Nog mensen die Counterpart (met J.K. Simmons) gezien hebben? Net begonnen aan seizoen 2. Seizoen 1 was best goed.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Welke series kunnen jullie me aanraden op Netflix?
Breaking Bad, Better Call Saul, Hannibal, Sherlock, Fargo zijn voorbeelden van series die ik graag zag.
Walking Dead en Casa de Papel dan weer niet.
Ik vond dat heel erg afgezaagd worden helaas. Ik kan niet zo goed tegen dat continu zelfmedelijden, en het verhaal moddert in seizoen 2 maar wat aanAfter Life beginnen zien en dat smaakt wel naar meer. Ook fijn dat het episodes zijn van 30 minuten, dat kijkt makkelijk weg.

Ik bekijk het nog verder. De laatste tijd heb ik meer en meer moeite om aan iets te beginnen op Netflix. Russian Doll lijkt me ook wel wat (time loops zijn een dingetje). Casa del Papel bekijk ik samen met mijn vrouw (halverwege derde seizoen), dat is nog wel fijn om te kijken.Ik vond dat heel erg afgezaagd worden helaas. Ik kan niet zo goed tegen dat continu zelfmedelijden, en het verhaal moddert in seizoen 2 maar wat aan![]()
Ik ben wel Ricky Gervais fan hoor, dus mijn verwachtingen lagen misschien iets te hoog.Ik bekijk het nog verder. De laatste tijd heb ik meer en meer moeite om aan iets te beginnen op Netflix. Russian Doll lijkt me ook wel wat (time loops zijn een dingetje). Casa del Papel bekijk ik samen met mijn vrouw (halverwege derde seizoen), dat is nog wel fijn om te kijken.

Ik vond dat heel erg afgezaagd worden helaas. Ik kan niet zo goed tegen dat continu zelfmedelijden, en het verhaal moddert in seizoen 2 maar wat aan![]()
Ik bekijk het nog verder. De laatste tijd heb ik meer en meer moeite om aan iets te beginnen op Netflix. Russian Doll lijkt me ook wel wat (time loops zijn een dingetje). Casa del Papel bekijk ik samen met mijn vrouw (halverwege derde seizoen), dat is nog wel fijn om te kijken.
+1 voor The Bridge! Vond ik een geweldige serie met geweldige personages.
.After Life seizoen 2 nog niet gezien misschien?Alles van Ricky Gervais is verdorie geniaal!

Jawel en vond het echt nog goed. After life was zeker niet zijn beste werk, maar vond het toch zeer sterk. Maar moet toegeven dat ik een enorme fan ben van Ricky Gervais.After Life seizoen 2 nog niet gezien misschien?
Voor de rest ben ik akkoord.
Voor mijn 187ste rewatch opnieuw aan Scrubs begonnen. Ik heb wel alles op DVD, maar het staat nu ook op Disnep+, so why not.
De serie die ik al het vaakst heb gezien, en samen met Coupling de enige sitcom waar ik non stop luidop zit te lachen.
Imo de beste sitcom ooit gemaakt, no discussion. Seizoen 1 is een beetje ruw, maar nog steeds niets minder dan briljant. De latere (seizoenen >6 ofzo) verminderen wel in kwaliteit.
Wat Scrubs zo geweldig maakt zijn 3 dingen:
Ep 3X14 is imo 1 van de beste sitcom afleveringen ooit gemaakt, zelfs bij het beste op TV ooit
- Letterlijk ELK karakter is awesome, geweldig geschreven en perfect gecast / gespeeld.
Over de hele serie wordt ook elk neven-karakter uitgebouwd tot iets compleets.- Scrubs is een indrukwekkende mengeling van alle soorten comedy: slapstick, donker, puns, absurd, onnozel, situational, character, parodie, whatever you want, het zit er allemaal in ...
- ... met hier en daar een dramatische slag, die uitermate goed is uitgewerkt en dan ook extra hard aankomt.
E.g. Ep 3X14 "My Screw Up (niet te bekijken zonder eerst Ep 1X22 te zien) of 1X04 My Old Lady..
Maniac was weird ... goed en interessant, maar weird. Ik weet nog altijd niet waar die serie naartoe wou. Maar ik was wel geïntrigeerd en zou het zo opnieuw kijken.