Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je voor wholesome fun gaat, heb je Frieren: Beyond Journey's end al bekeken?Are you being served S1-S4: zeer geestig met aangename personages. In mijn ogen niet zo sterk als Allo allo (van dezelfde makers), maar als ge af een toe rap 30 minuten Britse comedy uit de jaren 70 kunt smaken voor bedtijd is dit een leuke optie
Weeb-time:
Spy family S2 -> merkbaar minder sterker dan seizoen 1. Tempo ligt niet hoog genoeg, algemene plot ligt grotendeels stil, de gags zijn niet even grappig en animatieniveau is ietsje minder. Desalniettemin is dit wholesome fun.
Ore Monogatari -> Romcom anime. Zeer wholesome, nog meer zo dan Spy family. Ik vond het zeer grappig met momenten, maar misschien ook wel een beetje voorspelbaar.
Jujutsu kaisen S2 -> Prachtige animatie, intense gevechten, extreem goede voice-acting (De voice-actors van Nanami, Gojo en Toji specifiek). Blij dat de populairste shonen-anime van het jaar geen dbz-loopje neemt en ons 50 afleveringen doet wachten voor het drama begint. Anderzijds voel ik wel dat het afratelen van verschillende technieken/aanvallen in deze serie wel beetje verwarrend kan zijn.... Misschien ben ik het gewoon die ouder wordt en niet meer kan volgen, maar als ze soms hun uitleg plakken hoe een techniek werkt...
Pluto -> Op aanbeveling van veel mensen en ik schaam me bijna een beetje dat ik het niet eerder heb opgepikt. Monster (van dezelfde auteur) is top5 anime-materiaal voor mij en je ziet dezelfde invloeden van de auteur duidelijk terug in deze serie: de liefde voor detective-verhalen, mooie Duitse landschappen, filosoferen over menselijk bewustzijn & misdaad, ... Deftige animatie die met regelmaat veel wallpaperkandidaten produceert en een zeer mooie OST. Als Vinland saga S2 in 2023 niet was afgelopen, was dit allicht mijn favoriete anime vh jaar geweest.
Als je voor wholesome fun gaat, heb je Frieren: Beyond Journey's end al bekeken?
Enorm wholesome en ze geven een mooie draai aan anime dat anders wel vrij generiek kan zijn. Niet dat ik de grootste anime kijker ben, ik volg gewoon wat animes die mijn vrouw bekijkt, maar Frieren moet zowat mijn favoriete anime zijn dit jaar.
Spy family is inderdaad een stuk minder leuk dan het eerste seizoen. Ben zelf nog niet volledig door het 2de seizoen maar wat ik ervan gezien heb klopt het volledig wat je zegt.
Jujutsu kaisen daar volg ik je ook in. De animaties en gevechten zijn gewoonweg geweldig. Het verhaal in grote lijn vind ik wel goed maar ze verliezen mij ook bij het afratelen van die technieken.

Cowboy Bebop blijft die eenzame ode aan cinema die de pracht van animatie weet te verwezenlijken met een relatief simpele verhaallijn.Als er iemand nog tips heeft ... I'm all ears.
Ik heb ook weer even de smaak te pakken na beide. Ik ben volgende beginnen kijken na deze :Normaal gesproken ben ik niet zo voor anime, maar ik ga mijn mening moeten herzien. Na het geweldige Blue Eye Samurai ben ik nu ook Scavengers Reign aan het bekijken.
![]()
Scavengers Reign (TV Mini Series 2023) ā 8.6 | Animation, Adventure, Drama
24m | TV-MAwww.imdb.com
De magische wereld, goed in elkaar gestoken wezens en verhaal zijn echt geweldig. Tegelijk wordt een mooie en dodelijke planeet getoond waar een gestrande crew moet zien te overleven en ontsnappen. 9/10.
Als er iemand nog tips heeft ... I'm all ears.
thx for the reminder!Fargo S05e01heerlijke suspense !! āHome Aloneā meets āNo country for old menā
. Anyway comme ci comme ca he.Voor ieder wat wils:Normaal gesproken ben ik niet zo voor anime, maar ik ga mijn mening moeten herzien. Na het geweldige Blue Eye Samurai ben ik nu ook Scavengers Reign aan het bekijken.
![]()
Scavengers Reign (TV Mini Series 2023) ā 8.6 | Animation, Adventure, Drama
24m | TV-MAwww.imdb.com
De magische wereld, goed in elkaar gestoken wezens en verhaal zijn echt geweldig. Tegelijk wordt een mooie en dodelijke planeet getoond waar een gestrande crew moet zien te overleven en ontsnappen. 9/10.
Als er iemand nog tips heeft ... I'm all ears.
Jep JJK loopt nog steeds. Twee seizoenen momenteel.Cowboy Bebop blijft die eenzame ode aan cinema die de pracht van animatie weet te verwezenlijken met een relatief simpele verhaallijn.
Planets(2003) is volwassen, gegrond en meer relevant dan ooit.
Berserk blijft ook wel een sterke intrede. Al heb ik geen idee waar ge momenteel de 3 films en de nieuwe serie van 2016 vind. Van recent uitgekomen shows vind ik Cyberpunk Edgerunners en Castlevania zeer sterk.
Zelf ook eens terug wat meer animƩ checken. 20min per epi blijft wel leuk en hapklaar. Zelf Gurren Lagan aan het afwerken. Word een tikkeltje voorspelbaar met het einde in zicht, maar blijft wel vermakelijk genoeg. Vinland Saga is dus maar 2 seizoenen? Mooi.
Jujutsu Kaisen is nog steeds lopende?
Die is wel afgelopen dus daar komen geen nieuwe afleveringen bij.Deze interesseert mij ook nog wel maar zijn ondertussen wel al een aflevering of 100 van :
![]()
Attack on Titan (TV Series 2013ā2023) ā 9.1 | Animation, Action, Adventure
24m | 16www.imdb.com
Idd, dat scheelt ook weeral en is nog te doen. One Piece daarentegenDie is wel afgelopen dus daar komen geen nieuwe afleveringen bij.
Heb er ooit een paar afleveringen van gezien maar nu dat het is afgelopen ga ik het wel allemaal bekijken.

Hmm anime volgt de manga vrij 1 op 1, pacing is wel beter in de manga vond ik.AoT na een handvol afleveringen opgeven. Veel gebleit en al direct wat retcon bs. De manga zou heel wat beter zijn.
Het verhaal spreekt mij wel aan en de imdb score is toch zeer hoog (hoger dan Death Note!).AoT na een handvol afleveringen opgeven. Veel gebleit en al direct wat retcon bs. De manga zou heel wat beter zijn.
Klopt maar is (persoonlijk) wel vooral door hype. Ik vind hem overhyped, maar hij is wel nog steeds goed.Het verhaal spreekt mij wel aan en de imdb score is toch zeer hoog (hoger dan Death Note!).
Valt dit al ergens legaal te bekijken?Fargo S05e01heerlijke suspense !! āHome Aloneā meets āNo country for old menā