Welke serie heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

Star channel is net begonnen met het uitzenden van de 'The Walking Dead: Daryl Dixon'

(ik denk niet dat je kon kijken in België (op een normale manier zonder gebruik te maken van een VPN of dergelijke of ik vergis me)

Ik geniet echt van de sfeer in dat universum.
Ook al moet dat in het echt de hel zijn , ik vind het enorm leuk om naar te kijken.
De eerste 2 afleveringen waren terug wat opwarmen.

Star channel is net begonnen met het uitzenden van de 'The Walking Dead: Daryl Dixon'

(ik denk niet dat je kon kijken in België (op een normale manier zonder gebruik te maken van een VPN of dergelijke of ik vergis me)

Ik geniet echt van de sfeer in dat universum.
Ook al moet dat in het echt de hel zijn , ik vind het enorm leuk om naar te kijken.
De eerste 2 afleveringen waren terug wat opwarmen.
Beter dan Dead City?

Ik wil er eventueel ook nog naar kijken, heb de hele Walking Dead serie uitgekeken, maar enkel als het de moeite is. TWD was ik eigenlijk blij dat het gedaan was, soms stoorde ik er mij echt aan hoe de kwaliteit zo naar beneden gegaan was tov de eerste seizoenen. Ook veel acteurs die eigenlijk niet goed konden acteren.

Beginnen kijken naar de Amerikaanse versie van Shameless (op Netflix).

https://www.imdb.com/title/tt1586680/

Echt top! De combinatie van marginaliteit, hilariteit en breekbaarheid met al resultaat een serie van topkwaliteit!
Volledig akkoord. Wij zijn aan seizoen 10 bezig momenteel. Trouwens ook uitstekend acteerwerk van Jeremy Allen White en William H. Macy.
Ik vind het ook heerlijk hoe er omgesprongen wordt met de hedendaagse thema's: soms heel woke, en vaak schenenschoppend het tegenovergestelde :D

Beter dan Dead City?

Ik wil er eventueel ook nog naar kijken, heb de hele Walking Dead serie uitgekeken, maar enkel als het de moeite is. TWD was ik eigenlijk blij dat het gedaan was, soms stoorde ik er mij echt aan hoe de kwaliteit zo naar beneden gegaan was tov de eerste seizoenen. Ook veel acteurs die eigenlijk niet goed konden acteren.

Die heb ik nog niet gezien, van de spinoffs kan je zonder VPN nog niets zien tot nu denk ik.
Ik vond het einde van de walking dead wel eigenlijk nog enorm goed met Negan

Ik ben niet zo een heel kritische kijker normaal hoe meer TWD hoe beter , net zoals Star wars.

Die heb ik nog niet gezien, van de spinoffs kan je zonder VPN nog niets zien tot nu denk ik.
Ik vond het einde van de walking dead wel eigenlijk nog enorm goed met Negan

Ik ben niet zo een heel kritische kijker normaal hoe meer TWD hoe beter , net zoals Star wars.
Dead City is de spinoff met Maggy en Negan.
Ja, het laatste seizoen van TWD viel nog mee maar toch is het goed dat het gedaan is.

Bij mij hangt het er vanaf...ik heb TWD ook 11 seizoenen uitgehouden hé 😜
Zoals ik zei, teveel 3de rangs acteurs en daar kon ik mij wel aan storen. Dat alleen al haalt het niveau naar beneden imo.

2 afleveringen ver in Obliterated... Tis een beetje zoals een treincrash. Het is vreselijk maar ik kan heel moeilijk wegkijken 😅

@bojo96 Ik vraag me af of dat niet de bedoeling is van de serie dat alles effortless is. Het is tegenwoordig wat oubollig maar vroeger wist je al op voorhand dat het goed zou komen, ook al kreeg de protagonist vijftig hindernissen voor zich.

Klopt, maar in S1 was bijvoorbeeld de finale meh aangezien de bad guy nooit een echte bad guy was, toch niet voor iemand van Reacher's kaliber. Dat had je wel in de 2016 film wat niet wil zeggen dat de Tom Cruise versie beter was want da's absoluut niet het geval.

Rewatch van 'de dag'. Ik was heel veel vergeten blijkbaar en vond het nog steeds goed. Uitstekende cast, verhaal en originele opbouw. Kwaliteit van beeld was wel niet altijd top.

Ik vond het geweldig, echt relax kijken en hilarisch over the top. fijn tussendoortje

Tis idd bij momenten hilarisch
Ma tis vaak ook enorm cringe en gewoon debiel... Maar ik kan wel niet stoppen met kijken dus wss is het deze week nog uit 😅

Rough Diamonds: zondagavond laatste aflevering gezien. Best vermakelijke reeks maar geen topper. Goed acteerwerk maar verhaalgewijs wat minder.

Ik heb de zwembad scene uit de intro nog kunnen uitkijken maar nadien was het toch teveel BS. Dan maar afgehaakt.

Het ding is, mijn watchlist van 5 streamingdiensten barst uit zijn voegen en moet echt beginnen shiften tussen wat echt goed is, en wat B-stuff en wast of time is.

Hetzelfde scenario met mijn games ook trouwens.

Ik heb de zwembad scene uit de intro nog kunnen uitkijken maar nadien was het toch teveel BS. Dan maar afgehaakt.

Het ding is, mijn watchlist van 5 streamingdiensten barst uit zijn voegen en moet echt beginnen shiften tussen wat echt goed is, en wat B-stuff en wast of time is.

Hetzelfde scenario met mijn games ook trouwens.
Ik zit net met het omgekeerde. Ik vind niets goed meer. Alles wat ik begin te kijken raakt al snel beu of saai.

Paar goeie serie's ooit hier aangeraden en hoewel ik de kwaliteit ervan inzie geraak ik gewoon niet meer door het eerste seizoen. City on a Hill, Justified, The Expance... nu Vigilante (Koreaans) gestart en ook daar voel ik dat als het niet snel beter wordt ik ga moeten afhaken.

Ik zit net met het omgekeerde. Ik vind niets goed meer. Alles wat ik begin te kijken raakt al snel beu of saai.

Paar goeie serie's ooit hier aangeraden en hoewel ik de kwaliteit ervan inzie geraak ik gewoon niet meer door het eerste seizoen. City on a Hill, Justified, The Expance... nu Vigilante (Koreaans) gestart en ook daar voel ik dat als het niet snel beter wordt ik ga moeten afhaken.
Herkenbaar. Je zou van een soort van burnout/sleur kunnen spreken.
Ik wissel wel af naarmate de goesting, soms periodes dat ik hardcore binge, om dan ff later een game te hebben die mij volledig ligt en easy honderden uren in pomp.
En dan ik heb ik momenten dat ik wat meer wandel/fiets dan normaal terwijl ik muziek beluister, gewoon es hoofd leegmaken en afstand nemen van bepaalde zaken.
Die afwisseling heb ik wel nodig, om alles boeiend te houden.

Herkenbaar. Je zou van een soort van burnout/sleur kunnen spreken.
Ik wissel wel af naarmate de goesting, soms periodes dat ik hardcore binge, om dan ff later een game te hebben die mij volledig ligt en easy honderden uren in pomp.
En dan ik heb ik momenten dat ik wat meer wandel/fiets dan normaal terwijl ik muziek beluister, gewoon es hoofd leegmaken en afstand nemen van bepaalde zaken.
Die afwisseling heb ik wel nodig, om alles boeiend te houden.
Ik kon dat vroeger gemakkelijk: uren pompen in series, films en games. Maar sinds ik hier een kleuter heb rondlopen is dat toch niet meer mogelijk. Nu, ik ben altijd picky geweest met series. Héél zelden begin ik aan een serie die al meerdere seizoenen loopt omdat je er dan massaal veel tijd in moet investeren. Maar thuiskomen, eten en nadien in de zetel ploffen en beginnen bingen of gamen ... waar is de tijd.

Ik probeer wel dagelijks minstens een uur te lezen, dat kan ik wel gemakkelijk opbrengen.

Terug
Bovenaan