Discover the all-new YUKA mini Robot Lawn Mower series from Mammotion, designed specifically for small lawns. Equipped with the latest UltraSense AI Vision, it delivers precise, efficient, and hassle-free lawn care tailored to your needs.
eu.mammotion.com
Enige nadeel dat ik bij deze zie is dat het potentieel wel even duurt voordat die rond is. Ik las in de review iets over 500 minuten om 400m2 te doen. Maar in vergelijking met die draad versies valt dat ook nog mee dacht ik.
Maar het is ook niet alsof je er zelf moet achter lopen. Of dat je het meer dan 1 keer in de week het machientje moet laten rondrijden. En uiteindelijk is het enige wat je moet doen die rtk ergens neerzetten met desnoods een scheduler dat die zelf mag kiezen wanneer die uitrijdt.
De eerste keer uw toertje doen rond uw grasperkje (telefoon of tablet) om de boundary te zetten. En eventueel no go zones creëren door er op die locatie rond de zone waar je niet wil dat die komt even te rijden.
Ik heb de eerste generatie
https://eu.mammotion.com/products/luba-2-awd-robot-lawn-mower. Al heb ik die wel met een significante korting op de kop getikt.
En deze rijdt hier nog altijd rond. En dat doet effectief wat ik er van verwacht zonder veel ommekijk naar. Al doet die zo'n 360m2 wel veel sneller. Op 1 -1.5 uur ben je wel grofweg rond. Afhankelijk van of je verwacht dat die in 1 richting of in 2 richtingen maait.
Er zijn andere leveranciers die iets gelijkaardigs hebben.
Mij zien ze echter geen draad zetten. Daar begin ik dus niet aan...