Welke serie heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

Daredevil born again S02 uitgekeken. Eén van de beter Marvel series in tijden, kijk al uit naar S03. Een cameo van Spider-man zou wel cool zijn gezien de relaties met Kingpin maar daar zit je met Marvel vs Sony dus dat zal wel niet gebeuren.
Op naar The Boys S05. Finale is deze week dacht ik dus kunnen perfect bingen nu.

Tweede seizoen van The Pitt was inderdaad weer smullen. (y)

Op aanraden van sommigen hier ook naar Black Rabbit beginnen kijken en yep was ook meer dan in orde. Jude Law en Jason Bateman zetten behoorlijk memorabele karakters neer.

Iemand serie aanrader die sterk begint vanaf aflevering 1.

Sinds ik een kindje heb val ik zo rap in slaap of ben ik niet meer geboeid na halfuur.

Sinds ik een kindje heb val ik zo rap in slaap of ben ik niet meer geboeid na halfuur.
Mini-series beginnen meestal sterk (wat niet onlogisch is): Band of Brothers, Watchmen, The Night Of, Sharp Objects, Fleabag, I May Destroy You

Meeste animé is scherp met +-20 min speeltijd per epi. Cowboy Bebop 26 tal afleveringen lang wat één grote lange niet zo subtiele ode is aan Cinema zelve. Opening episode die vlamt vanaf de eerste minuut.

En het is een "klassieke" jaren 90 animé dus er zit niet iemand om de 5 minuten te blijten

The Bear begonnen. Nog efkes getwijfeld met door te zetten, maar na een handvol episodes wel overtuigd.

Als ge eenmaal gewend zijt aan de chaos en de constante verwijten omarmt zijt ge eraan verknocht!

Bereid u voor om "Strange currencies" te zingen elke keer dat Carmy het moeilijk krijgt.
:unsure:

Barry -> Uniek, korte afleveringen, sterke start, humor die me na jaren nog bijblijft.

Barry zijn "Hmmm? :)" op 2:38.... Peak-comedy :love:

Fargo S1 -> Bizar, beklijvend en boeiend. Een zeer vreemd thriller-verhaal in een leuke setting. Billy Bob in de rol van zijn leven.

Als ge om een of andere reden Mad Men nog niet gezien hebt: de eerste aflevering is meer dan genoeg om iemand te overtuigen als het klikt.

Sterkste opener van eender welke serie is imo die hele eerste aflevering van Raised by Wolves geregisseerd door Ridley Scott. Jammer genoeg ook wel meteen het hoogtepunt van de hele reeks maar dat eerste seizoen is in zn geheel wel enorm de moeite imo. Wel gecancelled na het 2e dus ja. 😅

:support:

Runner up de eerste aflevering van Legion. Ook die eerste aflevering van From had mij direct beet en ja Lost natuurlijk.

Barry -> Uniek, korte afleveringen, sterke start, humor die me na jaren nog bijblijft.

Barry zijn "Hmmm? :)" op 2:38.... Peak-comedy :love:

Fargo S1 -> Bizar, beklijvend en boeiend. Een zeer vreemd thriller-verhaal in een leuke setting. Billy Bob in de rol van zijn leven.

Als ge om een of andere reden Mad Men nog niet gezien hebt: de eerste aflevering is meer dan genoeg om iemand te overtuigen als het klikt.

Blijft voor mij toch een van de beste stukken uit Barry, ik lag plat, die Hank acteert ook zo verdomt goed.

Sterkste opener van eender welke serie is imo die hele eerste aflevering van Raised by Wolves geregisseerd door Ridley Scott. Jammer genoeg ook wel meteen het hoogtepunt van de hele reeks maar dat eerste seizoen is in zn geheel wel enorm de moeite imo. Wel gecancelled na het 2e dus ja. 😅

:support:

Runner up de eerste aflevering van Legion. Ook die eerste aflevering van From had mij direct beet en ja Lost natuurlijk.
Heb S2 nooit beginnen zien toen ik hoorde dat het cancelled was. Vond S1 anders wel enorm goed en origineel.

Terug
Bovenaan