GETHEZ
Well-known member
Parfum die echt uitstraalt na 8 uur is echt zeldzaam. Die profumo blijft echt wel langer dan 2 uur hoor. Laat zeggen toch een 6 uurkes duidelijk, maar ADG is niet zo'n projection beast, maar duidelijk merkbaar wel binnen 1 a 2 meters. Ik schat dus 6 uur, maar bij warmer weer of zweten begint dat uiteraard terug wat te werken...Ook aan’t twijfelen om die te kopen, hoe lang blijft die op het lichaam?
Heb dikwijls van die blind buys waarbij de reuk na 2u vervlogen is
De strafste in mijn collectie is een PDM Carlisle. Maaanman, als ge dat opzet en er komt een beetje op de kleren riekt ge nog 5 dagen later... Wel supergoe Parfum die, maar voor mij strictly winter. Alhoewel deze notes niet op fragrantica staan vind ik dat deze wat oud (earthy) vibes heeft en ook een soort van floral, ik pik precies rozen op, vibe.
Wel niet meer of 2 sprays doe ik daarvan of ik val bekan omver van mijn eigen, use with moderation dus. Wel heel warme en klassevolle scent. Maar dit in de zomer, voor mij no way.
Als ge trouwens een goed zomer parfum zoekt in AdG, zou ik voor de profondo lijn gaan, heb die ook, dat is echt wel een aquatic fragrance, heel goed in zijn doen, ik vind profumo zo meer voor een iets nattere dag zo, kan het niet uitleggen, maar stap gewoon is een parfum winkel binnen dan snap je wss wat ik hiermee bedoel. Ik heb ook de adg parfum versie. Alles behalve de base dus in grote lijnen.
Ik ben dus zot van deze lijn. Kan je nooi iets mee verkeerd doen. Winter of zomer alleen neigt het ene meer voor het ene seizoen en vice versa... Je kan toch in parfumerie een staaltje vragen. Normaal hebben ze dat wel.
En pro tip, als je versie ziet met de shower gel, voor mij is die best in the market, zeker in de zomer, super fresh geurtje. En beste kwaliteit die ik in douchegel al tegengekomen ben, abstractie makende de geur zelf dus in een shower gel. Ik heb speciaal eens een coffret gekocht, omdat deze erbij zat, en dan de parfum zelf cadeau gedaan aan mijn broer.
. Geen TF Tobacco Vanilla, of een Xerjoff Naxos, maar zeker lekker ook.