Lefman
Active member
Ondanks de goeie kritiek ben ik er na 3 afleveringen mee gestopt. Het boeide mij werkelijk geen hol.Iemand met een mening over Justified? Voorlopig vind ik seizoen 1 zeer matig, zit aan aflevering 9.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ondanks de goeie kritiek ben ik er na 3 afleveringen mee gestopt. Het boeide mij werkelijk geen hol.Iemand met een mening over Justified? Voorlopig vind ik seizoen 1 zeer matig, zit aan aflevering 9.
Iemand met een mening over Justified? Voorlopig vind ik seizoen 1 zeer matig, zit aan aflevering 9.
Ik zit ook ergens in het eerste seizoen, en vind het ook niet zo geweldig, ondanks dat het alle vakjes zou moeten afvinken voor mij.Ondanks de goeie kritiek ben ik er na 3 afleveringen mee gestopt. Het boeide mij werkelijk geen hol.
Ik zit ook ergens in het eerste seizoen, en vind het ook niet zo geweldig, ondanks dat het alle vakjes zou moeten afvinken voor mij.
Ik ga nog wat verder kijken, alleen al maar omdat ik Olyphant zo graag zie spelen.
Ik ging sowieso al seizoen 2 nog een kans geven, maar door uw referentie naar 1 van de beste shows ooit al helemaal !@GemaneDude @Lint
Ik heb Justified dit jaar helemaal bekeken en wou nog even een andere opinie geven. Ik zou het zeker nog tot en met seizoen 2 een kans geven. Als ik het me goed herinner (want ondertussen bijna 10 maanden geleden dat ik er aan begon), was seizoen 1 een soort “bad guy of the week“ procedural en vond ik dat wel goed maar niet geweldig. In tegenstelling tot @citroenpers vond ik seizoen 2 wel een serieuze sprong in kwaliteit. Vanaf dan is er telkens een wat meer overhangende verhaallijn doorheen het seizoen. S2 is ook een pak beter door esteemed character actress Margo Martindale als antagonist. Als S2 uw ding niet is, gaat het u gewoon niet liggen.
Justified is een beetje een buitenbeentje als je kijkt naar andere kritisch geprezen series uit die gouden tijd van televisie. Het is eigenlijk allemaal vrij low key en ik vind het bij momenten gezapig maar dat is de charme. Ik ben wel fan van Westerns en keek vooral voor de geweldige dialogen en interessante setting, op dat vlak was het voor mij het televisie-equivalent van comfort food. Raylan en Boyd Crowder zijn heel goeie personages met een speciale dynamiek en tegen het eind van de reeks was ik wel gehecht aan hen. Maar ik heb zelf wel enkele maanden over alle seizoenen gedaan, ik vond het beter passen om een aflevering om de paar dagen te zien en het wat af te wisselen met iets anders omdat het tempo wat lager is dan bij andere series.
Er komt blijkbaar een 3e seizoen. Zit nu halfweg seizoen 1 en echt een toppertje.how jong, wat een referentie! Misschien ook eens aan beginnen dan. Is de serie al afglopen of zullen er nog seizoenen volgen?
Niet twijfelen, you'll love it.how jong, wat een referentie! Misschien ook eens aan beginnen dan. Is de serie al afglopen of zullen er nog seizoenen volgen?
Is een vergelijking die vaak gemaakt wordt.how jong, wat een referentie! Misschien ook eens aan beginnen dan. Is de serie al afglopen of zullen er nog seizoenen volgen?
Heb dat zien passeren maar ben er (nog) niet aan begonnen).Blue Eye Samurai : makkelijk in mijn top 3 dit jaar van series die ik heb gezien 9/10
Ge zijt Engels ook nog vergeten!Rough Diamonds
Episode 3 net gezien maar nu al geen fan van de Nederlandse/Duitse/Joodse/Franse dialogen door elkaar.

Zeker doen, ook hier bij het beste dat ik heb bekeken dit jaarHeb dat zien passeren maar ben er (nog) niet aan begonnen).
Zal dat dus nu op de lijst zetten