Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eerste seizoen uit en dat bevestigt zowat uw comment: Kristin Scott Thomas is imo ijzer sterk, idem voor Saskia Reeves (Standish). De plot van S1 is ook goed. De onderlinge dynamiek tussen de verschillende horses is tof om volgen. Af en toe een geslaagde scheut droge humor.Bwah, er zijn toch wel meer leuke acteurs die erin meespelen. Kristin Scott Thomas, Jonathan Pryce en Jack Lowden… ook een leuke onderlinge dynamiek tussen de agenten van Slough House, en dan de contrasten met Front Desk… Ik vind het in ieder geval een zeer vermakelijke serie.
Zelf ervaarde ik een dipje in kwaliteit met seizoen 4, maar seizoen 5 vond ik dan weer even goed als de rest. Het derde seizoen is misschien mijn favoriet so far.Eerste seizoen uit en dat bevestigt zowat uw comment: Kristin Scott Thomas is imo ijzer sterk, idem voor Saskia Reeves (Standish). De plot van S1 is ook goed. De onderlinge dynamiek tussen de verschillende horses is tof om volgen. Af en toe een geslaagde scheut droge humor.
Benieuwd naar de rest.

Damn, jij gaat nog genieten...Better Call Saul
6 afleveringen ver en we zijn locked in.
Ik vond Welcome to Derry toch één n van de betere series van de laatste tijd.Damn, jij gaat nog genieten...
Hier hebben we Welcome to Derry bekeken.
Zeker niet slecht. De sfeer werd goed opgebouwd met af en toe een leuke mix van jumpscares en gore. Maar de story arc vond ik wel minder geslaagd.
Stranger Things heb ik hier al eerder mijn mening over gegeven. Dat was inderdaad ook niet geweldig, Derry is misschien iets beter, maar toch vond ik het verhaal dus maar zwakjes.Ik vond Welcome to Derry toch één n van de betere series van de laatste tijd.
Alvast veel beter dan het laatste stranger things seizoen waarin iedereen overdreven plot armor had.
Een dikke maand ofzo en ik zal het hier waarschijnlijk komen bejubelen ja.Damn, jij gaat nog genieten...
Hier hebben we Welcome to Derry bekeken.
Zeker niet slecht. De sfeer werd goed opgebouwd met af en toe een leuke mix van jumpscares en gore. Maar de story arc vond ik wel minder geslaagd.
Welcome to Derry vind ik ook interessant uitzien, maar horror/gore is niks voor Ms. Michster, dus daar moet k op men eigen tijd naar zien. En BCS is nóg beter als ge BB gezien hebt, naar mijn bescheiden mening.
Eigenlijk ook wel benieuwd naarBenieuwd of die stelling ook omgekeerd van toepassing is.
Welcome to Derry uitgekeken en is eigenlijk wel vrij goed. Entertainende serie, maar echt top vind ik die nu ook weer niet.Een dikke maand ofzo en ik zal het hier waarschijnlijk komen bejubelen ja.Welcome to Derry vind ik ook interessant uitzien, maar horror/gore is niks voor Ms. Michster, dus daar moet k op men eigen tijd naar zien.
Ik vond Pluribus eigenlijk helemaal niet traag, er wordt gewoon tijd genomen om het goed te doen.Welcome to Derry uitgekeken en is eigenlijk wel vrij goed. Entertainende serie, maar echt top vind ik die nu ook weer niet.
Pluribus vond ik zelf erg goed, dat is Gilligan op en top qua stijl en tempo. Traag gaat het zeker, maar de manier waarom het verhaal uit de doeken gedaan wordt is visueel en ritmisch erg knap gedaan.

Veel beter verwoord.Ik vond Pluribus eigenlijk helemaal niet traag, er wordt gewoon tijd genomen om het goed te doen.![]()
Er is een apart topic.A Knight of the Seven Kingdoms ep 1 - 5
Granted it had a slow start maar ondertussen is het hier elke week uitkijken naar de nieuwe aflevering.