Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Super om te horen@StevieZonder
Merci voor die Kalan. Ik weet niet wat het is met dit parfum, ligt mij echt. Is een winterparfum, maar vandaag gedragen met die hitte, en was niet overpowering. Heb dan ook maar 2 kleine sprays gezet. Morgen eens full on aanbrengen, ook wat op de kledij, want hij blijft niet de hele dag hangen, maar vind dat niet echt een nadeel bij deze, want meeste PDMs zijn vaak te sterk, Carlisle op kop bij diegene die ik heb. Is een licht musky en gewoon zachte en aangename geur. Mss is dit ook gewoon goed op mijn huid, want dat hoor je ook wel eens, dat een parfum bij de een beter tot zijn recht komt dan bij de ander.
Wie weet wordt deze gewoon mijn signature scent. Ik hoop gewoon niet dat het een skin scent is wanneer ik het iets meer zou aanbrengen, tot nu toe heb ik gematigd gebruikt dus. Want een parfum mag toch een beetje projection en sillage hebben Uiteraard... Ik ben alvast mega fan van de geur zelf![]()

Gisteren nog eens wat parfums gaan testen.
Toppers: Bleu de Chanel Parfum, Dior Sauvage Elixir, Dior Sauvage Parfum
Van de EDTs was Polo Rood eigenlijk niet slecht. Enig idee waar ik de groene variant zou kunnen ruiken?
Verder snap ik de aantrekking van Spice Bomb niet en mevrouw Coolguy ruikt heel lekker met Miss Dior & Coco Mademoiselle van Chanel.

Chanel Allure Sport Homme, heel lekkere geur!
Ik heb wel interesse in deze, welke overweeg je om weg te doen?Tom Ford:
- Ébène Fumé
- Ombre Leather
- Tuscan Leather
- Vanilla Sex
- Tobacco Vanilla
- Tobacco Oud
- Oud Wood
- Vanilla Sex
- Black Orchid
- Noir Extreme
Louis Vuitton:
- Ombre Nomade
- Nouveau Monde
- L'Immensité
- Au Hasard
- Les Sables Roses
- Nuit de Feu
Maison Francis Kurkdjian:
- Oud
- Oud Satin Mood
- Oud Silk Mood
- Grand Soir
- Baccarat Rouge 540
- Gentle Fluidity
- Aqua Universalis
Le Labo:
- Santal 33
- Mousse de Chene 30
- Rose 31
Byredo:
- Mixed Emotions
- De Los Santos
- Super Cedar
- Mojave Ghost
- Tobacco Mandarin
- Vanilla Antique
- Sellier
- Reine de Nuit
- Rouge Chaotique
Amouage:
- Interlude
- Reflection
Wss nog paar vergeten.
Beetje "eye-opening" als ik het hier allemaal oplijst, mocht iemand willen helpen met de lijst wat uit te dunnen, lmk![]()
Hi, zie aanpassingen in uw quote voor de geuren die weg mogenIk heb wel interesse in deze, welke overweeg je om weg te doen?
Maison Francis Kurkdjian:
- Oud
- Oud Satin Mood
- Oud Silk Mood
- Grand Soir
- Aqua Universalis
Le Labo:
- Santal 33
- Mousse de Chene 30
Byredo:
- De Los Santos
- Super Cedar
- Mojave Ghost

Ik zoek een parfum voor een tiener.
Iemand een idee?
Zijn vorige was diesel. Only the brave
Arabische geuren?Ik zoek een parfum voor een tiener.
Iemand een idee?
Zijn vorige was diesel. Only the brave