Ik ben uiteindelijk voor The Great gegaan omdat ik nood had aan iets leuk maar luchtigDan maar eens begonnen met Banshee.
en 4 afleveringen ver kan ik wel zeggen dat ik het echt geweldig vind.Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben uiteindelijk voor The Great gegaan omdat ik nood had aan iets leuk maar luchtigDan maar eens begonnen met Banshee.
en 4 afleveringen ver kan ik wel zeggen dat ik het echt geweldig vind.Ook aan bezig, seizoen 4 intussen. Love it.Dan maar eens begonnen met Banshee.
Apple heeft echt wel goede series in hun aanbod.Enorm aan het genieten van Widow's Bay op Apple. Goeie mix van comedy en suspense/horror. Soms wat voorspelbaar, maar de moeite.
Omdat die niets anders aanbieden dan hun eigen producties voor de prijs van een abonnement, zou ik denken.Apple heeft echt wel goede series in hun aanbod.
Ik snap niet dat die niet meer abonnees hebben
Vorige maand ook aan begonnen, S1 en 2 zijn geweldig. De rest kon me ook bekoren maar momenteel zit ik aan S5 en dat bevalt me iets minder.For All Mankind S01. Wat als de space race tss de VS en USSR nooit stopte? Vond dat op zich wel een interessante vraag en het gevolg is een zeer entertainend eerste seizoen. Ben wel benieuwd naar de andere seizoenen nu dus die gaan er wss ook vlug aankomen nu.

Ik ging eraan beginnen, maar het is inmiddels al gecanceld... Geen idee of ik er nog tijd in ga steken.The Boroughs
Leuk, onderhoudend, binge worthy en verveelt nooit.
The Goonies voor senioren!
Godver… typisch streaming. Steeds cancellen. Wie wil nog zijn tijd investeren in series als je niet weet of er wel een einde aan komt?Ik ging eraan beginnen, maar het is inmiddels al gecanceld... Geen idee of ik er nog tijd in ga steken.
Vond de eerste episode ok maar meer ook niet. Bij got kreeg ik vaak echt kippenvel, dat heb ik hier nooit...Blijkbaar is House of the dragon 3 weer top na een platter tweede seizoen. Iemand al aan begonnen? Ik dacht het na het tweede seizoen hierbij te laten maar de eerste reviews zijn veelbelovend.
3x01 was dik in orde. Normaal gezien gepland als de 9e aflevering van S02, en in de World of Westeros franchise is de 9e aflevering van ieder seizoen meestal wel een specialleke.Blijkbaar is House of the dragon 3 weer top na een platter tweede seizoen. Iemand al aan begonnen? Ik dacht het na het tweede seizoen hierbij te laten maar de eerste reviews zijn veelbelovend.
This episode was originally intended to be episode 9 of a 10 episode House of the Dragon: Season 2. The script was finished in 2023 before Season 2 filming began, and the writers never planned on ending Season 2 with script 8 out of 10. Season 2 was affected by the 2023 Writers Guild of America strike, combined with Warner CEO David Zaslav instigating massive budget cuts across the entire platform: among other things, this slashed the budget for the final two episodes right before the strike began, making it physically impossible to rewrite it into an 8 episode season that reached the same end point (as there are no stand-alone episodes that can simply be removed).
Is eigenlijk een op zich staand volledig afgewerkt verhaal met een vrij definitief einde (- nietszeggende after credits knipoog die je gewoon kan negeren). Vond het persoonlijk ook wel entertainend dus als het opzet je zin gaf om te kijken zou ik het zeker niet laten door de cancellatie want je kan het gerust zien als een stand alone miniserie.Ik ging eraan beginnen, maar het is inmiddels al gecanceld... Geen idee of ik er nog tijd in ga steken.
Wauw, nog zo een masterpiece - bedanktZeker ook Derek zien dan, zwaar ondergewaardeerd. En de outtakes van After life op Ricky zijn youtube-kanaal zijn van de beste filmpjes op heel youtube.
. Vooral ook als je leest dat dit pas de eerste acteerprestaties waren van Kev (David Earl) en Dougie (Karl Pilkington). Ik heb afgelopen weekend seizoen 1 gekeken, die finale is zo spot on. Damn. Zal ook eens aan Extras moeten beginnen hierna van Ricky, nu ik toch bezig ben. Wel alleen bij Streamz te zien blijkbaar.Verklaart veel.3x01 was dik in orde. Normaal gezien gepland als de 9e aflevering van S02, en in de World of Westeros franchise is de 9e aflevering van ieder seizoen meestal wel een specialleke.