Timberwinter
Well-known member
Niemand had er ooit al van gehoord. Is letterlijk deze week aangekondigd en direct gereleaset. Wil hem eigenlijk ook heel graag spelen…Ik had er nog nooit van gehoord
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niemand had er ooit al van gehoord. Is letterlijk deze week aangekondigd en direct gereleaset. Wil hem eigenlijk ook heel graag spelen…Ik had er nog nooit van gehoord
Wat houdt u tegen?Niemand had er ooit al van gehoord. Is letterlijk deze week aangekondigd en direct gereleaset. Wil hem eigenlijk ook heel graag spelen…
Typisch ubisoft syndroom. De spelers omverblazen met een visueel prachtige wereld, om ze dan te overweldigen met een eindeloze reeks aan icoontje op je map en betekenisloze quests. Ik heb FC en AC games nog lang volgehouden omdat de core gameplay telkens wel goed was, maar daar kunnen ze niet eindeloos op blijven teren.Vorige week AC origins uitgespeeld, ik vond het maar saai. Mooie graphics maar daar stopt het dan ook. Het spel is de ganse tijd letterlijk hetzelfde.
Quest1: mijn broer wordt in kamp x gegijzeld, ga hem bevrijden.
Quest 2: mijn vader is gegijzeld.
Quest 3: idem ditto
Constant hetzelfde maar gewoon op een andere plaats. Was echt doorbijten op t einde om het uit te spelen.(had ik eigenlijk ook bij Far cry 6)
Doorzonde dat AC en FC games populairder zijn dan een meesterwerk als Breath of the Wild.
Even opgezocht en je hebt gelijk, sorryEuh. Dat weet ik toch zo nog niet hoor.
Zelda, als je de hele franchise erbij neemt, is toch wel geliefder dan die twee te samen denk ik.
(op basis van verkoopcijfers)
Geen Xbox en ik game niet meer op pc… Maar goed, er zal misschien ooit nog wel eens een Xbox in huis komen.Wat houdt u tegen?
Met de nieuwe samsung tv’s kan je gamepass rechtstreeks streamen op je tv.Geen Xbox en ik game niet meer op pc… Maar goed, er zal misschien ooit nog wel eens een Xbox in huis komen.

Dat zal mijn vrouw graag horenMet de nieuwe samsung tv’s kan je gamepass rechtstreeks streamen op je tv.![]()
.Koop haar een nieuw strijkijzer en ze is ook tevreden.Dat zal mijn vrouw graag horen.

Met zo'n strijkijzer kun je meteen steamen in de living zeker?Koop haar een nieuw strijkijzer en ze is ook tevreden.
![]()

Koop de steamdeck en als je moet uitleggen aan vrouwlief, maar dat is een gewoon een strijkijzer hoor.Met zo'n strijkijzer kun je meteen steamen in de living zeker?![]()
Ik ben 25 uur in Origins bezig geweest en heb het dan opgegeven. 0% afwisseling en ik kon ook niet meeleven met het verhaal.Ik zit nu act 4 in hi fi rush, zalige game.
Ik had er nog nooit van gehoord tot ik op Reddit las dat iedereen er wild van was.
Gamepass is echt wel zalig. Ben blij dat ik voor Xbox ipv PS gegaan ben. (Alleen mis ik natuurlijk de games van Naughty Dog)
Vorige week AC origins uitgespeeld, ik vond het maar saai. Mooie graphics maar daar stopt het dan ook. Het spel is de ganse tijd letterlijk hetzelfde.
Quest1: mijn broer wordt in kamp x gegijzeld, ga hem bevrijden.
Quest 2: mijn vader is gegijzeld.
Quest 3: idem ditto
Constant hetzelfde maar gewoon op een andere plaats. Was echt doorbijten op t einde om het uit te spelen.(had ik eigenlijk ook bij Far cry 6)
Ze weet ondertussen al wat het is, en ze weet ook dat het wel een centje kostKoop de steamdeck en als je moet uitleggen aan vrouwlief, maar dat is een gewoon een strijkijzer hoor.
. Maar even serieus: ik heb wel nog een degelijke steam-libray, dus de deck zal ooit nog wel in huis komen. Al is het maar om op een deftige manier DOS2 on the go te spelen!Ik ben benieuwd eigenlijk hoe goed dat werkt voor een rhythm game. Vind deze game er ook goed uitzien en hoor dat gamestreaming goed werkt. Het zal niet zo "tijdgebonden" zijn zoals Thumper of een hack&slasher, maar ik twijfel nog een beetje. Tegenwoordig twijfel ik om terug eens gamepass te proberen, maar dan puur via streaming op men galaxy tabletje tussendoor en misschien eens een keer pc.Met de nieuwe samsung tv’s kan je gamepass rechtstreeks streamen op je tv.![]()
Ik heb een beetje een afkeer voor het streamen van snelle spellen zoals rhythm games, racespellen, platformers, actiespellen,... Die latency maakt dat een zeer onaangename spelervaring imo. Heb dat nu al met verschillende toestellen getest maar het is overal (in afwijkende mate) een probleem.Ik ben benieuwd eigenlijk hoe goed dat werkt voor een rhythm game. Vind deze game er ook goed uitzien en hoor dat gamestreaming goed werkt. Het zal niet zo "tijdgebonden" zijn zoals Thumper of een hack&slasher, maar ik twijfel nog een beetje. Tegenwoordig twijfel ik om terug eens gamepass te proberen, maar dan puur via streaming op men galaxy tabletje tussendoor en misschien eens een keer pc.
)Eigenlijk zou het toch niet onmogelijk moeten zijn voor samsung om bvb een serie s in een tv te bouwen.Ik ben benieuwd eigenlijk hoe goed dat werkt voor een rhythm game. Vind deze game er ook goed uitzien en hoor dat gamestreaming goed werkt. Het zal niet zo "tijdgebonden" zijn zoals Thumper of een hack&slasher, maar ik twijfel nog een beetje. Tegenwoordig twijfel ik om terug eens gamepass te proberen, maar dan puur via streaming op men galaxy tabletje tussendoor en misschien eens een keer pc.
Het gedacht is ook al vaak in men opgedoken owv GP ja. De moeite waarschijnlijk om tweedehands eens op te pikken of als ze voor de tigste keer afgeprijsd worden.Ik heb een beetje een afkeer voor het streamen van snelle spellen zoals rhythm games, racespellen, platformers, actiespellen,... Die latency maakt dat een zeer onaangename spelervaring imo. Heb dat nu al met verschillende toestellen getest maar het is overal (in afwijkende mate) een probleem.
Het is wel uiterst geschikt voor turn based spellen bv, of iets als Slay the Spire (waar ik op die manier een goeie 200 uur aan versleten heb)
Kort na mijn aankoop van een Game Pass heb ik gewoon een Xbox Series S gekocht, heb het mij nog geen dag beklaagd. Samen met die GP is dat echt ongelofelijk veel waar voor je geld, heb mijn PS5 sindsdien amper nog aangeraakt.

Eigenlijk zou het toch niet onmogelijk moeten zijn voor samsung om bvb een serie s in een tv te bouwen.
En dat je dan je games op zo’n seagate kaart kan downloaden die je dan in je tv steekt.