Welke serie heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

Absoluut meesterwerk dat volgens mij nooit de mainstream heeft gehit en nu ook steeds de grote afwezige is als we lijstjes van "Beste serie van afgelopen jaren" maken. Maar diegene die het gezien hebben zijn het wel vaak unaniem eens dat het echt een pareltje is. Werkelijk alles aan die serie zit goed voor mij. Zo eentje dat nog dagen na suddert als het gedaan is. Afscheid moeten nemen van een vakantielief of zo.
Dat klinkt als een mooie serie.. alleen over welke heb je het precies: Dune, Prophecy, The Penguin of The Leftovers?

Op welk platform heb je die gezien? Ik kan dat niet vinden nl.

Edit; The Recruit gevonden op Netflix (met de zoekfunctie komt alleen the new recruit naar boven terwijl in de line op the recruit als eerste te voorschijn komt).
The Agency niet gevonden.
Netflix inderdaad, behalve The Agency. Die streamde ik van alternatieve bronnen.

Common Side Effects is begonnen op Adult Swim.
Serieus wat volk van de crew achter het verbluffende Scavengers Reign zit ook achter deze en dat merk je aan meer dan enkel de animatie stijl. Als de eerste twee afleveringen een indicatie zijn dan wordt ook deze weer een topper van jewelste!

I'm hooked and need my next fix (pun intended) 3e aflevering 9 februari!

Tokyo Vice S1

Voelt aan alsof ge enkel de cutscenes volgt van een Yakuza-game zonder de sidestories. Op zich een mooie zaak omdat de Japanse acteurs quasi allemaal zeer sterk spelen en Tokyo gewoon een coole setting is.

Grootste probleem is voor mij Ansel Elgort en Rachel Keller. Ik weet niet of het de manier waarop hun personages geschreven zijn of hoe zij acteren, maar naarmate de serie vordert vind ik hun personages minder en minder geloofwaardig overkomen. Hopelijk brengt S2 betering op dit vlak

Vorige maand aan Dexter Original Sin begonnen. Ik stond er beetje sceptisch tegenover want reboots zijn meestal meh, maar het valt beter mee dan verwacht.

En The Night Agent ook begonnen. Nog maar 2 afleveringen gezien, maar het smaakt naar meer.

Rome (HBO) Seizoen 1.

Ondanks de kennis dat deze show geannuleerd is, me hier toch eens aan gezet en op twee dagen erdoor gejaagd.

Prachtige sets en kostuums.
Fenomenale twee seizoenen en in dat genre ook niet meer overtroffen geraakt. Ze waren van plan meerdere seizoenen te maken, maar het is helaas maar bij twee gebleven. De geplande film is er ook niet meer van gekomen.

THIRTEEN!

Fenomenale twee seizoenen en in dat genre ook niet meer overtroffen geraakt. Ze waren van plan meerdere seizoenen te maken, maar het is helaas maar bij twee gebleven. De geplande film is er ook niet meer van gekomen.

THIRTEEN!
Nu het budget er wel voor is, zou dat makkelijk moeten kunnen. Oh well. Beter goede tv dan halfgebakken zeker.

THIRTEEN!
Is dat iets dat HBO-gewijs wat tijd nodig heeft om te klikken, of zou het gewoon mijn ding niet zijn als ik de eerste aflevering maar niks vond?

Jesus, 2de seizoen van Night Agent is slecht. Ik kan me geen meer basic verhaal voorstellen (en een dat al tig keer gedaan is). De acteurs hun prestaties voegen ook niet echt veel toe aan het geheel.
Heb me de eerste 3 a 4 afleveringen echt verplicht om verder kijken. Gelukkig dat het daarna wel beter werd.
S1 is veel beter

Heeft tijd nodig, de eerste aflevering vond ik vrij klungelig overkomen na een recente rewatch...
Ik ben daar naar beginnen kijken in mijn eerste bachelor Geschiedenis, dus dat hielp wel om fanboy van het eerste uur te worden. Met een objectief oog ga ik daar wellicht nooit meer naar kijken, maar de reeks staat wel bol met memorabele personages. Caesar kan ik nooit meer loskoppelen van Ciaran Hinds (die triomftocht, als een Jupiter in levenden lijve!), James Purefoy speelt een magistrale Marcus Antonius en de bromance tussen Titus Pullo en Lucius Vorenus (Castor & Pollux) is legendarisch.

Terug
Bovenaan