Welke game heb je net gespeeld? - geen spoilers!

Monster Hunter World ondertussen bijna 50tal uurtjes ver. Fuck, think i'm starting to really love it.

Op papier is deze game eigenlijk niet echt mijn ding(grind, craft, mix en match armor weapon etc etc), maar de combat is zoooo verdomd meaty gebracht zoals alleen maar de Japanse devs het kunnen(third person toch). En het online gedeelte is gelukkig super toegankelijk. Het begin was wel ne serieuze boterham aan info.

De wereld en het leveldesign is ook zo doordacht en mooi afgewerkt. Coral Highlands is zonder twijfel 1 van mijn favoriete levels ooit. Kijk al uit naar Iceborne.

Een paar jaar geleden 'geplat' op de PS4. Ik vond het destijds een superleuke game, maar na een tijd toch echt wel te veel herhaling.
Misschien ook wel omdat ik te vaak dezelfde monsters moest doen omwille van het 'crown hunting'.

x2DVObn.jpeg

Bezig met GT5, wil platinum halen.

Foto overdag genomen met gordijnen dicht

Persona 3 Portable (dat niet echt portable meer is op een PS4 :ROFLMAO: ). Deze had ik nog niet gespeeld want ik ben pas bekend geworden met de Persona reeks vanaf nummer 4 op de Vita. Zo goed dat dat was.

Persona 3 Portable (dat niet echt portable meer is op een PS4 :ROFLMAO: ). Deze had ik nog niet gespeeld want ik ben pas bekend geworden met de Persona reeks vanaf nummer 4 op de Vita. Zo goed dat dat was.
Ik ben hier begonnen met de port van 4 te spelen om het voor de tweede keer te platten. Eerst overwoog ik 3 te spelen, maar de geruchten dat er een P5-stijl remake aan komt van 3.... dan wacht k nog wel. P3 is qua verhaal een van men favoriete games, maar het feit dat ze de cutscenes weggenomen hebben uit P3P en het als een visual novel behandelen.. full party control offer ik graag op in de plaats.

Disco Elysium: vond het een speciale rare game wel. Leuke sfeer, leuke gesprekken maar enkel de 'main' boeide mij echt. Vond het soms wel wat moeilijk volgen ook. Einde vond ik wel het minst van allemaal, beetje teleurgesteld daarover.

Nog altijd aan Tunic bezig.

Wel bijna uit.
Fox is restored en nu moet ik de eindbaas nog doen. Maar die geeft me serieus op m'n doos. Dan maar naar collectibles op zoek aan't gaan.
Eerst alle manual pages, vooral die achter de mountain gate was een uitdaging. Ik geef toe dat ik gespiekt heb.
Ik had door dat de nummers voor de pagina's stonden en als je ze bestudeert zie je idd opvallende stukken. Alleen het aan elkaar lijmen bleek hondsmoeilijk.

Ook nog ontdekt dat je kan slapen in dat bed in old house en dat er dan geswitcht wordt tussen dag en nacht. Dan kan ik wat cubes grinden voor de laatste upgrades en wat extra items om me voorbij de eindbaas te helpen.

Plan is: laatste fairies verzamelen (heb ze nu bijna allemaal op de lokaties die in het Engels in de manual staan). Nog wat cubes en treasures halen en dan de eindbaas verslaan. Dan nog zien wat ik allemaal gemist heb :)

Assassin Creed Origins
Main quest gedaan, ben nog aan het twijfelen om eerst voor platinum te gaan of aan de DLC's te beginnen.
Leuk verhaal, jammer dat pacing van best wel traag naar snel snel ging naar het einde toe

Nog altijd aan Tunic bezig.

Wel bijna uit.
Fox is restored en nu moet ik de eindbaas nog doen. Maar die geeft me serieus op m'n doos. Dan maar naar collectibles op zoek aan't gaan.
Eerst alle manual pages, vooral die achter de mountain gate was een uitdaging. Ik geef toe dat ik gespiekt heb.
Ik had door dat de nummers voor de pagina's stonden en als je ze bestudeert zie je idd opvallende stukken. Alleen het aan elkaar lijmen bleek hondsmoeilijk.

Ook nog ontdekt dat je kan slapen in dat bed in old house en dat er dan geswitcht wordt tussen dag en nacht. Dan kan ik wat cubes grinden voor de laatste upgrades en wat extra items om me voorbij de eindbaas te helpen.

Plan is: laatste fairies verzamelen (heb ze nu bijna allemaal op de lokaties die in het Engels in de manual staan). Nog wat cubes en treasures halen en dan de eindbaas verslaan. Dan nog zien wat ik allemaal gemist heb :)
Eindbaas was inderdaad best pittig, ik heb uiteindelijk een aantal van die dummies gekocht, was easy op die manier

Haha. Hetzelfde hier. Nieuwe PC gekocht. Cyberpunk uitgespeeld, RDR2 verveeld mee geraakt. En uiteindelijk terug Paradox GSGs aan het spelen.
Ik ben nu aan de epilogues geraakt van rdr2 en vind het zo zonde als ik nu niet eventjes zou doorbijten. Het is traag, maar verder wel qua storyline en gfx een puik spel.

Ik ben nu aan de epilogues geraakt van rdr2 en vind het zo zonde als ik nu niet eventjes zou doorbijten. Het is traag, maar verder wel qua storyline en gfx een puik spel.
Mja. Ik zit nu in act 3 en het is nu al traag. Heel het spel lijkt zo halve meditatie en relaxatie te zijn.

Acht jaar geleden had ik dat het beste ooit gevonden. Op paard springen, verkennen, vissen, jagen, missie doen hier en daar.

Maar ondertussen ben ik vader met een full-time job. Dan moet het echt wat meer vooruit gaan in dat uurtje of twee dat ik 's avonds kan uitrekken om te gamen.

Hi-Fi Rush

Amai, voor een titel die bethesda zomaar heeft gedropped gisteren is het echt super vet.
De grafische stijl kan ik zeker smaken en dat vechten op de beat met goede rocknummers bevalt mij ook.

The walking dead:finale season.

Toch wel veruit de beste, die flashbacks,de verassende plotwendingen. En zag er zeer goed uit op series x.
Alleen paar achievements die niet willen unlocken..

Hi-Fi Rush

Amai, voor een titel die bethesda zomaar heeft gedropped gisteren is het echt super vet.
De grafische stijl kan ik zeker smaken en dat vechten op de beat met goede rocknummers bevalt mij ook.
Ook de eerste 3 stages gespeeld. Surprise hitje toch wel. Mijn scores zijn niet bepaald goed maar het is gewoon leuk om te spelen.

Vraagje,

Modern Warfare 1 nog eens gekocht, had hem vroeger al eens gehad, maar wel een leuke single player dit! Wel wat kort, maar ja, dat zijn we stilaan wel gewoon op het PS4 tijdperk van COD.

vraagje:
Ik heb COD: MW1 nu gekocht , maar is amerikaanse versie, dus moest ik een amerika aanduiden op mijn activision account.

Stel dat ik binnenkort ook MW2 of Vanguard eens koop, maar die zouden dan bv de europese versie zijn (op disc telkens koop ik ze, geen online games voor mij). Gaat dit dan problemen geven?

Want voor updaten en zo, kijkt de PS4 telkens naar je account, en als deze in een andere taal staat, dan zegt hij "store empty "bv, en kan je de single player niet downloaden (heb ik meegemaakt met mw1)

Hi-Fi Rush

Net gedownload via gamepass.
Wat een top game is me dat.
Die voice acting alleen al ….

Ik zit nu act 4 in hi fi rush, zalige game.
Ik had er nog nooit van gehoord tot ik op Reddit las dat iedereen er wild van was.
Gamepass is echt wel zalig. Ben blij dat ik voor Xbox ipv PS gegaan ben. (Alleen mis ik natuurlijk de games van Naughty Dog)

Vorige week AC origins uitgespeeld, ik vond het maar saai. Mooie graphics maar daar stopt het dan ook. Het spel is de ganse tijd letterlijk hetzelfde.
Quest1: mijn broer wordt in kamp x gegijzeld, ga hem bevrijden.
Quest 2: mijn vader is gegijzeld.
Quest 3: idem ditto

Constant hetzelfde maar gewoon op een andere plaats. Was echt doorbijten op t einde om het uit te spelen.(had ik eigenlijk ook bij Far cry 6)

Assassin Creed Origins
Main quest gedaan, ben nog aan het twijfelen om eerst voor platinum te gaan of aan de DLC's te beginnen.
Leuk verhaal, jammer dat pacing van best wel traag naar snel snel ging naar het einde toe

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan