Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Paradise Als je SIlo goed vind zal je deze ook wel goed vinden. Was aangenaam verrast en er gebeuren weinig onlogische dingen waar ik mij wel eens vaker aan stoor in dit soort series.

Vergeet zeker niet Slow Horses!Juist,
Dark Matter ook gezien - super ook weer.
Severance vond ik niet goed. Langdradig en saai. Ik las dat het echt een reeks waar je voor moet vallen. Er zijn mensen bij die letterlijk van die mysterie houden, maar ik heb drie afleveringen gezien en het werd me gewoon niks.
Silo nog zien!
Foundation ook aan het zien.
Vrij complexe plot waarbij ik soms denk van "moet ik geen deftige recap van S1 bekijken om weer helemaal mee te zijn?". Maar, net zoals Rogue One: Van het beste dat uit het Star Wars universum komt idd.Andor. Peak Star Wars en een hemeltergende schande dat we misschien nooit nog zoiets in dat universum zullen zien. Kan iemand Dave Filoni vastbinden please?
Ik ben er net aan begonnen. Ik ben eens benieuwd.Begonnen aan Severance, intussen de eerste drie afleveringen gezien. Het is, euhm, speciaal. Blijft mij voorlopig wel vasthouden.
Vrij complexe plot waarbij ik soms denk van "moet ik geen deftige recap van S1 bekijken om weer helemaal mee te zijn?". Maar, net zoals Rogue One: Van het beste dat uit het Star Wars universum komt idd.
Vergeet zeker niet Slow Horses!
Deze stond al ff op mijn lijstje, maar bekijk zo iets graag in zijn geheel ipv een week tussen elke keer.![]()
Common Side Effects, van de makers van Scavengers Reign.
Weeral prachtig werk afgeleverd, al denk ik dat dit meer kijkers zou aangetrokken hebben moest het met film gemaakt zijn ipv tekeningen.
Ik kijk alvast uit naar het volgende seizoen.
Vandaar dat ik ook zei dat moest het gefilmd zijn ipv getekend het zeker een veel breder publiek zou aanspreken.Soit, zit nog maar 4 afleveringen ver, maar de makers komen bij deze in mijn notification folder op IMDB, want na Scavenger earth is dit ook weer zo fantastisch mooi gemaakt. Jammer dat zoveel mensen afhaken bij "het is getekend dus het moet voor kinderen zijn".