Welke serie heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

Halfweg S4 van Sex Education en ik volg al de vorige reacties.
Wat een puinhoop hebben ze hier nu van gemaakt? Een hoop extra personages die werkelijk niks bijbrengen en de main story lines van de vorige seizoenen worden ofwel uitgewerkt op een manier waar ik geen fan van ben of modderen gewoon maar wat aan.
Ik heb eerlijk gezegd weinig zin om nog verder te kijken maar wss kijk ik het nog wel uit, het zijn nog maar 3 afleveringen.

Van One Piece heb ik een aflevering of 8 gezien van de anime en het zal enkel de live action worden. Dat tempo ligt me veel beter dan 3-4 afleveringen per battle.

Zoon die graag de live One Piece wou zien met mama. Ik hield toch een beetje mijn hart vast want de anime is niet mijn ding (al zou ik als kind wel gekeken hebben). Ik ben heel aangenaam verrast eigenlijk, Luffy blijft soms een tik te goofy maar ik ga zonder morren alle acht bekijken. Seffens beginnen aan Good Omens serie 2.

Halfweg S4 van Sex Education en ik volg al de vorige reacties.
Wat een puinhoop hebben ze hier nu van gemaakt? Een hoop extra personages die werkelijk niks bijbrengen en de main story lines van de vorige seizoenen worden ofwel uitgewerkt op een manier waar ik geen fan van ben of modderen gewoon maar wat aan.
Ik heb eerlijk gezegd weinig zin om nog verder te kijken maar wss kijk ik het nog wel uit, het zijn nog maar 3 afleveringen.
Sommige stukken van sex education s04 waren inderdaad niet goed.

Uiteindelijk op einde begreep ik wel bepaalde keuzes maar het voelt uitgemolken.

Only Murders In The Building, seizoen 3: nog altijd fun wel. Gaat gewoon verder op hetzelfde elan en daar geniet ik wel van.

Matroesjka S2
Minder dan S1 en eerlijk gezegd ook minder aangenaam om naar te horen. Thaise vrouwtjes roepen veel AAAH MAAAH japaaaah enzovoort terwijl dat Litouws, Russisch lekker rol over de tong. Had persoonlijk ook de aantal sterfscenes van personages niet verwacht.

Fair Trade S1

Nieuwe Matroesjka zonder hoeren maar met drugs. Ik verschiet ervan dat er geen commentaren vanuit de Marokkaanse gemeenschap zijn gekomen aangezien er toch stevig wordt afgegeven op taalgebruik en tegenwoordig we in een maatschappij leven van vingertje wijzen en gevoelige zieltjes. Taalgebruik is wel heerlijk, ook de nicknames die gegeven worden. (den martino, den bob, de somers, het is precies dat het namen zijn gepakt die lekker klinken in taal). Kevin J. was precies wel in zijn element met de vrouwkes, die speelde volgens mij zich zelf :tongue:

Matroesjka S2
Minder dan S1 en eerlijk gezegd ook minder aangenaam om naar te horen. Thaise vrouwtjes roepen veel AAAH MAAAH japaaaah enzovoort terwijl dat Litouws, Russisch lekker rol over de tong. Had persoonlijk ook de aantal sterfscenes van personages niet verwacht.
Ik vind ze beiden wel goed hoor. Heerlijke seizoenen.
Fair Trade S1

Nieuwe Matroesjka zonder hoeren maar met drugs. Ik verschiet ervan dat er geen commentaren vanuit de Marokkaanse gemeenschap zijn gekomen aangezien er toch stevig wordt afgegeven op taalgebruik en tegenwoordig we in een maatschappij leven van vingertje wijzen en gevoelige zieltjes. Taalgebruik is wel heerlijk, ook de nicknames die gegeven worden. (den martino, den bob, de somers, het is precies dat het namen zijn gepakt die lekker klinken in taal). Kevin J. was precies wel in zijn element met de vrouwkes, die speelde volgens mij zich zelf :tongue:
Ja seizoen 1 was geweldig.
S2 zal ook wel goed zijn, maar voorlopig nog op streams. Ik wacht tot het gratis beschikbaar komt

Ik vind ze beiden wel goed hoor. Heerlijke seizoenen.

Ja seizoen 1 was geweldig.
S2 zal ook wel goed zijn, maar voorlopig nog op streams. Ik wacht tot het gratis beschikbaar komt
Onlangs gecheckt, toch een paar keer goed moeten lachen met S2. Vooral Peter Van Den Begin is op dreef.
'Kom ier gij, die broek uit.'

Aflevering 3 van the continental was een stevige en best wel goede aflevering.

Sex Education S04

Waarom heb ik de moeite gedaan om dit uit te kijken? Zielloos en goedkoop.

Ik hoop ergens dat de LGBTQIA+/FLINTA community zich gesterkt of meer ondersteund voelt of dat iemand die naar zichzelf zoekt hier vertegenwoordiging en/of hulp in vond, dan heeft het gelukkig nut gehad om dit te maken.

What a trainwreck.

Sex Education S04

Waarom heb ik de moeite gedaan om dit uit te kijken? Zielloos en goedkoop.

Ik hoop ergens dat de LGBTQIA+/FLINTA community zich gesterkt of meer ondersteund voelt of dat iemand die naar zichzelf zoekt hier vertegenwoordiging en/of hulp in vond, dan heeft het gelukkig nut gehad om dit te maken.

What a trainwreck.
Ik had hierbij na s01 al een meh gevoel. Net iets te hard proberen, maar toch niet slagen.

Ook in het tweede seizoen is f*** you very, very much één van de meest charmante stukjes Vlaams televisioneel genot van de laatste jaren. De scherpe randjes van Charlie en Hannah gaan uit zijn wat weggeveegd, en seizoen 2 heeft mss net wat minder absurde trekjes, maar hoe het humor en zware thema's op een gestileerde manier door elkaar verweeft is heerlijk zalibef.

Extra punten voor Tiny Bertels die bij haast elk stukje dialoog weet te scoren.

"Dat feest hier zeg, precies de Freggelgrot."

Ja sorry, met dat soort dingen laat je mij luidop lachen.

Laatst bewerkt:
Fair Trade S2
Oei wat is er hier gebeurd?
ok ok, S1 had ook beetje plotholes maar dit was echt toch beetje raar qua einde? Dat het verder gaat zonder Kevin J. ok, no problem. Kevin J is zogezegd vermoord door de Russen als wraak, maar op zich is dit door een andere corrupte agent gebeurd die wel letterlijk zo monotoon als iets rond loopt. Vergaderingen waren echt belachelijk, iedereen zit naar elkaar aan te kijken wanneer er iemand op klaarlichte dag afgemaakt wordt. Laat ons gewoon naar aflevering 6 springen. Wat doet de politie aan de moord op Frank S? Niks? De moord op Dimitri? Niks? Even uwe revolver stoer a la Lethal Weapon neerschieten en dan zeggen dat je ermee stopt, dat wordt sowieso rechtzaak. Het verhaaltje met Norah dat op het einde toch niks werd? Klaarlichte dag agent neerschieten voor het politiekantoor en ermee weggeraken? De gokverslaving van Somers, dat werd precies ook een belangrijk punt, maar op het einde ook niks? Gewoon om te gebruiken door Dimitri tegen Somers? Dit seizoen was geschreven volgens mij met goede bedoeling maar het was precies alsof niemand meer goesting had en er maar snel pang pang moest gebeuren op het einde.

Iemand die seizoen 3 van Lupin aan het volgen is?
Na de erbarmelijke drop in kwaliteit van S2 beslist deze links te laten liggen. Het boeit mij niet meer.

City on a hill S1: Eigenlijk heel goeie serie. Gaf mij wat The wire vibes, maar dan net iets minder goed. Net gelezen dat het gecancelled is dus ga er ook mijn energie niet meer insteken. Zeer jammer. Op den duur zou je toch enkel nog mini-series bekijken als je ziet hoeveel er nu niet gecancelled wordt.

Speaking of mini-series: The haunting of Bly Mansion: Wederom erg leuke serie. Vond Hill beter, maar ook deze kon mijn aandacht de hele reeks vasthouden. Midnight Mass blijft mijn Flanagan favoriet en de andere series bewijzen toch maar opnieuw wat voor een talent deze man heeft.
Het geeft mij hoop te weten dat hij achter het stuur zit om The Dark Tower serie te ontwikkelen na het gedrocht dat ze van de film hebben gemaakt.

Na de erbarmelijke drop in kwaliteit van S2 beslist deze links te laten liggen. Het boeit mij niet meer.

City on a hill S1: Eigenlijk heel goeie serie. Gaf mij wat The wire vibes, maar dan net iets minder goed. Net gelezen dat het gecancelled is dus ga er ook mijn energie niet meer insteken. Zeer jammer. Op den duur zou je toch enkel nog mini-series bekijken als je ziet hoeveel er nu niet gecancelled wordt.

Speaking of mini-series: The haunting of Bly Mansion: Wederom erg leuke serie. Vond Hill beter, maar ook deze kon mijn aandacht de hele reeks vasthouden. Midnight Mass blijft mijn Flanagan favoriet en de andere series bewijzen toch maar opnieuw wat voor een talent deze man heeft.
Het geeft mij hoop te weten dat hij achter het stuur zit om The Dark Tower serie te ontwikkelen na het gedrocht dat ze van de film hebben gemaakt.
Toeval wil dat die van ons dat blijkbaar al gestart was. Gisteren dus aflevering 1 mee half gevolgd. En dat zat redelijk snor.
Wat betreft s2 kan ik je alleen maar gelijk geven. Dat was een pak minder ja.

Terug
Bovenaan