Welke serie heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

Rome vind ik ondertussen relatief gedateerd, al blijft het een goede korte serie. Vorige maand seizoen 1 herbekeken maar voorlopig geen zin in het tweede.

Ook recent bekeken:
Fallout S01. Zeer goed, terechte lof.
Twee afleveringen van The Watch, geïnspireerd op de Discworld-boeken (met name Guards! Guards!). Slecht, doet de boeken geen eer aan. De rest van seizoen 1 kijk ik niet.

LoL Nederland seizoen 3 aan het kijken op Prime, toch wel een paar geniale momenten in (die microfoondraad :rofl: )
Seizoen 2 vond ik niets, maar deze was wel weer top

Zaten goede stukken in.

Knokke Off Seizoen 2 uitgekeken.
Iets teveel een herhaling van het eerste seizoen, maar het kijkt wel vlot weg. De nieuwe personages waren veruit het interessantst.

Fallout 9/10

Heel goed vond ik, met de nodige humor, gratuit geweld en actie, en verschillende knipogen naar de games. Ik vond de gelijkenissen met de situatie momenteel in Amerika wel angstwekkend.

Ook fan van Ella Purnell en Walton Goggins.

En van de Overseer in Vault 4!
Wel jammer dat er nog geen Super Mutants of Deathclaws inzaten, van die laatste zagen we een schedel denk ik in 1 van de laatste scènes?

Tokyo Vice S2.

Einde is vrij deftig, maar breedgenomen vond ik deze serie gewoon "ok". Tokyo is een personage op zich en trekt u het meeste binnen samen met de yakuza-plot, maar vele zijverhalen kunnen ongeïnspireerd/cliché overkomen en niet elke acteer-prestatie is even overtuigend.

Leunt voor mij als serie dichter bij een 6.5 of 7/10

Is er iemand die eigenlijk wat aanbevelingen heeft qua genre Japanese crime-drama? Bij voorkeur iets beter geschreven dan Tokyo Vice :D

Nog eens Streamz genomen en mijn vocabularium is nu doorspekt met putains en cocksuckers.

Totally worth it, twee knettergoeie series.
Welke serie is cocksuckers, dat googlen is een slecht idee (op het werk)

Hier ook streamz voor een maandje genomen, voor de nieuwe vlaamse series te proberen (onopgelost, safe harbor), maar van alles maar 1 aflevering van gezien, allemaal middelmatig.
Maar dan begonnen aan Landman (ik denk hier ergens gelezen), echt het soort serie voor mijn vriendin en mij. Ik ga ze in mijn persoonlijke top 5 ever zetten. Spijtig genoeg maar 10 episodes, dus na een week en half nu op zoek naar iets anders.

Deadwood. 15 jaar geleden wel al eens aan begonnen, maar toen klikte het niet.
Ik geloof dat ik toen iets heel anders verwachtte en misschien gewoon te jong was om dat soort series naar waarde te schatten.

Welke serie is cocksuckers, dat googlen is een slecht idee (op het werk)

Hier ook streamz voor een maandje genomen, voor de nieuwe vlaamse series te proberen (onopgelost, safe harbor), maar van alles maar 1 aflevering van gezien, allemaal middelmatig.
Maar dan begonnen aan Landman (ik denk hier ergens gelezen), echt het soort serie voor mijn vriendin en mij. Ik ga ze in mijn persoonlijke top 5 ever zetten. Spijtig genoeg maar 10 episodes, dus na een week en half nu op zoek naar iets anders.
Safe Harbor is een serie die ik na het lezen van de synopsis op mijn 'to watch'-lijstje had gezet. Maar het aantal vernietigende recensies dat de revue passeerde heeft me doen twijfelen.

The Boys S4 uitgekeken. Blijft geniale serie
Daarna E1 van Fallout opgezet. De sfeer zit echt wel goed daar... Benieuwd hoe ze dit verder uit werken.
Ook zin gekregen om Fallout 3 nog eens te spelen 😅

Terug
Bovenaan