Welke serie heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

De enige grote maar die ik heb is de insteek. Wil hier geen politieke discussie van maken, maar heel de opzet van Andrew Tate bad... Voelt voor mij toch wel een beetje een geforceerd iets aan, waar Netflix wel vaker schuldig aan is.

Is het geen zwarte lesbisch vrouw, dan moeten ze precies iets anders vinden om hun linkse agenda door te duwen.
Vind dat toch anders. Dat geforceerd casten vind ik ook vaak storend.

Maar deze reeks gaat net deels over de invloed van wat bepaalde mensen zeggen op het internet op onze kinderen. Dan is het toch helemaal niet geforceerd of links om Andrew Tate te durven noemen?

Vind dat toch anders. Dat geforceerd casten vind ik ook vaak storend.

Maar deze reeks gaat net deels over de invloed van wat bepaalde mensen zeggen op het internet op onze kinderen. Dan is het toch helemaal niet geforceerd of links om Andrew Tate te durven noemen?
Dit. De toxische manosphere is een vergif. En er iets tegen zeggen wil niet betekenen dat je je betuttelt of een wacko woke agenda door wil drukken.

Dit. De toxische manosphere is een vergif. En er iets tegen zeggen wil niet betekenen dat je je betuttelt of een wacko woke agenda door wil drukken.
Kvond het op dat vlak ook wel passend dat die pa zei: ik zoek iets op over fitness en opeens krijg je een filmpje over tate. Zo werkt het in het echt ook. Goed advies wordt dan gemixt met slecht en een jongen kan dat verschil nog niet onderscheiden.

In elk geval, vorig jaar werd Richard Gadd overladen met terechte lof en awards voor Baby Reindeer, dit jaar mogen ze allemaal naar Stephen Graham gaan.

Die is al jaren een ijzersterk acteur die indruk maakt in bijrollen, maar dit is hem, dit is DE rol die hem terecht een grotere naam gaat maken. De emotie die je op zijn gezicht kon aflezen tijdens de stripsearch scene alleen al...daar gaat niemand dit jaar nog over.

The Wire seizoen 2 uitgekeken. Na s1 vond ik de eerste aflevering moeilijk om in te komen en had ik er zelf enkele maanden niet verder naar gekeken. Nu van de week toch herbegonnen aan s2 e in 1 ruk uitgekeken. Vond dit toch echt een geweldig seizoen met Ziggy en Frank. Voor mij alvast beter dan seizoen 1 en ben benieuwd wat de volgende seizoenen gaat brengen.

In elk geval, vorig jaar werd Richard Gadd overladen met terechte lof en awards voor Baby Reindeer, dit jaar mogen ze allemaal naar Stephen Graham gaan.

Die is al jaren een ijzersterk acteur die indruk maakt in bijrollen, maar dit is hem, dit is DE rol die hem terecht een grotere naam gaat maken. De emotie die je op zijn gezicht kon aflezen tijdens de stripsearch scene alleen al...daar gaat niemand dit jaar nog over.
Ja ik ben ook al jaren lang fan van Stephen, sinds zijn Combo rol in de This is England film en serie en als Al Capone in Boardwalk Empire.
Die verdient het zeker nu meer bekendheid te krijgen bij het grotere publiek.

The Wire seizoen 2 uitgekeken. Na s1 vond ik de eerste aflevering moeilijk om in te komen en had ik er zelf enkele maanden niet verder naar gekeken. Nu van de week toch herbegonnen aan s2 e in 1 ruk uitgekeken. Vond dit toch echt een geweldig seizoen met Ziggy en Frank. Voor mij alvast beter dan seizoen 1 en ben benieuwd wat de volgende seizoenen gaat brengen.
Beste seizoen naar mijn mening. Op het einde van een van de laatste afleveringen een scène waarvan je weet: dit loopt slecht af.

Adolescence was fantastisch. Eerste keer dat ik voel hoe zwaar social media kan zijn voor onze jeugd. Publieke vernederingen en dergelijke, gecombineerd met het feit dat jongeren echt grof kunnen zijn. We moeten dat niet ontkennen. Top serie.

Ps: ik ga eens opzoeken hoe die scène door het raam is gedaan en ook hoe ze opeens drone shots konden opnemen

Seizoen 2 van Severance uitgekeken. Al bij al was het eerste seizoen iets beter, maar fucking hell, dit is bij het allerbeste dat ik ooit op tv heb gezien.

Adolescence hier. In één ruk.

Met een gezicht vol tranen een waanzinnige reflectie over mijn eigen vaderschap en een drang om mijn 5-jarige zoon wakker te maken en vast te pakken.

"we konden er niks aan doen"
"maar we hebben hem wel grootgebracht"
"maar het is niet onze schuld, toch"
"hoe komt dat toch, dat kort lontje"
"jij hebt wel ook af en toe een kort lontje, maar daarvan zal het niet zijn"
"Lisa hebben we toch ook groot gebracht, en kijk naar haar"
"we hebben gezegd dat we elkaar de schuld niet gingen geven"
"het is niet jouw schuld"

en dan die f**king eindscene waar die vader zich excuseert omdat hij geen goeie vader was.
Fuck. Dat zou exact zo zijn hier, dat ben ik 100% zeker
Snap ik volledig. Die laatste aflevering raakte mij ook volledig in mijn vaderschap. Zitten bleiten met die laatste scene, fuck man. Dat had ik niet verwacht.

Adolescence hier. In één ruk.

Met een gezicht vol tranen een waanzinnige reflectie over mijn eigen vaderschap en een drang om mijn 5-jarige zoon wakker te maken en vast te pakken.

"we konden er niks aan doen"
"maar we hebben hem wel grootgebracht"
"maar het is niet onze schuld, toch"
"hoe komt dat toch, dat kort lontje"
"jij hebt wel ook af en toe een kort lontje, maar daarvan zal het niet zijn"
"Lisa hebben we toch ook groot gebracht, en kijk naar haar"
"we hebben gezegd dat we elkaar de schuld niet gingen geven"
"het is niet jouw schuld"

en dan die f**king eindscene waar die vader zich excuseert omdat hij geen goeie vader was.
Fuck. Dat zou exact zo zijn hier, dat ben ik 100% zeker
Hier ook net afgekeken, zelfde verhaal hier. Lang geleden dat ik het zo moeilijk heb.

In combinatie met het gevoel dat ik ze op de 2de plaats zet met de zaak waar ik net mee ben gestart komt dat heel hard binnen die laatste scène.

Nog niet veel van die acteur gezien maar die mag er allemaal binnenrijven dit jaar.

Hier ook net afgekeken, zelfde verhaal hier. Lang geleden dat ik het zo moeilijk heb.

In combinatie met het gevoel dat ik ze op de 2de plaats zet met de zaak waar ik net mee ben gestart komt dat heel hard binnen die laatste scène.

Nog niet veel van die acteur gezien maar die mag er allemaal binnenrijven dit jaar.
Heb het gisteren ook gezien kwam redelijk hard binnen heb zelf een zoon van 16j en dochter van 13 jaar. En al die dingen zijn zo herkenbaar je moet weten mijne heeft ligt autisme en ik zag precies er men eigen zoon in.
Ook gamen dat sociaal media gedoe

Terug
Bovenaan