Soeplepel
Well-known member
Da's toch zoals toneel, musical? Enorm veel repetities voorafgaandeHoe zou dat in de praktijk in z’n werk gaan? Als de laatste acteur opeens zijn tekst vergeten is, moeten heel de aflevering opnieuw opgenomen worden?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Da's toch zoals toneel, musical? Enorm veel repetities voorafgaandeHoe zou dat in de praktijk in z’n werk gaan? Als de laatste acteur opeens zijn tekst vergeten is, moeten heel de aflevering opnieuw opgenomen worden?
Idd veel repeteren en volgens mij ook héél goed kunnen improviseren. Ik hoorde dat er in Climax veel werd geïmproviseerd en dat is echt een topfilm. In MadS heb je het hoofdpersonage dat in het begin van de film gedrogeerd vecht moves bovenhaalt op straat en daarbij valt zijn gsm op de asfalt. Dat zal niet scripted zijn, maar hij raapt hem op en doet verder. In een gewone film zou er dan een nieuwe take gestart worden. Zo'n films zou ik eigenlijk graag een tweede keer willen bekijken om er op te letten wat er misschien allemaal geïmproviseerd is.Da's toch zoals toneel, musical? Enorm veel repetities voorafgaande
Yep, Boiling Point is één van de beste one shot films imo. Heb er echt enorme fascinatie voor hoe ze zoiets tot stand brengen. Stel je die payoff voor nadat de shot gelukt isBoiling Point, ook met Stephen Graham en ook gemaakt door Philip Baranti, is eveneens zo opgenomen. Die film duurt 80 minuten en is een meesterlijke depictie van een drukke service in een Londens sterrenrestaurant, waar de chaos de bovenhand neemt.
Dat is dus effectief minutieus uitgewerkt wanneer het aankomt op camerastandpunten, logistiek en dergelijke en dan uitvoerig gerepeteerd met de cast en crew om dan te kunnen shooten. Voor Boiling Point hadden ze dus drie opnames voorzien, dus drie keer dat ze heel de tachtig minuten zouden spelen en opnemen als een complex toneelstuk. De tweede opname is uiteindelijk de film geworden.
Ik vind het wel straf hoe Baranti de one shot niet als gimick gebruikt, maar als manier om je als kijker een ongemakkelijk gevoel te geven of je betrokken bij de gebeurtenissen te houden.

Da's toch zoals toneel, musical? Enorm veel repetities voorafgaande
Staat eea wel van op youtube.Echt krankzinnig die 1 take episodes. Zou ik wel graag eens een behind the scenes van zien.
Ook aan het volgen. Er wordt een soort spanning opgebouwd die niet snel wil uitdoven. Benieuwd of het niveau kan aanblijven.Eerste aflevering van The day of the jackal smaakt wel naar meer. Stijlvol.
Echt genoten van de serie. Kan er bijna uitsluitend positief over zijn en volg de meningen hier.Ook net Adolescence gebinged. Amai, dat kwam wel effen binnen. Wat een acteerprestaties ook, zeker als je erbij stilstaat dat alles gewoon 1 take was telkens.
Ik moest de 4de aflevering nog zien, en dacht dat het hier om een spoiler ging. Maar er wordt werkelijk 1 zin over gezegd, die dan ook nog niet echt ter zake doet. Dus ik zie niet hoe dit op 4u serie geforceerd kan over komen? Als ik je post niet had gezien, had ik zelfs niet aan Tate gedacht.Echt genoten van de serie. Kan er bijna uitsluitend positief over zijn en volg de meningen hier.
De enige grote maar die ik heb is de insteek. Wil hier geen politieke discussie van maken, maar heel de opzet van Andrew Tate bad... Voelt voor mij toch wel een beetje een geforceerd iets aan, waar Netflix wel vaker schuldig aan is.
Is het geen zwarte lesbisch vrouw, dan moeten ze precies iets anders vinden om hun linkse agenda door te duwen.
Het stoorde mij ook niet echt, maar ik kon het ook niet gewoon niet-zien.
Geen probleem. Meningen mogen verschillen. Het gaat mij niet perse om Tate, eerder de representatie ervan.Ik moest de 4de aflevering nog zien, en dacht dat het hier om een spoiler ging. Maar er wordt werkelijk 1 zin over gezegd, die dan ook nog niet echt ter zake doet. Dus ik zie niet hoe dit op 4u film geforceerd kan over komen? Als ik je most niet had gezien, had ik zelfs niet aan Tate gedacht.
Wil hier geen politieke discussie van maken, maar heel de opzet van Andrew Tate bad... dan moeten ze precies iets anders vinden om hun linkse agenda door te duwen.
1923 en Yellowstone ook al gezien?Serie 1883, int begin geen fan. Maar 10 afleveringen keken vlot weg.
allez jong, vond die nu echt is geweldig. smaak en goesting natuurlijkSerie 1883, int begin geen fan. Maar 10 afleveringen keken vlot weg.

1923 en Yellowstone ook al gezien?