Welke serie heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

Door al dat gepraat over anime net ontdekt dat hajime no ippo op netflix staat als je je taal switcht naar het Engels :love2: heerlijke reeks over boksen, echt goed.
En uit nostalgie ook nog rurouni kenshin vermelden, heeft wel wat mindere arcs soms maar die shishio arc is van het beste dat er is imo.
Jammer dat de auteur een pedofiel is 🥲

Ik heb thuis de deluxe-set liggen, maar zou wel aanraden dat ge ze niet te fel int zicht van mogelijke bezoekers plaatst. Als uw jonge neefkes daardoor beginnen bladeren... :unsure:
1000496022.jpg

Enkele maanden Apple TV gratis bij aankoop.
Direct Ted Lasso op gezet. Is echt wel zoals ik had verwacht. Grappig en leuk verhaal. Ben benieuwd naar de volgende seizoenen.

Enkele maanden Apple TV gratis bij aankoop.
Direct Ted Lasso op gezet. Is echt wel zoals ik had verwacht. Grappig en leuk verhaal. Ben benieuwd naar de volgende seizoenen.
Eerste seizoen is zeer leuk, maar in mijn ogen valt het in S2 en zeker S3 vaak in FC kampioenen territorium qua voorspelbaarheid en clichés :unsure:

Star Wars Ahsoka
Lang geleden dat ik terug wat kon genieten van een SW reeks. Moet wel zeggen dat mijn hartje sneller ging tikken met het achterwerk van General Hera.:laugh:

Loki S2.

Goh ja, niet slecht maar ik was toch blij dat het gedaan was. Personage Victor T. vond ik ook beetje storend met het stotteren.

James May in Italy + Japan

Interessant maar max te zien voor een aflevering of 2 en dan even rusten. May is echt geen slechte presentator maar het word beetje saai soms.

Reacher S2

Niet slecht, echter kan Reacher soms conclusies afratelen waarvan ik echt soms hoop dat iemand anders zegt: "nope, completely wrong".

Silo begonnen.
Ik haatte het ongeveer van de 2e minuut, en heb het nog een half uur volgehouden. Ugh. Ik ga mij maar een 2e keer douchen voor het slapen gaan. Jezus lief wat een knullige zooi was me dat.

Star Trek: Strange New Worlds

Nu 4 afleveringen ver en het bevalt me echt. Complete stijlbreuk met Discovery en da's de beste zet die ze hadden kunnen doen. Ik ben fan van Pike.
Ik hoop dat het dit kan volhouden.

@Koonut etaleert een gebrek aan smaak :oi22:
Fantastische reeks imo maar ik was wel vanaf de eerste minuut verkocht dus prolly niet de moeite om te volharden als heel de eerste aflevering u al niet ligt.

Strange New Worlds vond ik jammer genoeg al serieus afzwakken in het 2e seizoen. Omvat nog steeds enkele goeie afleveringen maar ook veel te veel romantisch drama soap opera bs dat bijna het niveau van een thuis of familie haalt.

Dr Stone S3

Teveel gag-humor en waarbij ze in S1 nog zaken effectief stapgewijs uitleggen, is het nu meer "Kijk, ik heb een motorboot, geen uitleg nodig"

Niet per se slecht, maar spijtig. Wetende hoe cool het verhaal nog wordt en de uiteindelijk conclusie... Gewoon spijtig dat het rush-tempo en de overload aan humor de anime verzwakt.

Dr Stone S3

Teveel gag-humor en waarbij ze in S1 nog zaken effectief stapgewijs uitleggen, is het nu meer "Kijk, ik heb een motorboot, geen uitleg nodig"

Niet per se slecht, maar spijtig. Wetende hoe cool het verhaal nog wordt en de uiteindelijk conclusie... Gewoon spijtig dat het rush-tempo en de overload aan humor de anime verzwakt.
Was ook zo bij de manga vond ik. Begon sterk maar daarna werd het zo wat rinse and repeat met een vrij teleurstellend einde (vond ik) ook.

Terug
Bovenaan