Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Totaal niet akkoord met over de topactie opmerking. Gewoon een toffe serie met karakter ontwikkeling.Spijtig, had toch gehoopt dat het meer in die lijn zo zitten. Zal zien wat er van komt![]()
Ook gisteren eindelijk afgewerkt.Sex Education S04
Waarom heb ik de moeite gedaan om dit uit te kijken? Zielloos en goedkoop.
Ik hoop ergens dat de LGBTQIA+/FLINTA community zich gesterkt of meer ondersteund voelt of dat iemand die naar zichzelf zoekt hier vertegenwoordiging en/of hulp in vond, dan heeft het gelukkig nut gehad om dit te maken.
What a trainwreck.

Ook gisteren eindelijk afgewerkt.
Laatste aflevering vond ik wel heel zwak, van een zeer matig seizoen. Zonde, want deze personages en gecreeerde wereld verdienden beter na 3 toch goed gemaakte seizoenen.
Heel veel nieuwe personages, maar bijna geen enkel die een meerwaarde bleek. De zus van Scully moet zowat de enkele geweest zijn? Die vond ik nog ok.
Maar zelf homo zijnde ben ik natuurlijk niet geschokt door de LGBT-personages.Als open minded persoon niet geschokt door de excentrieke personages. Maar het voelt allemaal wat geforceerd aan. En daar hou ik niet echt van.Ik vind het eigenlijk best goedMaar zelf homo zijnde ben ik natuurlijk niet geschokt door de LGBT-personages.
Het enige dat raar is, is dat die er voordien niet waren en nu ineens wel. Ook wel zonde dat bepaalde personages echt uit de show zijn geschreven zonder uitleg.
Het doet me een beetje denken aan de Sex & The City reboot waar ineens alles represented moet zijn. Ineens is die non-binary, dat personage lesbisch, iemand in een rolstoel, plots veel gekleurde personages, etc...
Zie online veel haat tov die personages, daarmee.Als open minded persoon niet geschokt door de excentrieke personages. Maar het voelt allemaal wat geforceerd aan. En daar hou ik niet echt van.
Ik deel exact die mening. Pro diversiteit en inclusie en alles wat je maar wil, maar doe het aub niet op deze manier, dat mist zijn effect volledig, en mensen die minder open minded zijn gaan nog een grotere afkeer krijgen.Als open minded persoon niet geschokt door de excentrieke personages. Maar het voelt allemaal wat geforceerd aan. En daar hou ik niet echt van.
Same here, all kinds of love ben ik fan van. Helaas geen fan van slecht geschreven televisie.Ik deel exact die mening. Pro diversiteit en inclusie en alles wat je maar wil, maar doe het aub niet op deze manier, dat mist zijn effect volledig, en mensen die minder open minded zijn gaan nog een grotere afkeer krijgen.
Resultaat: gewoonweg slechte tv.

. Vorig seizoen moesten ze nog net niet sieg heil scanderen.
Ook in het tweede seizoen is f*** you very, very much één van de meest charmante stukjes Vlaams televisioneel genot van de laatste jaren. De scherpe randjes van Charlie en Hannah gaan uit zijn wat weggeveegd, en seizoen 2 heeft mss net wat minder absurde trekjes, maar hoe het humor en zware thema's op een gestileerde manier door elkaar verweeft is heerlijk zalibef.
Extra punten voor Tiny Bertels die bij haast elk stukje dialoog weet te scoren.
"Dat feest hier zeg, precies de Freggelgrot."
Ja sorry, met dat soort dingen laat je mij luidop lachen.
Waar kan je dit kijken?