Philharmoniker
Active member
Iemand een suggestie voor een serie dat wat lijkt op person of interest?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn eigen nog eens quoten nadat ik een beetje ben gaan verdiepen in het Twin Peaks universum.Twin Peaks seizoen 3.
25 jaar later is echt wel zichtbaar in alle aspecten. De 90'ies sfeer is veel minder maar het meer hedendaagse geeft een iets serieuzere indruk, er zijn ook veel meer weird scenes.
De 3 seizoenen en de film maken het geheel compleet. Ik ben blij dat ik allemaal op korte tijd heb kunnen bekijken.
Zeker een aanrader voor wie het nog niet gezien heeft.
Vond het ook wel een deftige serie, zowiezo fan van Gyllenhaal. Goeie cast overall.Werd hier al aangeraden denk ik en ik kan nogmaals bevestigen dat Presumed innocent een aanrader is voor wie houdt van een juridische thriller. Topprestatie van Gyllenhaal.
Intussen ben ik ook met Evil begonnen zoals sommigen hier op het forum hebben aangeraden. Alvast twee goede afleveringen achter de rug.

BCS moet je even volhouden, dat wordt consistent beter en beter (laatste seizoen buiten beschouwing gelaten imo)In de afgelopen weken Breaking Bad herbekeken. Wat een topserie toch. Zalig om nog eens te zien na al die jaren. Ik ga nu verder met Better Call Saul, want ik was destijds niet verder geraakt dan S1.
Imo moet je door het eerste seizoen door.BCS moet je even volhouden, dat wordt consistent beter en beter (laatste seizoen buiten beschouwing gelaten imo)
Ook nooit verder geraakt dan aflevering 5 ofzo.Imo moet je door het eerste seizoen door.
Het verhaal van de broer is nodig, maar mocht wat meer schwung hebben.
Vanaf seizoen 2 komt het echt op gang.