welke kredietkaart gebruiken

HEL

New member
Hallo,



Ik heb een VISA kaart van Beobank. Ik heb voor deze kaart gekozen omdat ik geen intresten of kosten moet betalen, als ik het geleende bedrag van mijn VISA kaart binnen de maand terugbetaal.



Ik heb gevraagd of ik deze termijn met drie maanden kan uitstellen, zonder dat er kosten, van welke aard dan ook, bijkomen. Helaas was dit niet mogelijk. Een maand uitstel is de enige mogelijkheid.



Heeft er iemand weet van banken die een uitstel van meer dan een maand toelaten ?



Mocht dit relevant zijn. Ik heb een inkomen van 3000 euro.



Groetjes,

HEL
 
Dus gij wilt een kosteloze lening (want dat is een krediet) van 3 maanden zonder dat je iets moet terug betalen ….laat me weten welke zot dit doet dan ga ik ook eens langs . ;)
 
Zoals Skoebiedoe zegt, niet dat bestaat niet. Beobank heeft wél zo'n producten met een zware kostenlast. Absoluut NIET aan te raden.

Gezien je post, zou ik overigens dringend eens je uitgavenpatroon bekijken en indien nodig professionele hulp (schuldenbemiddeling of -beheer) inschakelen. Je kan daarvoor gratis terecht bij het OCMW (die niet enkel leefloon uitbetaalt). Ga aub geen extra leningen aan zonder je probleem ook aan te pakken (als er een probleem is van verkeerde uitgaven).
 
  • Leuk
Waarderingen: Vega

Net deze kaart online aangevraagd. Heeft wel erg veel uitgebreide (reis)verzekeringen, dus dat deed het hem voor mij.
Ik moet nu wel nog wachten tot iemand van BEOBANK mij opbelt om de aanvraag te finaliseren....

Iemand nog deze kaart?
Hoe werkt dat miles programma dan juist?
 
Welke kredietkaart je gebruikt, hangt volleidg van je eigen wensen en noden af. Wij gebruiken Mastercard World Elite, maar dat is een kaart die compleet over the top is als je alleen wat online wil kunnen kopen.

Geen enkele kaart gaat je kosteloos krediet geven though.
 
Terug
Bovenaan