat de acteur meende dat hij een heath Ledger als Joker mega performance aan het afleveren was, maar was gewoon cheesy as hell

IT welcome to Derry S01 eindelijk aan begonnen verleden week.
Langs de ene kant is het ok langs de andere kant had ik er wat meer van verwacht.
Ik hoopte dat ze meer naar de origins van IT zouden gaan maar zover blijft het bij een komeet die op aarde was gevallen waarin IT zat.
Ik heb nog 3 afleveringen te gaan.

IT welcome to Derry S01 eindelijk aan begonnen verleden week.
Langs de ene kant is het ok langs de andere kant had ik er wat meer van verwacht.
Ik hoopte dat ze meer naar de origins van IT zouden gaan maar zover blijft het bij een komeet die op aarde was gevallen waarin IT zat.
Ik heb nog 3 afleveringen te gaan.
Ik was toch aangenaam verrast van de gore die ze laten zien in de serie tov de films

Silo op Apple tv. Spijtig dat het altijd wachten is tot vrijdag voor een nieuwe aflevering. Misschien moet ik de serie eens volledig opnieuw kijken. Of beginnen aan de boeken maar dan vrees ik dat ik de serie misschien niet goed meer ga vinden. De series zijn meestal teleurstellend als je de boeken al gelezen hebt.

Silo op Apple tv. Spijtig dat het altijd wachten is tot vrijdag voor een nieuwe aflevering. Misschien moet ik de serie eens volledig opnieuw kijken. Of beginnen aan de boeken maar dan vrees ik dat ik de serie misschien niet goed meer ga vinden. De series zijn meestal teleurstellend als je de boeken al gelezen hebt.
Ik ga wachten met dit seizoen tot ik er enkele afleveringen kan bingen.

De eerste 3 episodes van Silo S3 zijn best okay, met plus en minpunten.
De prequel plot wisselt af met de current day silo plot, soms wat te snel.

Juliet's arc zorgt voor herhaling en vertraging in revelaties. De trage opbouw van S2 word zo een beetje teniet gedaan (en Juliet's arc wijkt af van boeken)

In de boeken heeft ze geen geheugenverlies als ze terug in silo 18 komt, en wordt mayor door haar kennis.
M'n probeert de manipulatieve manier van mind of crowd control in beide verhaallijnen sterker te onderlijnen zo, met zijn pros en cons.

Ik had recensies gelezen van S3 Silo dat het wisselen van verhaal niet werkte en mij zit het ook dwars. Ze zitten met hun voeten te slepen en de laatste aflevering weer snel afraffelen vrees ik. Dan is het hopen op S4, ik dacht sat dat ook meteen het laatste ging zijn.

Terug
Bovenaan