Welke serie heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

Aan Poker Face begonnen, klonk als een leuk concept, maar nu aan episode 3 en vroeg me af of het iedere keer zo gaat zijn dat we al vanaf de intro weten wie het gedaan heeft?

Beetje vreemd dat een whodunnit in de eerste 10 minuten al laat zien who dun it.

Dark matter: Gemengde gevoelens. Begon sterk en eindigde ook sterk, maar in het midden heb ik mij dood geërgerd aan al die onnodige drama. We spreken hier over de slimste mensen van de wereld die dan echt de oer-domste zaken beginnen doen. Van zo een zaken kan ik echt mijn tv gewoon afzetten en niet meer verder kijken. Het boeide net genoeg om mij erdoor te sleuren en de serie herpakte zich dan ook wel heel goed.
Akkoord. Af en toe ging het niveau bergaf, al werd het nooit saai of zo.

Begonnen aan seizoen 3 van Industry en ze schakelen een paar versnellingen hoger qua niveau. Als ze dit volhouden hebben we een topseizoen voor de boeg. :love:

net terug eens de SPARTACUS series begonnen.
mn vriendin heeft ze nog niet gezien, en van mij al lang geleden.

blijft toch mooi in beeld gebracht, die serie!

net terug eens de SPARTACUS series begonnen.
mn vriendin heeft ze nog niet gezien, en van mij al lang geleden.

blijft toch mooi in beeld gebracht, die serie!
Heerlijk over the top, die serie. HBO's Rome is nog altijd het summum, maar Spartacus is fun en neemt zichzelf niet te serieus.

Eerste seizoen startte wat cringy, maar werd al snel heel erg goed. De prequel vond ik ook heel goed, maar daarna toch heel snel mijn interesse verloren.

Het enige dat ik me daar nog van herinner is het uitkomen van een tienerdroom (Xena :love2: ) maar qua verhaal was dat zo luchtig dat er eigenlijk niks van is blijven hangen.

Het enige dat ik me daar nog van herinner is het uitkomen van een tienerdroom (Xena :love2: ) maar qua verhaal was dat zo luchtig dat er eigenlijk niks van is blijven hangen.
Kon me ieder seizoen boeien eigenlijk. En het script verveelde nooit met ieder seizoen wel een stapje extra.

The sopranos beginnen kijken, stond al lange tijd op mn to watch lijstje en met HBO max komt het er eindelijk van. Top serie en lastig om te stoppen met kijken. Zit nu op het einde van s2, maar deze zal snel volledig gebinged zijn. Topprestatie van Gandolfini!!

The sopranos beginnen kijken, stond al lange tijd op mn to watch lijstje en met HBO max komt het er eindelijk van. Top serie en lastig om te stoppen met kijken. Zit nu op het einde van s2, maar deze zal snel volledig gebinged zijn. Topprestatie van Gandolfini!!

Toch machtig dat series als dit zoveel jaren na het 'airen' nog mensen kunnen captiveren.

Wat is de volgende? Deadwood? The Wire? Banshee? The Leftovers?

Toch machtig dat series als dit zoveel jaren na het 'airen' nog mensen kunnen captiveren.

Wat is de volgende? Deadwood? The Wire? Banshee? The Leftovers?
The Wire is zowiezo de volgende! Staat ook al superlang op mn lijstje. Wel jammer dat Oz niet op HBO staat, zou die graag nog eens herbekijken.

Beste.Serie.Ooit.

Niet zeker of het echt onder ‘serie’ valt als documentaire maar een paar afleveringen van Hier en Toen gezien. Amai. Heel sterk gemaakt. Een paar die je niet moet gaan bekijken als je een beetje down bent want ‘phew’ maar allemaal echt heel goeie televisie. Een eye-opener ook over de zaak van de para’s begin de jaren negentig.

Terug
Bovenaan