Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heeft niet veel zin nu, buiten onkruid maaien. Tenzij je sproeit tijdens de warme droge dagen...Laten jullie de robotmaaier met deze hete dagen evengoed gewoon maaien?
Ik heb hem ma di en wo niet laten uitrijden, denk niet dat het nuttig is?
Heeft geen enkele zin om hem te laten maaien. Op zich verslijt je er de batterij mee.Laten jullie de robotmaaier met deze hete dagen evengoed gewoon maaien?
Ik heb hem ma di en wo niet laten uitrijden, denk niet dat het nuttig is?
die rijd toch gwn 5 minuten uit en zegt dan weertimer? zou me straf lijken als dat veel invloed heeft op je batterij.Heeft geen enkele zin om hem te laten maaien. Op zich verslijt je er de batterij mee.
Ik raad aan die een aantal dagen geparkeerd te laten staan.
Niet veel mensen zetten dat aan.die rijd toch gwn 5 minuten uit en zegt dan weertimer? zou me straf lijken als dat veel invloed heeft op je batterij.
Ik ben de WR167E, die kwam er in de robotmaaier topics van tweakers zeer positief uit. Zeker omwille van de prijs.Op Amazon.com.be lopen nu volgende deals voor robotmaaiers zonder draad tot (ongeveer) 500m²:
Navimow i105E voor € 699
Worx Landroid Vision WR205E voor € 699
Mammotion Yuka Mini voor € 719
Ik was eerst van plan om de Worx Landroid aan te schaffen. Zijn er mensen die die hebben en daar (on)tevreden van zijn? Want ik lees hier dat velen de Navimow hebben en daar toch tevreden van zijn en dat doet me opnieuw twijfelen.
Edit: De Worx krijgt blijkbaar wel veel slechte reviews
Voor die prijs zou ik de Navimow nemen.Op Amazon.com.be lopen nu volgende deals voor robotmaaiers zonder draad tot (ongeveer) 500m²:
Navimow i105E voor € 699
Worx Landroid Vision WR205E voor € 699
Mammotion Yuka Mini voor € 719
Ik was eerst van plan om de Worx Landroid aan te schaffen. Zijn er mensen die die hebben en daar (on)tevreden van zijn? Want ik lees hier dat velen de Navimow hebben en daar toch tevreden van zijn en dat doet me opnieuw twijfelen.
Edit: De Worx krijgt blijkbaar wel veel slechte reviews
Bij mij alleszins niet. Hij skipt ook alle molshopen tenzij ik er nieuw gras op laat groeien.Daarnet was mijn Navimow 105 voor de tweede keer aant rijden. Hij starte in de helft waar m'n zoontje zijn voatbalgoal en waterspeeltafel staat. Hij gaat daar schoon rond en rijdt die hoek mooi af. Als de robot bijna klaar is, verzet ik die 2 dingen zodat hij de volgende keer dat stuk meeneemt. Ik zie dat hij klaar is en dan begint die naar dat stuk te rijden waar het speelgoed stond om daar nog eens over te gaan. Hoe weet die dat dat daar weg is? Gaat hij achteraf nog eens alle overgeslagen spots gaan checken?
Sommige stukken mos loopt hij wel eens op vast enzo, maar verder wel een goeie maaier om 95% van de tuin perfect te maaien. (De randjes heeft hij duidelijk geen feeling voor.)