Welke serie heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

After life S1-S3

Begint sterk met S1, meandert in S2 en wordt gewoon irritant om te zien in S3.

Feitelijk kan je gewoon perfect S1 bekijken en het daarbij laten omdat het eindigt op een deftige, emotionele noot voor Tony. In S2 worden irritante personages geïntroduceerd die quasi nooit grappig zijn. Tony is 99% van de tijd gewoon een snul in S3 en ik snap niet dat iemand nog sympathie voor hem moet koesteren rond dat punt.

Wij moesten oprecht ons uiterste best doen om door die aflevering te worstelen. Op den duur zaten we allebei met onze gsm in de hand, wat wij normaal NOOIT doen tijdens series of films. Voor ons was dit een soort van marteling 😅
Yup.. die episode haalt de flow er echt uit.
Jamie Lee Curtis met haar HEE HEE HEE werkte ook gewoon op de zenuwen.

Ben met dat finale seizoen van Evil bezig. Kga het zowaar missen eens het gedaan is. Fantastisch guilty pleasure hier. :oi22:
Doet me om een of andere reden aan Buffy denken maar dan zonder de teen angle. Gelijkaardige perfecte mix van scares, humor, weird en all round quirky bullshit. 👌

Ben met dat finale seizoen van Evil bezig. Kga het zowaar missen eens het gedaan is. Fantastisch guilty pleasure hier. :oi22:
Doet me om een of andere reden aan Buffy denken maar dan zonder de teen angle. Gelijkaardige perfecte mix van scares, humor, weird en all round quirky bullshit. 👌

Volg ik ook. Nog even wachten tot het laatste seizoen volledig beschikbaar is en dan ga ik ook kijken.
Het is een serieus onderwaardeerde serie!

Deze thread is echt de nummer 1 source van series die we hier thuis kijken. Paar weken geleden Lioness hier leren kennen en uitgekeken, nu Under the Bridge bezig en ook weer goed.

Sinds ik hbo max heb een nieuwe guilty pleasure gevonden: Gold rush! Vroeger op Discovery channel was dat niet te bekijken met alle reclame, nu is dat om een of ander reden
echt ontspannen.

Severance.
Volledig mijn ding! :love:

Geen idee hoe dat ruim 2 jaar onder mijn radar gebleven is. Het voordeel is dan weer dat ik minder lang moet wachten op S2.

Na The Big Door Prize nu ook Outer Range gecancelled. 😢

Van beiden net hun tweede seizoen uitgezien. Waren beiden best goed en eindigden ook allebei op zotte cliffhangers... Amazon begint stilaan netflix allures te krijgen nadat ze eerder ook al Night Sky cancelden dat ook al op zo'n fantastische cliffhanger eindigde. Snap niet dat ze dan de makers niet gewoon een extra seizoen geven voor hun show af te ronden dan konden ze die tenminste nog deftig in hun cataloog opnemen.
Damn...

Toevallig net season 1 van Night Sky en season 1 van Outer Range gekeken ... :headshake:
Geen idee of ik nog aan season 2 van Outer Range wil starten nu.

The Boys Seizoen 4 bezig. Mijn favoriete series maar dit seizoen is merkelijk minder helaas. Het is voor mij tot nu toe all over the place met, ik kan niet geloven dat ik het zeg, teveel aan gore en WTF momenten. Ik moet nog 2 afleveringen, hopelijk kan kunnen deze het wat recht trekken al vrees ik ervoor.

Twin Peaks seizoen 3.

25 jaar later is echt wel zichtbaar in alle aspecten. De 90'ies sfeer is veel minder maar het meer hedendaagse geeft een iets serieuzere indruk, er zijn ook veel meer weird scenes.
De 3 seizoenen en de film maken het geheel compleet. Ik ben blij dat ik allemaal op korte tijd heb kunnen bekijken.
Zeker een aanrader voor wie het nog niet gezien heeft.

Twin Peaks seizoen 3.

25 jaar later is echt wel zichtbaar in alle aspecten. De 90'ies sfeer is veel minder maar het meer hedendaagse geeft een iets serieuzere indruk, er zijn ook veel meer weird scenes.
De 3 seizoenen en de film maken het geheel compleet. Ik ben blij dat ik allemaal op korte tijd heb kunnen bekijken.
Zeker een aanrader voor wie het nog niet gezien heeft.
seizoen 1 en 2 +de film, fire walk with me, kijk ik enorm graag en geef ik praktisch elk jaar wel eens een rewatch
seizoen 3 al een paar keer geprobeerd mee te beginnen, maar nog nooit verder geraakt dan de eerste aflevering helaas...

seizoen 1 en 2 +de film, fire walk with me, kijk ik enorm graag en geef ik praktisch elk jaar wel eens een rewatch
seizoen 3 al een paar keer geprobeerd mee te beginnen, maar nog nooit verder geraakt dan de eerste aflevering helaas...
Nochtans van dezelfde kwaliteit hoor maar je ziet dat er 25 jaar tussen zit, het voelt allemaal wat moderner aan.
Qua weirdness gaat dit nog een stapje verder dan S1, S2 en de film. Ook wordt het meeste uitgeklaard hier.

Gisteren Ted Lasso uitgekeken. Geweldige serie!
Ook net op tijd want mijn proefabbo op apple tv loopt volgende week af. Al denk ik er wel aan om te verlengen want er staan daar nog wel enkele leuke dingen op.

Terug
Bovenaan